V holzkirchenu se bo prodajalo 17 integralov, 9 talentov ter trije 6 členski ter dva 3 članska flirtaTGV Lyria napisal/-a:Oh Integral. Še ena zadeva ki se bo prihodnje leto (ali že letos?) prodajala in ne bi bila slaba za začasno prenovo dizelskega voznega parka SŽ. Edino rezervne dele je težko dobiti, ker je tovarna že davno šla rakom žvižgat.andre85 napisal/-a:Bodoči slovenski flirtek je mila mucka,ki preden proti temu https://de.m.wikipedia.org/wiki/Integral_S5D95. Od Hbf do Holzkirchna postaneš gluh
Izgled je sicer "boga mati" ampak sam po sebi pa ni napačen.
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Spet se debata razvija v smer- kdo bo koga.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove garniture Stadler
Upam, da ne bomo preveč skrenili s teme samo, da pridejo v Slovenijo Stadlerji pa bo tema na pravi poti.cokla napisal/-a:Spet se debata razvija v smer- kdo bo koga.
Nevem meni se pa ne zdi pametno kupovati starih garnitur, ki se jih drugje hočejo znebit. Stare, ki so prenovljene že imamo in bolje, da te ostanejo do nakupa novih. Tudi v te rabljene bi bilo potrebno vložiti ne malo denarja.andre85 napisal/-a:V holzkirchenu se bo prodajalo 17 integralov, 9 talentov ter trije 6 členski ter dva 3 članska flirtaTGV Lyria napisal/-a:Oh Integral. Še ena zadeva ki se bo prihodnje leto (ali že letos?) prodajala in ne bi bila slaba za začasno prenovo dizelskega voznega parka SŽ. Edino rezervne dele je težko dobiti, ker je tovarna že davno šla rakom žvižgat.andre85 napisal/-a:Bodoči slovenski flirtek je mila mucka,ki preden proti temu https://de.m.wikipedia.org/wiki/Integral_S5D95. Od Hbf do Holzkirchna postaneš gluh
Izgled je sicer "boga mati" ampak sam po sebi pa ni napačen.
Re: Nove garniture Stadler
Končno ena pametna. Saj nismo evropski reveži, ki bi kupovali staro robo, ki jo še bolj razviti zaradi stroškov poceni prodajajo nekim Balkancem in podobno.Nevem meni se pa ne zdi pametno kupovati starih garnitur, ki se jih drugje hočejo znebit. Stare, ki so prenovljene že imamo in bolje, da te ostanejo do nakupa novih. Tudi v te rabljene bi bilo potrebno vložiti ne malo denarja.
Re: Nove garniture Stadler
Na Hrvaškem forumu eden sanja, da bo SŽ Stadler vozil do Beograda.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Videli smo že kakšni so od zunaj, ali je bila kje posneta tudi notranjost?
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove garniture Stadler
Tole naj bi bila notranjost SŽ Stadlerja: https://www.facebook.com/grem.z.vlakom/ ... 6795098640
Aljaž
Re: Nove garniture Stadler
Imamo prastare, ki so 2x slabo prenovljene in crkujejo vsak drugi dan. Povrhu ne ustrezajo nobenemu normalnemu standardu za prevoz potnikov več, pa še premalo jih je.dingo napisal/-a: Nevem meni se pa ne zdi pametno kupovati starih garnitur, ki se jih drugje hočejo znebit. Stare, ki so prenovljene že imamo in bolje, da te ostanejo do nakupa novih. Tudi v te rabljene bi bilo potrebno vložiti ne malo denarja.
Sem pa danes sprobal omenjene SAD- ove GTW in so okno v svet za te naše "prenovljene" garniture, v katere je bilo zmetano kup denarja brez smisla. Delujejo kot ure, dobili bi jih napol zastonj, večjih vlaganj ne bi rabile in za vsaj 10 let bi rešili pol problemov dizelskega voznega parka.
Pa daj denar za še vsaj 25 novih dizelskih.Ljubitelj napisal/-a: Končno ena pametna. Saj nismo evropski reveži, ki bi kupovali staro robo, ki jo še bolj razviti zaradi stroškov poceni prodajajo nekim Balkancem in podobno.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nove garniture Stadler
andre85 napisal/-a:Na Hrvaškem forumu eden sanja, da bo SŽ Stadler vozil do Beograda.
smeh, prvi sliša.... ne res..
Novi vlak 510/515 bo vozi samo za Zagreba, Rijeka, Beljak in Gradec
610/615 bo vozi za Pulj, Celovec in možnost Trst
zaradi Trst ( Beljak-Jesenice-Nova Gorica-Sežana- Opčine-Trst )
zaradi Celovec (Maribor-Prevalje-Celovec)
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Nove garniture Stadler
Mislim da je bilo že 1000x povedano da SŽ Flirti in Kissi ne bodo imeli SCMT. Kar pomeni da NE BODO vozili naprej od Opčin
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Ali je pri SCMT oz.ETCS debata o isti zadevi, samo na drug način?
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Bodo nove garniture testirali tudi na progi Kreplje - Opčine
Re: Nove garniture Stadler
MMG, v kakšnem stanju je omenjena progaUrban91 napisal/-a:Bodo nove garniture testirali tudi na progi Kreplje - Opčine
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Nove garniture Stadler
Proga je zaprta in ne sodi v sistem SŽ, torej nobenih testov tam. Konec debate.Signal napisal/-a:MMG, v kakšnem stanju je omenjena progaUrban91 napisal/-a:Bodo nove garniture testirali tudi na progi Kreplje - Opčine
Na tak način, da Italijani lahko ovirajo tuje prevoznike.preglednik napisal/-a:Ali je pri SCMT oz.ETCS debata o isti zadevi, samo na drug način?
Sicer pa ne, SCMT je menda le kontrola hitrosti, ETCS pa tudi signalizacija. Ali se morda motim?
Re: Nove garniture Stadler
Načeloma je podobno v osnovi. Ampak, ker so Italjani, pač Italijani imajo SCMT, ki ima svoje podsisteme. Deluje podobno, kot osnovni ETCS nivo 1 (brez GSM-R in malo drugačne informacije). Sistem prepoznaš po nadležnem zvoku, če presežeš 3 km/h. V glavem, montirali so ta sistem, da so lahko ukinili dvojno zasedenost, pa malo tudi zato, da bi bili drugačni od konkurence. . Potem je pa zraven še BAcc (razširjeni 4 ali 9 codici) na progah, kjer so hitrosti 150 km/h ali več. Na AV pa imajo ERMTS (ETCS 2 + GSM-R). Ptri ETCS višjih nivojev pa se gre tudi za kabinsko signalizacijo.TGV Lyria napisal/-a:Na tak način, da Italijani lahko ovirajo tuje prevoznike.preglednik napisal/-a:Ali je pri SCMT oz.ETCS debata o isti zadevi, samo na drug način?
Sicer pa ne, SCMT je menda le kontrola hitrosti, ETCS pa tudi signalizacija. Ali se morda motim?