Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
https://novaproga.si/v-slovenijo-je-pri ... novi-vlak/
Za ne fejstbukovce. Pa še ekskluziva za forum. 610-003/004, ki se je testiral po Avstriji, je v Railadveture "hotelu" za nova železniška vozila v kraju Braunschweig, Nemčija.
Za ne fejstbukovce. Pa še ekskluziva za forum. 610-003/004, ki se je testiral po Avstriji, je v Railadveture "hotelu" za nova železniška vozila v kraju Braunschweig, Nemčija.
Re: Nove garniture Stadler
Kroži že kar nekaj slik. Stvar izgleda zares "nobel".
Re: Nove garniture Stadler
Pozdravljeni pozitivno misleči
https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/ ... kov/516979
Vprašanje ? Kako se bodo nove garniture varovale pred "umetniki" ? Gre predvsem za vozila katera bodo zamenjala avtomobile. Se pravi, ali se kdo upa prefarbati kakšen BMW ? Mislim, da bi lastnik vzel kij in samo tolkel.
LP Igor
https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/ ... kov/516979
Vprašanje ? Kako se bodo nove garniture varovale pred "umetniki" ? Gre predvsem za vozila katera bodo zamenjala avtomobile. Se pravi, ali se kdo upa prefarbati kakšen BMW ? Mislim, da bi lastnik vzel kij in samo tolkel.
LP Igor
Re: Nove garniture Stadler
Dokler tolče po svojem krasotcu me prav nič ne moti! Kar se pa tiče varovanja pred ometniki pa najlepše pričajo zadnje čase Siemensi, jih je prav veselje pogledat nepopackane. Torej se da (anti premaz), seveda pa je verjetno potrebno uvesti tudi nadzor med nočnim časom. Tu pa zna biti problem, menda so ometniki najbolj dejavni po nekih lokalnih končnih postajah. še najbolj bi pa pripomogel dekret pristojnega ministrstva in inšpekcije, da pomazani vlaki ne smejo obratovat!Vprašanje ? Kako se bodo nove garniture varovale pred "umetniki" ? Gre predvsem za vozila katera bodo zamenjala avtomobile. Se pravi, ali se kdo upa prefarbati kakšen BMW ? Mislim, da bi lastnik vzel kij in samo tolkel.
Re: Nove garniture Stadler
Več slik in podatkov. Kar težko verjamem, da je res naš.
Re: Nove garniture Stadler
Super da je vlak v Slo. Ce kdo ve kje se bo kaj gibal za testiranja in kdaj se priporocam(o) za kaksne informacije - za fotoulove
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Zakaj ima dizelska garnitura v max 140 in ne 160 km/h kot ostale. Podvozje je namreč isto, vlečni motoprji enaki, razpoložljiva moč pa tudi več kot zadošča. Razlog vidim edino v dinamiki vožnje pogonske enote "power-pack", ki jo električne garniture nimajo.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Jaz pa mislim, da je hakeljc ravno v moči. Električni flirti imajo moč od 1300kW naprej (recimo, da bodo naši imeli minimalno moč), dizli pa precej manj. Dizelska motorja oba skupaj sicer razvijata skoraj 1000kW, na kolesih pa bo gotovo moči precej manj (za TexRail-ov flirt sem našel podatek o moči na kolesih 700kW. Mimogrede, gre za 4-členski DMU z max hitrostjo 130km/h).preglednik napisal/-a:Zakaj ima dizelska garnitura v max 140 in ne 160 km/h kot ostale. Podvozje je namreč isto, vlečni motoprji enaki, razpoložljiva moč pa tudi več kot zadošča.
Tudi če onih 700 ali 800kW morda zadošča za vožnjo po ravnem s 160km/h pa so pospeški pri tej hitrosti skoraj zanemarljivi ... in torej s hitrostjo 160km/h skoraj nikoli ne bi vozil ker ne bi uspel pospešiti do te hitrosti.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Torej je vzrok bolj v smiselnosti kot pa v tehniki. Po izračunih bi namreč moč 2x520 kW pri teži cca 180 ton morala več kot zadoščati za 160 kmh. Če naredimo primerjavo z HST125 ki ima 2x1650 kW in cca 500 ton, le ta nima dosti večjega razmerja P/M, max. hitrost pa preko 200 km/h. Res pa je, da je to vlak za dolge relacije in ne rabi dosti pospeševanj.
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Nove garniture Stadler
Najbrz za dizla pri nas res nima smisla doseganje 160 km/h. Tudi jaz mislim, da bi s 1000 kW pri taki hitrosti komaj kaj pospeseval. Je pa po moje zracni upor odlocilen. Po obcutku bi rekel, da je pri dizel el. prenosu na kolesih kakih 80% moci dizel motorja.
Lp
Lp
Re: Nove garniture Stadler
Verjetno ta ocena drži dokler se računa samo izkoristke elementov v pogonski verigi (generator, usmerniki, inverterji, elektromotorji) in se ne upošteva ostalih porabnikov energije. Pri sodobnih vlakih (tudi klasiki) se porablja znatni del energije za zagotavljanje udobja potnikom - predvsem za klimatizacijo, pa tudi za razne USB polnilce in WiFi gre kar nekaj elektrike. Zato se mi zdi podatek ta TexRailov Flirt (700kW na kolesih, prav tako ima pogon na končnih podstavnih vozičkih) dokaj verodostojen.električar napisal/-a:Po obcutku bi rekel, da je pri dizel el. prenosu na kolesih kakih 80% moci dizel motorja.
LP, Metod
Re: Nove garniture Stadler
S tem, da ima TexRail en člen več od našega. Pogon pa je pri Flirtu vedno le na končnih podstavnih vozičkih, razen če je narejen iz dveh polovic kot Traverso ali PKP Intercity. Prav zaradi te izvedbe pogona letijo kritike na Flirt 3 XL izvedbo za S-Bahn promet, češ da ima preslabe pospeške in vozne lastnosti za to vrsto prometa.mkx napisal/-a: Zato se mi zdi podatek ta TexRailov Flirt (700kW na kolesih, prav tako ima pogon na končnih podstavnih vozičkih) dokaj verodostojen.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Problem očitno ni v moči, saj je električen, temveč v adheziji. Če hočeš hitro pospeševanje rabiš več pogonskih osi.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Smisel dizelske garniture je ekonomičnost in ne divjanje. Zato tudi ima namenoma nižjo moč, s tem slabše pospeške, ter s tem manjšo končno hitrost. Če hočete divjati z dizlom, si nabavite Audi Q7 V12 TDI.