Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2080
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a: P.S pa zmeraj se lahko zgodijo kakšne sankcije proti Belorusiji in njihovemu diktatorju
A zato ker ne naseda Corona propagandi?
Sicer pa proizvajalec ni beloruska firma in v primeru sankcij se pač mirno izselijo iz Belorusije.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 549
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a andre85 »

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a: P.S pa zmeraj se lahko zgodijo kakšne sankcije proti Belorusiji in njihovemu diktatorju
A zato ker ne naseda Corona propagandi?
Sicer pa proizvajalec ni beloruska firma in v primeru sankcij se pač mirno izselijo iz Belorusije.
Od kdaj pa imajo sankcije proti Lukašenku veze s korono?
Če bi bil kdaj v Belorusiji bi mogoče vedel kako dotični gospod ravna s svojimi nasprotniki. To je že Off topic.
Pač kot sem rekel bodo ko bodo in tukaj nihče od nas ne more nič spremeniti
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2080
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a: Če bi bil kdaj v Belorusiji bi mogoče vedel kako dotični gospod ravna s svojimi nasprotniki. To je že Off topic.
Kmalu bomo vedeli vsi. Če bi hoteli uvesti sankcije, bi jih že davno, 15 let je že na oblasti.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2080
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Slika
Mimogrede, v istem članku je tudi slika prvega KISS trupa v naših barvah!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3657
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

jakaklec napisal/-a:Ali kdo ve če je možno speti dizel in električnega Stadlerja skupaj, ter ga peljati po ne-elektrificirani progi?
Evo, dobiš dokaz da gre. Dvočlenski DMU ima težo 116 ton, 2x670 kW v modulu in lahko brez problema pelje tri prazne tročlenske EMU, nekje med 300 in 400 ton skupne teže.

Povezava na video

preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1577
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

In kje je tukaj problem? Navzdol bi šlo tudi brez motorjev.
preglednik
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 529
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a dingo »

Iščemo dlako v jaju a? Ni čudno, da se ljudem, ki vedo kaj pametnega ne da potem nič več objavlja...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1358
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a:
jakaklec napisal/-a:Ali kdo ve če je možno speti dizel in električnega Stadlerja skupaj, ter ga peljati po ne-elektrificirani progi?
Evo, dobiš dokaz da gre. Dvočlenski DMU ima težo 116 ton, 2x670 kW v modulu in lahko brez problema pelje tri prazne tročlenske EMU, nekje med 300 in 400 ton skupne teže.

Povezava na video

Gre že gre, samo s kakšnimi pospeški, kakšno Vmax, na kakšnem vzponu ob kakšnih adhezijskih pogojih?
Definitivno to ni mišljeno za neko redno vožnjo ampak za reševanje nepredvidljivih situaciji ki nastanejo v praksi...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1577
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Vse je odvisno za kakšen namen je stvar projektirana. Bernina ekspres na RhB bahn (Švica), je sestavljena iz tri členske garniture (Stadler), ki je dovolj močna in ima dovolj adhezije, da po klancu 60 promil vleče sebe, 5-8 navadnih vagonov pa še kakšnega tovornega zraven z hitrostjo 50 km/h. Naši Stadlerji verjetno tega ne bi zmogli. Tudi Fiat, če mu crkne en motor lahko še zmeraj pelje z 25 km/h po 26 promilov navzgor do prve postaje.
preglednik
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1358
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

preglednik napisal/-a:Vse je odvisno za kakšen namen je stvar projektirana. Bernina ekspres na RhB bahn (Švica), je sestavljena iz tri členske garniture (Stadler), ki je dovolj močna in ima dovolj adhezije, da po klancu 60 promil vleče sebe, 5-8 navadnih vagonov pa še kakšnega tovornega zraven z hitrostjo 50 km/h. Naši Stadlerji verjetno tega ne bi zmogli. Tudi Fiat, če mu crkne en motor lahko še zmeraj pelje z 25 km/h po 26 promilov navzgor do prve postaje.
Ne primerjaj garniture projektirane za gorsko ozkotirno progo in garniture za klasično progo, to je kot bi primerjal Boeing 747 in Vojno izvidniško letalo.
Pri fiatu pa je poudarek do prve postaje !
Saj tudi 312 naj nebi vozil kot polovička, razen ob primerih da mora ta garnitura po turnusu peljati še povratni vlak, nato naj bi se dostavil v delavnico in zadeva uredila...žal ko šparaš na vzdrževanju in nimaš rezervnih delov na zalogi potem to vozi...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2080
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: Pri fiatu pa je poudarek do prve postaje !
.
Do prve postaje? :D :D svašta kaj vse papir prenese!
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1358
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a: Pri fiatu pa je poudarek do prve postaje !
.
Do prve postaje? :D :D svašta kaj vse papir prenese!
Ja no, na bohinjski progi ki je edina s takimi vzponi je pač bolje da ta garnitura odpelje naprej in dela zamudo kod da se čaka nadomestni avtobus.... verjetno pa taka garnitura ne gre več iz domicilja brez pomoči đure?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3657
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a:
Gre že gre, samo s kakšnimi pospeški, kakšno Vmax, na kakšnem vzponu ob kakšnih adhezijskih pogojih?
Definitivno to ni mišljeno za neko redno vožnjo ampak za reševanje nepredvidljivih situaciji ki nastanejo v praksi...
Logično ja, da tole ni da bi šel v kakšen Koper reševat, niti da je primerno za redni promet, je pa vsaj sedaj jasno odgovorjeno na vprašanje, ali je možno.

Za kakšne primere v praksi je sploh mišljeno, pa je odvisno koga vprašaš. Proizvajalec bo dejal nekaj, ÖBB drugo, SŽ tretje...no v videu bi lahko temu rekli Slavic science. So pač vajeni ex ZSSR miselnosti. V videu se gre zato, da so zaradi prekinitve prometa, garniture odpeljali v depo. In kako so to naredili? Zakaj bi se matral s pomožno spenjačo. Vzeli so dizel Flirte, ki so pač vleki elektro Flirte v depo.

Video številka 2. Štiričlenska DMU pelje tri štiričlenske EMU v depo.

Povezava na video

bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Simpl je tanartabul.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2080
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Včeraj se je na Facebooku pojavila slika četrte končane dizelske garniture 610-007/008, na poti na testiranje v Žmigrod.
Odgovori