Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Kdaj bodo pa začeli DMG voziti na Hrvaško ? Kot vidim je eden na testiranju?
Re: Nove garniture Stadler
In tudi za praznike,vlak 4290 in 4291.TGV Lyria napisal/-a: ↑12.04.2022, 14:31Vozijo že od 28.8.2021. Vsak vikend.preglednik napisal/-a: ↑12.04.2022, 11:52 In kdaj bodo prvi Stadlerji pričeli redno voziti na Bohinjki ?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Prvi nakup je stal 175 milijonov evrov, pa so bili zraven tudi dvopodniki, ki jih zdaj zagotovo ne bo. Pravzaprav nobenih električnih, ker je zdaj elektro vozni park precej dopolnjen. Zdaj pa 180 milijonov za 25 garnitur?
Tu mi diši po nečem večjem od samo dizelskih za regionalne proge in menjavo Fiatov. Alternativni pogoni morda? Bimodalci?
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nove garniture Stadler
prihodnost ne bo več dizel, novo elektro-baterija vlak “AKKU”.. ( enako kot prej cityjet 4746.049 je elektro-baterija vlak )..TGV Lyria napisal/-a: ↑19.04.2022, 20:17Prvi nakup je stal 175 milijonov evrov, pa so bili zraven tudi dvopodniki, ki jih zdaj zagotovo ne bo. Pravzaprav nobenih električnih, ker je zdaj elektro vozni park precej dopolnjen. Zdaj pa 180 milijonov za 25 garnitur?
Tu mi diši po nečem večjem od samo dizelskih za regionalne proge in menjavo Fiatov. Alternativni pogoni morda? Bimodalci?
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Nove garniture Stadler
Volitve so, počakaj malo časa vsaj do naslednjega meseca, potem bo malo bolj jasno. Sedaj vsi vse obljubljajo, italijanski železniški portal pa potem prepiše samohvalo (vemo od koga)... Potem pa ni čudno, da nas proizvajalci gledajo kot drugorazredne.
SŽ-PP dobijo teh 30 milijonov iz podnebnega sklada v dveh letih, ali kako so že določli. To je vse kar je znano. Tista 150 milijonov pa nič uradnega, kako in kaj. Dokapitalizacija ali poroštvo, čeprav je prvo vprašanje Bruslja. Tudi število garnitur še ni uradno znano. Prvič je iz Mesovih 30 šlo na 2x25.
Prihodnost je vodik. Poljski in italijanski prevozniki že masovno razmišljajo o njem. Kakšne baterije lepo te prosim. V Nemčiji so ugotovili, da je potrebno vseeno elektrificirati postaje, da se lahko akku sploh kje polni. V Avstriji pa bodo šli masovno v elektrifikacijo, tudi progo do Radgone.RitterVonGhega napisal/-a: ↑19.04.2022, 20:47 prihodnost ne bo več dizel, novo elektro-baterija vlak “AKKU”.. ( enako kot prej cityjet 4746.049 je elektro-baterija vlak )..
lp
Re: Nove garniture Stadler
Iz zadnjega intervjuja z generalnim direktorjem.TGV Lyria napisal/-a: ↑19.04.2022, 20:17
Prvi nakup je stal 175 milijonov evrov, pa so bili zraven tudi dvopodniki, ki jih zdaj zagotovo ne bo. Pravzaprav nobenih električnih, ker je zdaj elektro vozni park precej dopolnjen. Zdaj pa 180 milijonov za 25 garnitur?
Tu mi diši po nečem večjem od samo dizelskih za regionalne proge in menjavo Fiatov. Alternativni pogoni morda? Bimodalci?
480 - 320 pomeni maksimalno 8 milijonov po garnituri z DDV-jem.Kupili smo nove vlake, Stadler nam je za zdaj dobavil 38 vlakov, do septembra bomo dobili vseh 52. Kmalu gremo v nov razpis za 20 novih potniških vlakov, tako da bomo imeli skupaj 72 novih vlakov. Za 52 Stadlerjevih vlakov smo plačali 320 milijonov evrov, z novimi 20 bo naložba vredna približno 480 milijonov evrov. Razpis bo objavljen do konca maja, rok dobave novih vlakov bo do konca leta 2024. Do konca leta 2024 bomo imeli 72 novih vlakov na potniškem prometu. To so precej večje zmogljivosti, kot jih imamo zdaj.
Nakup potniških vlakov se financira iz proračuna iz obveznih gospodarskih javnih služb
O lokomotivah za potniški promet pa nič. Za tovorni zaenkrat še tudi nič, ker je treba najti denar. Skupno pa bodo s Čehom prevzeli štiri operaterje v tujini. V intervjuju je še nekaj o vozlišču Ljubljana, cenah na trgu in obvezni izgradnji obvozne proge do 2040.
Re: Nove garniture Stadler
Za primerjavo: 320 mio za 52 garnitur pomeni povprečno ceno okoli 6,15 mio na garnituro. Ali bodo z naslednjim razpisom kupljene drugačne garniture (večja kapaciteta, tehnično naprednejše ali kaj tretjega) ali pa bo cena višja zaradi drugačnih finančnih pogojev bomo pa še videli ...
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Mogoče pa malo bolj "nobel" verzija za med regionalne vlake, v stilu ICS ?
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
FLIRT DMG (12/21):
610-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.03.2020
610-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 31.07.2020
610-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
610-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-015/016 - prišel v Slovenijo 03.02.2022
610-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-023/024 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-025/026 -
610-027/028 -
610-029/030 -
610-031/032 -
610-033/034 -
610-035/036 -
610-037/038 -
610-039/040 -
610-041/042 -
FLIRT EMG (18/21):
510-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
510-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-023/024 - v prometu, prišel v Slovenijo 25.08.2021
510-025/026 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
510-027/028 - v prometu, prišel v Slovenijo 06.10.2021
510-029/030 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
510-031/032 - v prometu, prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-033/034 - prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-035/036 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
510-037/038 - na poti v Slovenijo 23.04.2022
510-039/040 - na poti v Slovenijo 23.04.2022
510-041/042 -
KISS EMG (10/10):
313-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
313-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
313-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.05.2021
313-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 08.12.2021
313-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 09.10.2021
313-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
....................................................................
Skupaj: 40/52 (76,9%)
Re: Nove garniture Stadler
Kako je pa zdaj s hitrostjo je omejeno na 140 ali vozi kje več?
Na kissu sem opazil, da je zgoraj vožnja precej bolj nemirna kot na flirt različici je to samo zaradi višje višine ali še kaj drugega? Napovedovanje postaj na kissu je zgoraj (vsaj na delu kjer sem sedel) tišje in posledično manj moteče.
Na kissu sem opazil, da je zgoraj vožnja precej bolj nemirna kot na flirt različici je to samo zaradi višje višine ali še kaj drugega? Napovedovanje postaj na kissu je zgoraj (vsaj na delu kjer sem sedel) tišje in posledično manj moteče.
Re: Nove garniture Stadler
Ko se vlak na prehodnici zaradi nadvišanja nagne v ovinek, se opravi nekaj malega rotacije okoli notranje tirnice. Zaradi tega se potnike "premakne" v notranjost ovinka, ta premik je sorazmeren z višino nad notranjo tirnico. Če bi tir v prehodnici najprej naredil malenkost nasprotnega ovinka, bi bilo središče rotacije lahko bližje težišču oz. potnikom in bi bil prečni sunek manjši. Ampak to, kot vsi vemo zaradi izkušnje s pendolino-tom, ima lahko druge slabe efekte (morska bolezen).
Sami bočni pospeški so potem odvisni še od višine težišča in vzmetenja podvozja (višje sedenje in trše vzmetenje pomenita večji bočni pospešek).
Podoben efekt, vendar v manjši meri, se čuti zaradi "vegavosti" tira ... če se poda samo ena tirnica, se vlak za trenutek nagne na tisto stran in naslednji trenutek spet zravna.
Seveda pa je ultimativni test moje teze to, da se na istem odseku najprej človek pelje v zgornjem nadstropju, potem (ravno tako s kissom) pa še v spodnjem nadstropju.
Sami bočni pospeški so potem odvisni še od višine težišča in vzmetenja podvozja (višje sedenje in trše vzmetenje pomenita večji bočni pospešek).
Podoben efekt, vendar v manjši meri, se čuti zaradi "vegavosti" tira ... če se poda samo ena tirnica, se vlak za trenutek nagne na tisto stran in naslednji trenutek spet zravna.
Seveda pa je ultimativni test moje teze to, da se na istem odseku najprej človek pelje v zgornjem nadstropju, potem (ravno tako s kissom) pa še v spodnjem nadstropju.
LP, Metod
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nove garniture Stadler
danes 510-xxx je spet šel v Innsbruck v Avstriji , spet testni vozi ..
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Nove garniture Stadler
FLIRT DMG (12/21):
610-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.03.2020
610-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 31.07.2020
610-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
610-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-015/016 - prišel v Slovenijo 03.02.2022
610-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-023/024 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-025/026 -
610-027/028 -
610-029/030 -
610-031/032 -
610-033/034 -
610-035/036 -
610-037/038 -
610-039/040 -
610-041/042 -
FLIRT EMG (20/21):
510-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
510-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-023/024 - v prometu, prišel v Slovenijo 25.08.2021
510-025/026 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
510-027/028 - v prometu, prišel v Slovenijo 06.10.2021
510-029/030 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
510-031/032 - v prometu, prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-033/034 - prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-035/036 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
510-037/038 - prišel v Slovenijo 24.04.2022
510-039/040 - prišel v Slovenijo 24.04.2022
510-041/042 -
KISS EMG (10/10):
313-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
313-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
313-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.05.2021
313-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 08.12.2021
313-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 09.10.2021
313-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
....................................................................
Skupaj: 42/52 (80,8%)
Re: Nove garniture Stadler
510-035/036 25.04.2022 na test v Avstrijo problemi z 15KW naložen novi softver,spet proba po OBB progah