Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

TGV Lyria napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Ne vem kaj točno pomeni 52 novih garnitur za SŽ. S koliko garniturami je razpolagala doslej?
Trenutno stanje: 3 Gomulke, 30 Desirojev, 3 Pendolini, okrog 20 kanarčkov (kar nekaj je bilo že odpisanih), mislim da 4 ali 5 Zelencev, 6 originalnih Fiatov, okrog 20 Miš. Kar nekaj je odpisanih Fiatov, predvsem nepredelanih podserije -100 ki nimajo več kje voziti zaradi visokih peronov. Predelovalo se jih menda ne bo več.
52 novih garnitur pomeni odpis vseh Gomulk, originalnih Fiatov in neklimatiziranih kupe vagonov (razen Maksa Klodiča), govori pa se tudi o odpisu vseh Kanarčkov.
andre85 napisal/-a:Za kaj točno pa bi rabil vagone za mednarodne vlake? Stadlerji bodo kmalu vozili do Villacha,Graza,Zagreba od tam pa imaš veze dalje. In še nekaj Flirt je dovolj hiter tako,da neke hude potrebe po ICEjih,Tgvjih,railjetih ni plus tega, že nakup teh 52 jih je velik zalogaj.
Ne strinjam se. 20 sodobnih vagonov (odgovor tudi za IggyAUT, to je v planu in baje se že pripravlja razpis) je osnova. Kar nekaj je tudi vlakov kjer se bodo lahko uporabljali, v prvi vrsti Citadella.
Kolikor vem, sta vozni le še dve Gomulki, saj se je 225/226 iztekla revizija; voznih je le še 17 ali 18 Kanarčkov (ne vem kakšno je stanje 115ke).
nagibni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 37
Pridružen: 25.01.2017, 21:33

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a nagibni »

Re 4/4 napisal/-a:
nagibni napisal/-a:Kakšna pa je dolžina ene dizel garniture s spenjačo?
https://railcolornews.com/2018/04/17/si ... rain-sets/

Software pa tudi omogoča sprego med različnimi tipi garnitur.
Hvala
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a: OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.
Ti bom odgovoril pod temo o vagonih, da ne bo smetenja.
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a dingo »

Kanarček715 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Ne vem kaj točno pomeni 52 novih garnitur za SŽ. S koliko garniturami je razpolagala doslej?
Trenutno stanje: 3 Gomulke, 30 Desirojev, 3 Pendolini, okrog 20 kanarčkov (kar nekaj je bilo že odpisanih), mislim da 4 ali 5 Zelencev, 6 originalnih Fiatov, okrog 20 Miš. Kar nekaj je odpisanih Fiatov, predvsem nepredelanih podserije -100 ki nimajo več kje voziti zaradi visokih peronov. Predelovalo se jih menda ne bo več.
52 novih garnitur pomeni odpis vseh Gomulk, originalnih Fiatov in neklimatiziranih kupe vagonov (razen Maksa Klodiča), govori pa se tudi o odpisu vseh Kanarčkov.
andre85 napisal/-a:Za kaj točno pa bi rabil vagone za mednarodne vlake? Stadlerji bodo kmalu vozili do Villacha,Graza,Zagreba od tam pa imaš veze dalje. In še nekaj Flirt je dovolj hiter tako,da neke hude potrebe po ICEjih,Tgvjih,railjetih ni plus tega, že nakup teh 52 jih je velik zalogaj.
Ne strinjam se. 20 sodobnih vagonov (odgovor tudi za IggyAUT, to je v planu in baje se že pripravlja razpis) je osnova. Kar nekaj je tudi vlakov kjer se bodo lahko uporabljali, v prvi vrsti Citadella.
Kolikor vem, sta vozni le še dve Gomulki, saj se je 225/226 iztekla revizija; voznih je le še 17 ali 18 Kanarčkov (ne vem kakšno je stanje 115ke).

Nekam hitro se mi zdi tole odpisovanje diesel garnitur, sploh če pomislim, da glavnina novih pride šele v drugem paketu čez dve leti.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Pet novih dizelskih garnitur lahko zamenja pet starih in nič več. Ali pa nobene, ker jih že sedaj manjka.
preglednik
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

preglednik napisal/-a:Pet novih dizelskih garnitur lahko zamenja pet starih in nič več. Ali pa nobene, ker jih že sedaj manjka.
Pa še kar nekaj Kanarčkov bo odšlo v teh dveh letih. Že letos jih bo šlo še nekaj.

Ne vem pa s čim bodo vozili, ker se že zdaj čuti pomanjkanje.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a cokla »

Kanarček715 napisal/-a:
Pa še kar nekaj Kanarčkov bo odšlo v teh dveh letih. Že letos jih bo šlo še nekaj.

Ne vem pa s čim bodo vozili, ker se že zdaj čuti pomanjkanje.

Z avtobusi...kar nekaj strojevodij gre delat izpit zanje...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

A se kdo iz sž potniški promet in ministrstva za infrastrukturo, kdaj zapelje po naših progah :?: Prebiram in opažam da bo na novih garniturah prostora za 10 koles. Minimalna zmogljivost bi morala biti vsaj 30 koles, pa še to bi bilo verjetno premalo. Več kot očitno je, da so te nove garniture praktično neprimerne za Bohinjsko progo. Posebno v poletnih mesecih, ko se poveča število kolesarjev. #-o
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a cokla »

Urban91 napisal/-a:A se kdo iz sž potniški promet in ministrstva za infrastrukturo, kdaj zapelje po naših progah :?: Prebiram in opažam da bo na novih garniturah prostora za 10 koles. Minimalna zmogljivost bi morala biti vsaj 30 koles, pa še to bi bilo verjetno premalo. Več kot očitno je, da so te nove garniture praktično neprimerne za Bohinjsko progo. Posebno v poletnih mesecih, ko se poveča število kolesarjev. #-o

Saj na Bohinjski jih ne bo. Tam ostanejo Fiati.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

cokla napisal/-a:
Urban91 napisal/-a:A se kdo iz sž potniški promet in ministrstva za infrastrukturo, kdaj zapelje po naših progah :?: Prebiram in opažam da bo na novih garniturah prostora za 10 koles. Minimalna zmogljivost bi morala biti vsaj 30 koles, pa še to bi bilo verjetno premalo. Več kot očitno je, da so te nove garniture praktično neprimerne za Bohinjsko progo. Posebno v poletnih mesecih, ko se poveča število kolesarjev. #-o

Saj na Bohinjski jih ne bo. Tam ostanejo Fiati.
Kaj bo pa z vlakom 4290/4291 ob vikendih, ki ga vozijo Kanarčki? Tam bo verjetno lahko tudi Stadler vozil?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

dingo napisal/-a: Nekam hitro se mi zdi tole odpisovanje diesel garnitur, sploh če pomislim, da glavnina novih pride šele v drugem paketu čez dve leti.
Govorimo o stanju po dobavi vseh garnitur. V odpis gredo zdaj le originalni Fiati. Ne gre zgolj za menjavo "dizel za dizla", ampak tudi za to, da po Prekmurju ne bodo več vozili dizli in se jih premakne na druge proge.
Urban91 napisal/-a:A se kdo iz sž potniški promet in ministrstva za infrastrukturo, kdaj zapelje po naših progah :?: Prebiram in opažam da bo na novih garniturah prostora za 10 koles. Minimalna zmogljivost bi morala biti vsaj 30 koles, pa še to bi bilo verjetno premalo. Več kot očitno je, da so te nove garniture praktično neprimerne za Bohinjsko progo. Posebno v poletnih mesecih, ko se poveča število kolesarjev. #-o
Vlak je v prvi vrsti namenjen potnikom.
Kanarček715 napisal/-a: Kaj bo pa z vlakom 4290/4291 ob vikendih, ki ga vozijo Kanarčki? Tam bo verjetno lahko tudi Stadler vozil?
In tudi bo, po besedah dolenjskih strojevodij, ki vozijo to linijo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vlak je v prvi vrsti namenjen potnikom.
In po tvojem torej kolesarji niso potniki! Moje izkušnje govorijo, da so v turističnih predelih Avstrije, Nemčije, Francije, Italije kolesarji poomemben del potnikov. Pa ne samo v turističnih predelih, tudi dnevno se jih mnogo vozi skupaj s kolesom na vlaku. In pomisli v Franciji je prevoz kolesa brezplačen, pri nas sem pa zadnjč bral pritožbe očeta, ki je kolesaril ssinom, pa sta morala na vlak, mislim da Kmaničan. In za vožnjo sta plačala 1,5€, za koleesi, od tega eno otroško pa 6,8€. Čas je že, da se na sončni strani alp konča s tako filozofijo!
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Če bi imeli možnost bi se veliko kolesarjev odločilo za vožnjo na delo. Kolo - vlak - kolo. Če so nekateri proti kolesarjem, potem se nehajmo iti turizem in promovirati kolesarjem prijazno državo. Ponavadi se garniture prilagajajo povpraševanju, pri nas pa ravno obratno. Bomo kmalu videli kako se bo to obneslo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Vlak je v prvi vrsti namenjen potnikom.
In po tvojem torej kolesarji niso potniki! Moje izkušnje govorijo, da so v turističnih predelih Avstrije, Nemčije, Francije, Italije kolesarji poomemben del potnikov. Pa ne samo v turističnih predelih, tudi dnevno se jih mnogo vozi skupaj s kolesom na vlaku. In pomisli v Franciji je prevoz kolesa brezplačen, pri nas sem pa zadnjč bral pritožbe očeta, ki je kolesaril ssinom, pa sta morala na vlak, mislim da Kmaničan. In za vožnjo sta plačala 1,5€, za koleesi, od tega eno otroško pa 6,8€. Čas je že, da se na sončni strani alp konča s tako filozofijo!
Dejstvo je, da lahko povečanje mest za kolesarje dosežeš samo z zmanjšanjem števila sedežev. Že tako jih 3+1-členski Stadler nima veliko, zgolj 10 več kot Miša brez kolesarskega oddelka, kljub večji dolžini. Nastrada pa vedno ali kolesar ali navadni potnik, ki mora stati, ker so mesta za kolesa tam kjer bi lahko bili sedeži. Obema se nikoli ne da ustreči.
Primer: Minuetto dizel, Bassano - Trento. Cel sedežni oddelek nad motorjem na eni strani pobran ven, postavljena stojala za kolesa. Rezultat: pol vlaka stalo, v oddelku pa morda 4 kolesa :roll: :roll:
Sicer pa, ko toliko potuješ po Evropi, povej mi, kje si videl nove garniture z bistveno več kot 10 mesti za kolesa. Razen CAF v Furlaniji (28 - 35), tisti je bolj izjema kot pravilo. Iz celega lanskega potovanja se ne spomnim niti ene.
Tako ali tako pa je tu 10 mest za kolesa mišljeno 10 mest na stojalih. V tisti "večnamenski oddelek" pri invalidskem WCju spraviš boga isusa. Tudi do 30 bi šlo komot.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

TGV Lyria napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Vlak je v prvi vrsti namenjen potnikom.
In po tvojem torej kolesarji niso potniki! Moje izkušnje govorijo, da so v turističnih predelih Avstrije, Nemčije, Francije, Italije kolesarji poomemben del potnikov. Pa ne samo v turističnih predelih, tudi dnevno se jih mnogo vozi skupaj s kolesom na vlaku. In pomisli v Franciji je prevoz kolesa brezplačen, pri nas sem pa zadnjč bral pritožbe očeta, ki je kolesaril ssinom, pa sta morala na vlak, mislim da Kmaničan. In za vožnjo sta plačala 1,5€, za koleesi, od tega eno otroško pa 6,8€. Čas je že, da se na sončni strani alp konča s tako filozofijo!
Dejstvo je, da lahko povečanje mest za kolesarje dosežeš samo z zmanjšanjem števila sedežev. Že tako jih 3+1-členski Stadler nima veliko, zgolj 10 več kot Miša brez kolesarskega oddelka, kljub večji dolžini. Nastrada pa vedno ali kolesar ali navadni potnik, ki mora stati, ker so mesta za kolesa tam kjer bi lahko bili sedeži. Obema se nikoli ne da ustreči.
Primer: Minuetto dizel, Bassano - Trento. Cel sedežni oddelek nad motorjem na eni strani pobran ven, postavljena stojala za kolesa. Rezultat: pol vlaka stalo, v oddelku pa morda 4 kolesa :roll: :roll:
Sicer pa, ko toliko potuješ po Evropi, povej mi, kje si videl nove garniture z bistveno več kot 10 mesti za kolesa. Razen CAF v Furlaniji (28 - 35), tisti je bolj izjema kot pravilo. Iz celega lanskega potovanja se ne spomnim niti ene.
Tako ali tako pa je tu 10 mest za kolesa mišljeno 10 mest na stojalih. V tisti "večnamenski oddelek" pri invalidskem WCju spraviš boga isusa. Tudi do 30 bi šlo komot.
Končno nekdo, ki malo razmišlja ne pa samo trobi koliko koles je na vlakih! Točno tako, če želiš mesto za kolo moraš odstranit sedeže, osebno se mi zdi 10 mest povsem dovolj. Upam si trditi, da bo na 90% voženj naloženih manj kot 10 koles, za tistih nekaj primerov ko bo koles več se pa malo potrudi in se jih zloži malo bolj skupaj ali pa še kam kjer sicer ni predvidenega mesta za njih.
Odgovori