V zvezi z intervjujem in stanjem na enotirni dolenjski progi je ena dokaj enostavna rešitev za povečanje njene prepustnosti, katera se glasi na postajališču Šmarje Sap naredite ponovno postajo z dvema tiroma. Prepustnost proge se s tem bistveno poveča, pa tudi trojni gužvi v Grosuplju se lahko izogne saj bi se lahko vlak iz Ljubljane naprimer za Novo mesto križal z vlakom iz Novega mesta v Ljubljano. Kočevar bi počakal v Grosuplju in po prihodu vlaka iz Ljubljane odpeljal proti Kočevju.
Zemljišče v Šmarju Sap je itak v lasti infrastrukture tako da to ne predstavlja kakšnih težav z odkupi. Včasih so rešitve tako enostavne pa jih ne vidijo. Dvotirnost do Grosuplja bi bila sicer super, ampak se bojim da jo jaz ne bom dočakal. Če jim uspe frekvenco vlakov na relaciji Ivančna gorica Ljubljana v jutranji konici in obratno v popoldanski konici spraviti na 15 minut, bo to tektonski premik na bolje in s tem se bo tudi zainteresiranost potnikov za vlake bistveno povečala.
hahaha
15 minut na enotirni progi. Tega jim ne uspe niti na relaciji Ljubljana-Litija ki je dvotirna in ima ogromno potnikov.
15 minut na enotirni progi. Tega jim ne uspe niti na relaciji Ljubljana-Litija ki je dvotirna in ima ogromno potnikov.
Že sedaj sta dva vlaka s prihodom v Ljubljano na 21 minut, konkretno LP 3026 in LP 3232 iz Novega mesta pa odpeljeta v razmaku 20 minut, tako da ne se smejat prehitro, se da, teoretično celo na razmaku voznega časa med postajama kateri sta med seboj najbolj oddaljeni. Sploh pa če se govori o vožnjah v snopu.
V članku piše da bodo ostale samo klimatizirane stare garniture. Lahko 21 diesel flirtov operativno popolnoma nadomesti vse kanarčke ob predpostavki, da še povečajo število vlakov na teh relacijah in odprejo Kočevsko progo za potniški promet?
V članku piše da bodo ostale samo klimatizirane stare garniture. Lahko 21 diesel flirtov operativno popolnoma nadomesti vse kanarčke ob predpostavki, da še povečajo število vlakov na teh relacijah in odprejo Kočevsko progo za potniški promet?
Kaj bo res 40% od 52 naročenih dizlov? V prvi tranši jih je bilo samo 5, torej bodo v drugi prevladovali dizli, 16 od 26 naročenih. Nekaj ne štima!
In pa avtomatizacija postaj (predvsem daljinsko vodenje kretnic) ... dokler mora kretnik z biciklom in kretniškim ključem do vsake kretnice posebej (pa magari z biciklom), toliko časa križanje ne more biti opravljeno hitreje kot v 5-10 minutah.
dingo napisal/-a:V članku piše da bodo ostale samo klimatizirane stare garniture. Lahko 21 diesel flirtov operativno popolnoma nadomesti vse kanarčke ob predpostavki, da še povečajo število vlakov na teh relacijah in odprejo Kočevsko progo za potniški promet?
V konicah vlaki dostikrat vozijo kot dvojniki. Flirti imajo precej večjo kapaciteto po garnituri in najbrž računajo, da marsikdaj dvojnik ne bo več potreben.
Sicer pa, koliko je še voznih kanarčkov? Po moje precej manj kot 20 garnitur, pa prištejmo zraven še recimo 10 fiatov ki jih ne bodo modernizirali ... če bi vse te garniture uporabljali v dvojnikih, jih nadomesti manj kot 15 flirtov ...
Ljubitelj napisal/-a:
Kaj bo res 40% od 52 naročenih dizlov? V prvi tranši jih je bilo samo 5, torej bodo v drugi prevladovali dizli, 16 od 26 naročenih. Nekaj ne štima!
21/21/10, torej skupaj 52. V drugem klicu je bilo 15 dizlov in 10 elektro enopodnih + ena dizel garnitura v obliki popusta.
40 % se drugače sliši se veliko, ampak baterije in vodik sta šele v preiskusnih fazah. Praktično nihče ne ve, kako se bo vse skupaj obnašalo po 5-10 letih delovanja in kakšni bodo dejanski stroški življenjskega cikla (LCC). Pa Greta gor ali dol.
Verjetno se malo računa tudi na elektrifikacijo do Kamnika in Grosuplja v nasprotnem bo po moje potrebno v 10ih letih dokupiti še cca 20 dmg-jev (manjši winki bi bili kar idealni) , da se dokonča prenova voznih sredstev. No sej mogoče imajo tudi to še v planu.
Hvala za odgovor, sem iskal kaj je v drugi tranši pa nič našel, se mi je pa malce dosti zdelo kar 21 dizelskih. No, bo vsaj skoraj vsa stara šara odpadla. Malce me pa skrbi, garniture imajo 170 sedežev, razen proti Kamniku bodo precej prazne.
TGV Lyria napisal/-a:
Mimogrede, zdaj ko je proizvodnja že tako daleč, bi lahko pobirali stave za oznake serij novih vlakov. Rekel bi takole:
Flirt EMU: 510 ali 511.
Flirt DEMU: 610 ali 611.
Kiss: je možno da bi zaradi dvopodnosti bil serija 320 (ali 321)? Sicer pa recimo 313.