Kolikor vem, sta vozni le še dve Gomulki, saj se je 225/226 iztekla revizija; voznih je le še 17 ali 18 Kanarčkov (ne vem kakšno je stanje 115ke).TGV Lyria napisal/-a:Trenutno stanje: 3 Gomulke, 30 Desirojev, 3 Pendolini, okrog 20 kanarčkov (kar nekaj je bilo že odpisanih), mislim da 4 ali 5 Zelencev, 6 originalnih Fiatov, okrog 20 Miš. Kar nekaj je odpisanih Fiatov, predvsem nepredelanih podserije -100 ki nimajo več kje voziti zaradi visokih peronov. Predelovalo se jih menda ne bo več.preglednik napisal/-a:Ne vem kaj točno pomeni 52 novih garnitur za SŽ. S koliko garniturami je razpolagala doslej?
52 novih garnitur pomeni odpis vseh Gomulk, originalnih Fiatov in neklimatiziranih kupe vagonov (razen Maksa Klodiča), govori pa se tudi o odpisu vseh Kanarčkov.
Ne strinjam se. 20 sodobnih vagonov (odgovor tudi za IggyAUT, to je v planu in baje se že pripravlja razpis) je osnova. Kar nekaj je tudi vlakov kjer se bodo lahko uporabljali, v prvi vrsti Citadella.andre85 napisal/-a:Za kaj točno pa bi rabil vagone za mednarodne vlake? Stadlerji bodo kmalu vozili do Villacha,Graza,Zagreba od tam pa imaš veze dalje. In še nekaj Flirt je dovolj hiter tako,da neke hude potrebe po ICEjih,Tgvjih,railjetih ni plus tega, že nakup teh 52 jih je velik zalogaj.
Nove garniture Stadler
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
HvalaRe 4/4 napisal/-a:https://railcolornews.com/2018/04/17/si ... rain-sets/nagibni napisal/-a:Kakšna pa je dolžina ene dizel garniture s spenjačo?
Software pa tudi omogoča sprego med različnimi tipi garnitur.
Re: Nove garniture Stadler
Ti bom odgovoril pod temo o vagonih, da ne bo smetenja.andre85 napisal/-a: OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.
Re: Nove garniture Stadler
Kanarček715 napisal/-a:Kolikor vem, sta vozni le še dve Gomulki, saj se je 225/226 iztekla revizija; voznih je le še 17 ali 18 Kanarčkov (ne vem kakšno je stanje 115ke).TGV Lyria napisal/-a:Trenutno stanje: 3 Gomulke, 30 Desirojev, 3 Pendolini, okrog 20 kanarčkov (kar nekaj je bilo že odpisanih), mislim da 4 ali 5 Zelencev, 6 originalnih Fiatov, okrog 20 Miš. Kar nekaj je odpisanih Fiatov, predvsem nepredelanih podserije -100 ki nimajo več kje voziti zaradi visokih peronov. Predelovalo se jih menda ne bo več.preglednik napisal/-a:Ne vem kaj točno pomeni 52 novih garnitur za SŽ. S koliko garniturami je razpolagala doslej?
52 novih garnitur pomeni odpis vseh Gomulk, originalnih Fiatov in neklimatiziranih kupe vagonov (razen Maksa Klodiča), govori pa se tudi o odpisu vseh Kanarčkov.
Ne strinjam se. 20 sodobnih vagonov (odgovor tudi za IggyAUT, to je v planu in baje se že pripravlja razpis) je osnova. Kar nekaj je tudi vlakov kjer se bodo lahko uporabljali, v prvi vrsti Citadella.andre85 napisal/-a:Za kaj točno pa bi rabil vagone za mednarodne vlake? Stadlerji bodo kmalu vozili do Villacha,Graza,Zagreba od tam pa imaš veze dalje. In še nekaj Flirt je dovolj hiter tako,da neke hude potrebe po ICEjih,Tgvjih,railjetih ni plus tega, že nakup teh 52 jih je velik zalogaj.
Nekam hitro se mi zdi tole odpisovanje diesel garnitur, sploh če pomislim, da glavnina novih pride šele v drugem paketu čez dve leti.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Pet novih dizelskih garnitur lahko zamenja pet starih in nič več. Ali pa nobene, ker jih že sedaj manjka.
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Nove garniture Stadler
Pa še kar nekaj Kanarčkov bo odšlo v teh dveh letih. Že letos jih bo šlo še nekaj.preglednik napisal/-a:Pet novih dizelskih garnitur lahko zamenja pet starih in nič več. Ali pa nobene, ker jih že sedaj manjka.
Ne vem pa s čim bodo vozili, ker se že zdaj čuti pomanjkanje.
Re: Nove garniture Stadler
Kanarček715 napisal/-a:
Pa še kar nekaj Kanarčkov bo odšlo v teh dveh letih. Že letos jih bo šlo še nekaj.
Ne vem pa s čim bodo vozili, ker se že zdaj čuti pomanjkanje.
Z avtobusi...kar nekaj strojevodij gre delat izpit zanje...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove garniture Stadler
A se kdo iz sž potniški promet in ministrstva za infrastrukturo, kdaj zapelje po naših progah Prebiram in opažam da bo na novih garniturah prostora za 10 koles. Minimalna zmogljivost bi morala biti vsaj 30 koles, pa še to bi bilo verjetno premalo. Več kot očitno je, da so te nove garniture praktično neprimerne za Bohinjsko progo. Posebno v poletnih mesecih, ko se poveča število kolesarjev.
Re: Nove garniture Stadler
Urban91 napisal/-a:A se kdo iz sž potniški promet in ministrstva za infrastrukturo, kdaj zapelje po naših progah Prebiram in opažam da bo na novih garniturah prostora za 10 koles. Minimalna zmogljivost bi morala biti vsaj 30 koles, pa še to bi bilo verjetno premalo. Več kot očitno je, da so te nove garniture praktično neprimerne za Bohinjsko progo. Posebno v poletnih mesecih, ko se poveča število kolesarjev.
Saj na Bohinjski jih ne bo. Tam ostanejo Fiati.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Nove garniture Stadler
Kaj bo pa z vlakom 4290/4291 ob vikendih, ki ga vozijo Kanarčki? Tam bo verjetno lahko tudi Stadler vozil?cokla napisal/-a:Urban91 napisal/-a:A se kdo iz sž potniški promet in ministrstva za infrastrukturo, kdaj zapelje po naših progah Prebiram in opažam da bo na novih garniturah prostora za 10 koles. Minimalna zmogljivost bi morala biti vsaj 30 koles, pa še to bi bilo verjetno premalo. Več kot očitno je, da so te nove garniture praktično neprimerne za Bohinjsko progo. Posebno v poletnih mesecih, ko se poveča število kolesarjev.
Saj na Bohinjski jih ne bo. Tam ostanejo Fiati.
Re: Nove garniture Stadler
Govorimo o stanju po dobavi vseh garnitur. V odpis gredo zdaj le originalni Fiati. Ne gre zgolj za menjavo "dizel za dizla", ampak tudi za to, da po Prekmurju ne bodo več vozili dizli in se jih premakne na druge proge.dingo napisal/-a: Nekam hitro se mi zdi tole odpisovanje diesel garnitur, sploh če pomislim, da glavnina novih pride šele v drugem paketu čez dve leti.
Vlak je v prvi vrsti namenjen potnikom.Urban91 napisal/-a:A se kdo iz sž potniški promet in ministrstva za infrastrukturo, kdaj zapelje po naših progah Prebiram in opažam da bo na novih garniturah prostora za 10 koles. Minimalna zmogljivost bi morala biti vsaj 30 koles, pa še to bi bilo verjetno premalo. Več kot očitno je, da so te nove garniture praktično neprimerne za Bohinjsko progo. Posebno v poletnih mesecih, ko se poveča število kolesarjev.
In tudi bo, po besedah dolenjskih strojevodij, ki vozijo to linijo.Kanarček715 napisal/-a: Kaj bo pa z vlakom 4290/4291 ob vikendih, ki ga vozijo Kanarčki? Tam bo verjetno lahko tudi Stadler vozil?
Re: Nove garniture Stadler
In po tvojem torej kolesarji niso potniki! Moje izkušnje govorijo, da so v turističnih predelih Avstrije, Nemčije, Francije, Italije kolesarji poomemben del potnikov. Pa ne samo v turističnih predelih, tudi dnevno se jih mnogo vozi skupaj s kolesom na vlaku. In pomisli v Franciji je prevoz kolesa brezplačen, pri nas sem pa zadnjč bral pritožbe očeta, ki je kolesaril ssinom, pa sta morala na vlak, mislim da Kmaničan. In za vožnjo sta plačala 1,5€, za koleesi, od tega eno otroško pa 6,8€. Čas je že, da se na sončni strani alp konča s tako filozofijo!Vlak je v prvi vrsti namenjen potnikom.
Re: Nove garniture Stadler
Če bi imeli možnost bi se veliko kolesarjev odločilo za vožnjo na delo. Kolo - vlak - kolo. Če so nekateri proti kolesarjem, potem se nehajmo iti turizem in promovirati kolesarjem prijazno državo. Ponavadi se garniture prilagajajo povpraševanju, pri nas pa ravno obratno. Bomo kmalu videli kako se bo to obneslo.
Re: Nove garniture Stadler
Dejstvo je, da lahko povečanje mest za kolesarje dosežeš samo z zmanjšanjem števila sedežev. Že tako jih 3+1-členski Stadler nima veliko, zgolj 10 več kot Miša brez kolesarskega oddelka, kljub večji dolžini. Nastrada pa vedno ali kolesar ali navadni potnik, ki mora stati, ker so mesta za kolesa tam kjer bi lahko bili sedeži. Obema se nikoli ne da ustreči.Ljubitelj napisal/-a:In po tvojem torej kolesarji niso potniki! Moje izkušnje govorijo, da so v turističnih predelih Avstrije, Nemčije, Francije, Italije kolesarji poomemben del potnikov. Pa ne samo v turističnih predelih, tudi dnevno se jih mnogo vozi skupaj s kolesom na vlaku. In pomisli v Franciji je prevoz kolesa brezplačen, pri nas sem pa zadnjč bral pritožbe očeta, ki je kolesaril ssinom, pa sta morala na vlak, mislim da Kmaničan. In za vožnjo sta plačala 1,5€, za koleesi, od tega eno otroško pa 6,8€. Čas je že, da se na sončni strani alp konča s tako filozofijo!Vlak je v prvi vrsti namenjen potnikom.
Primer: Minuetto dizel, Bassano - Trento. Cel sedežni oddelek nad motorjem na eni strani pobran ven, postavljena stojala za kolesa. Rezultat: pol vlaka stalo, v oddelku pa morda 4 kolesa
Sicer pa, ko toliko potuješ po Evropi, povej mi, kje si videl nove garniture z bistveno več kot 10 mesti za kolesa. Razen CAF v Furlaniji (28 - 35), tisti je bolj izjema kot pravilo. Iz celega lanskega potovanja se ne spomnim niti ene.
Tako ali tako pa je tu 10 mest za kolesa mišljeno 10 mest na stojalih. V tisti "večnamenski oddelek" pri invalidskem WCju spraviš boga isusa. Tudi do 30 bi šlo komot.
Re: Nove garniture Stadler
Končno nekdo, ki malo razmišlja ne pa samo trobi koliko koles je na vlakih! Točno tako, če želiš mesto za kolo moraš odstranit sedeže, osebno se mi zdi 10 mest povsem dovolj. Upam si trditi, da bo na 90% voženj naloženih manj kot 10 koles, za tistih nekaj primerov ko bo koles več se pa malo potrudi in se jih zloži malo bolj skupaj ali pa še kam kjer sicer ni predvidenega mesta za njih.TGV Lyria napisal/-a:Dejstvo je, da lahko povečanje mest za kolesarje dosežeš samo z zmanjšanjem števila sedežev. Že tako jih 3+1-členski Stadler nima veliko, zgolj 10 več kot Miša brez kolesarskega oddelka, kljub večji dolžini. Nastrada pa vedno ali kolesar ali navadni potnik, ki mora stati, ker so mesta za kolesa tam kjer bi lahko bili sedeži. Obema se nikoli ne da ustreči.Ljubitelj napisal/-a:In po tvojem torej kolesarji niso potniki! Moje izkušnje govorijo, da so v turističnih predelih Avstrije, Nemčije, Francije, Italije kolesarji poomemben del potnikov. Pa ne samo v turističnih predelih, tudi dnevno se jih mnogo vozi skupaj s kolesom na vlaku. In pomisli v Franciji je prevoz kolesa brezplačen, pri nas sem pa zadnjč bral pritožbe očeta, ki je kolesaril ssinom, pa sta morala na vlak, mislim da Kmaničan. In za vožnjo sta plačala 1,5€, za koleesi, od tega eno otroško pa 6,8€. Čas je že, da se na sončni strani alp konča s tako filozofijo!Vlak je v prvi vrsti namenjen potnikom.
Primer: Minuetto dizel, Bassano - Trento. Cel sedežni oddelek nad motorjem na eni strani pobran ven, postavljena stojala za kolesa. Rezultat: pol vlaka stalo, v oddelku pa morda 4 kolesa
Sicer pa, ko toliko potuješ po Evropi, povej mi, kje si videl nove garniture z bistveno več kot 10 mesti za kolesa. Razen CAF v Furlaniji (28 - 35), tisti je bolj izjema kot pravilo. Iz celega lanskega potovanja se ne spomnim niti ene.
Tako ali tako pa je tu 10 mest za kolesa mišljeno 10 mest na stojalih. V tisti "večnamenski oddelek" pri invalidskem WCju spraviš boga isusa. Tudi do 30 bi šlo komot.