Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 296
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a ICE »

Re 4/4 napisal/-a: 30.05.2021, 17:48
ICE napisal/-a: 30.05.2021, 15:09

Saj notranjost imasta Traverso in SBB Smile enako, samo barve so malce zamenjali sedežev. Pa pri Traversu ni električni vtičnic v 2. razredu, pri SBBju pa so. Pomojem majo lahko vsi Stadlerji enako notranjost, odvisno je le kaj železnice naročijo.

Pa saj ni vse samo v teh sedežih...
Smile je draga garnitura, ki je namenjena daljinskemu prometu za višje hitrosti, tja do 250 km/h, kar pomeni, da bi bil spet zgrešen nakup, kot je Pendolino. Nenazadnje od tiste vizije 2050, ki je podobna risbi iz vrtca, ne izveš dobesedno nič, kaj so si sploh zamislili. Če se že gre nekaj za zamenjavo Pendolina, rabiš to kar bo pasalo v naše proge. Traverso bi bil čisto ok, če se že tako prijazno pogovarjamo o Stadlerjih. Pa še marsikdo ga ima raje od Smile garniture. Malo bolj luksuzen, ampak ga še vedno izkoristiš v polni meri za naše razmere. Poglej si Nizozemce, ki jih naš Lyria tako rad omenja. Coradia Stream bo tisti vlak višjega ranga. Pa sploh ne gre tu za neko hudo luksuzno garnituro, še več. Pri Coradiah gre po novem v smeri koncepta Flirtove modularnosti.
Vem, da ni vse samo o sedežih, ampak to potniki najbolj vidijo. Če želijo naredit vlak atraktitvno alternativo avtu mora imeti dobro frekfrenco, konkurenčen vozni čas in udobje.
By InterCity Express
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 296
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a ICE »

andre85 napisal/-a: 30.05.2021, 18:04
Re 4/4 napisal/-a: 30.05.2021, 17:48
ICE napisal/-a: 30.05.2021, 15:09

Saj notranjost imasta Traverso in SBB Smile enako, samo barve so malce zamenjali sedežev. Pa pri Traversu ni električni vtičnic v 2. razredu, pri SBBju pa so. Pomojem majo lahko vsi Stadlerji enako notranjost, odvisno je le kaj železnice naročijo.

Pa saj ni vse samo v teh sedežih...
Smile je draga garnitura, ki je namenjena daljinskemu prometu za višje hitrosti, tja do 250 km/h, kar pomeni, da bi bil spet zgrešen nakup, kot je Pendolino. Nenazadnje od tiste vizije 2050, ki je podobna risbi iz vrtca, ne izveš dobesedno nič, kaj so si sploh zamislili. Če se že gre nekaj za zamenjavo Pendolina, rabiš to kar bo pasalo v naše proge. Traverso bi bil čisto ok, če se že tako prijazno pogovarjamo o Stadlerjih. Pa še marsikdo ga ima raje od Smile garniture. Malo bolj luksuzen, ampak ga še vedno izkoristiš v polni meri za naše razmere. Poglej si Nizozemce, ki jih naš Lyria tako rad omenja. Coradia Stream bo tisti vlak višjega ranga. Pa sploh ne gre tu za neko hudo luksuzno garnituro, še več. Pri Coradiah gre po novem v smeri koncepta Flirtove modularnosti.
Cena enega Stadlerjevega smeška se začne pri 27 mio evrskih čustev, kar je za slovenske razmere finančni nesmisel.
Flirt in Kiss pa brez problema pokrijeta slovenske potrebe.
Kar se pa tiče tiste sheme 2050 pa je bolj kot ne samo mlatenje prazne slame in obljube,ki jih teolog tako ali tako ne bo izpolnil
Se strinjam, lahko bi vzeli samo določene Flirt(e), Kiss(e) z IC konfiguracijo in restvracijo ter jih dali v promet kot IC vlak. Za ICS bi bilo potrebno pa še malo storitve dodelati z kakšnim brezplačnim parkingom, kot nekoč ter posebno čakalnico za 1. razred. Tako, kot imasta DB in OBB salone na večjih postajah. Tako potem postane vlak zanimiv tudi za poslovno uporabo. Velika prednost vlaka je, da lahko delaš med vožnjo medtem, ko pri avtu to ni mogoče.
By InterCity Express
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1641
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tudi jaz mislim, da bi v drugem paketu bilo lahko nekaj garnitur opremljenih v IC verziji, za malo hitrejši medmestni promet po Sloveniji. Ni potrebno veliko, dosedanje Stadlerjeve garniture imajo že skoraj vse. Mogoče malo mehkejše sedeže pa mizice med njimi. To kar je sedaj prvi razred + še kakšen avtomat za kavo v hodniku.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2184
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a: 30.05.2021, 18:36 Tudi jaz mislim, da bi v drugem paketu bilo lahko nekaj garnitur opremljenih v IC verziji, za malo hitrejši medmestni promet po Sloveniji. Ni potrebno veliko, dosedanje Stadlerjeve garniture imajo že skoraj vse. Mogoče malo mehkejše sedeže pa mizice med njimi. To kar je sedaj prvi razred + še kakšen avtomat za kavo v hodniku.
Lahko bi bile vse malo bolje opremljene, kot so to naredili pri britanskem Greater Anglia. Njihovi novi Flirti imajo identičen 2. razred tako v lokalni (Class 755) kot v IC verziji (Class 745). Isti sedeži kot pri naših, le z mizicami in vmesnimi nasloni. Ter seveda, 745 imajo pravi 1. razred.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1405
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

Definitivno rabimo pri nas tudi nagibne vlake, saj smo zaradi zavitih prog le z nagibnimi vlaki zmožni dosegati neke normalne potovalne hitrosti.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 978
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a sikos »

ICE napisal/-a: 29.05.2021, 16:01 Sem se peljal z Stadlerjem. Žal Wi-Fi in ekrani niso delovali. ...
Tudi včerajšnji 610 - 09/010 je v Novo mesto pripeljal brez delujočih zunanjih prikazovalnikov namembne relacije in postaj...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 571
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a maxima »

Osvežitev seznama:
napisal/-a:
FLIRT DMG:
610-001/002 - v prometu
610-003/004 - v prometu
610-005/006 - v prometu
610-007/008 - v prometu
610-009/010 - v prometu
...

FLIRT EMG:
510-001/002 - ? (je prišel ali ne, @RitterVonGhega?)
510-003/004 - na poti v Slovenijo (1.06.2021)
510-005/006 - prišel v Slovenijo 21.9.2020
510-007/008 - prišel v Slovenijo 12.5.2021
510-009/010 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
510-011/012 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
510-013/014 - prišel v Slovenijo 15.4.2021
510-015/016 - prišel v Slovenijo 15.4.2021
510-017/018 - prišel v Slovenijo 12.5.2021
510-019/020 - na poti v Slovenijo (1.06.2021)
...

KISS EMG:
313-001/002 - ?
313-003/004 - ?
313-005/006 - prišel v Slovenijo 26.5.2021, potekajo testne vožnje
313-007/008 - ?
...
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1344
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

510-001/002 še ni .. nevem .. sem zmotil .. da bil prišel je 510-007/008 in 017/018 ..

Bo kasenje skupaj prišel je 510-001/002 in 021/022, drži ..

Letos december bo 9x Kiss160 v Sloveniji ..

Lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 571
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a maxima »

Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 571
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a maxima »

Osvežitev seznama:
napisal/-a:
FLIRT DMG:
610-001/002 - v prometu
610-003/004 - v prometu
610-005/006 - v prometu
610-007/008 - v prometu
610-009/010 - v prometu
...

FLIRT EMG:
510-001/002 - na poti v Slovenijo 24.6.2021
510-003/004 - prišel v Slovenijo 1.6.2021?
510-005/006 - prišel v Slovenijo 21.9.2020
510-007/008 - prišel v Slovenijo 12.5.2021
510-009/010 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
510-011/012 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
510-013/014 - prišel v Slovenijo 15.4.2021
510-015/016 - prišel v Slovenijo 15.4.2021
510-017/018 - prišel v Slovenijo 12.5.2021
510-019/020 - prišel v Slovenijo 1.6.2021?
510-021/022 - na poti v Slovenijo 24.6.2021
...

KISS EMG:
313-001/002 - ?
313-003/004 - testi v Żmigródu
313-005/006 - prišel v Slovenijo 26.5.2021
313-007/008 - ?
...
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3729
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Prvi paket serije 610/615 in 510/515 je dobavljen. Me pa zanima nekaj, včasih se je garniture katere se je prevažalo hladne, vedno "dopolnilo" s ščitnima vagonoma. Tudi italjanski Pendolino za Grčijo se je pred kratkim še prevažal na tak način. Kako to, da je je sedaj takšna praksa?

No pa še eno zanimivost sem opazil, na sklepu Flirta sveti rdeča luč (tu mislim na prevoz v Slovenijo in po Sloveniji z pomočjo lokomotive, da slučajno ne bo pomote). Domnevam, da se sklepne luči napaja iz baterij, kaj sedaj omogoča LED tehnologija. V času klasičnih žarnic, bi baterija do Slovenije zagotovo izpustila "dušo".
Tine
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1405
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

Tin€ napisal/-a: 24.06.2021, 20:50 Prvi paket serije 610/615 in 510/515 je dobavljen. Me pa zanima nekaj, včasih se je garniture katere se je prevažalo hladne, vedno "dopolnilo" s ščitnima vagonoma. Tudi italjanski Pendolino za Grčijo se je pred kratkim še prevažal na tak način. Kako to, da je je sedaj takšna praksa?

No pa še eno zanimivost sem opazil, na sklepu Flirta sveti rdeča luč (tu mislim na prevoz v Slovenijo in po Sloveniji z pomočjo lokomotive, da slučajno ne bo pomote). Domnevam, da se sklepne luči napaja iz baterij, kaj sedaj omogoča LED tehnologija. V času klasičnih žarnic, bi baterija do Slovenije zagotovo izpustila "dušo".
Glede ščitnih vagonov je tako da se ti uporabljajo kadar se garnituro prevaža brez zavore z prehodnim glavnim zavornim vodom, torej da garnitura ne zavira, očitno si Stadler raje privošči da nedovavljena garnitura zavira s svojimi zavorami, kot pa neko enormno število ščitnih zavornih vagonov ki bi zagotovili nek normalen zavorbi odstotek zq hitrost 80 km/h.

Sklepno luč se na flirtu da vklopiti tudi pri izklopljenih baterijah, saj se na električnega zaradi njegove maske ne da namestiti sklepne ploščice, vsaj ne brez posega v masko.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3729
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Nejc, hvala za odgovor. Je pa zanimiva teža takega "vlaka" brez lokomotive, 272 ton, kar je za primerjavo več kot 5 UIC-Z (SŽ) vagonov ali pa malo manj kot osem UIC-Y (SŽ) vagonov, Govorim o praznih vagonih kot je tudi v tem primeru prevoza Flirtov. Osem UIC-Y vagonov pa je že kar lepa kompozicija.

Tisto o odklopljeni bateriji pa mi ni čisto jasno, ali ima jo luči direktno napajanje mimo stikala? To da se sklepne table ne da namestiti na garnituro mi je jasno, Italijani imajo to posebnost.
Tine
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1405
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a desiro »

Tin€ napisal/-a: 24.06.2021, 21:26

Tisto o odklopljeni bateriji pa mi ni čisto jasno, ali ima jo luči direktno napajanje mimo stikala? To da se sklepne table ne da namestiti na garnituro mi je jasno, Italijani imajo to posebnost.
Tako je, tudi siemens desiro ima že ta sistem, le da se pri njemu prižge le ena rdeča luč od obeh, pa ima bistveno šibkejše baterije.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 978
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

Odgovor Napisal/-a sikos »

Osvežitev seznama:
napisal/-a: FLIRT DMG:
610-001/002 - v prometu
610-003/004 - v prometu
610-005/006 - v prometu
610-007/008 - v prometu
610-009/010 - v prometu
...

FLIRT EMG:
510-001/002 - na poti v Slovenijo 24.6.2021
510-003/004 - prišel v Slovenijo 1.6.2021?
510-005/006 - prišel v Slovenijo 21.9.2020
510-007/008 - prišel v Slovenijo 12.5.2021
510-009/010 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
510-011/012 - prišel v Slovenijo 27.2.2021
510-013/014 - prišel v Slovenijo 15.4.2021
510-015/016 - prišel v Slovenijo 15.4.2021
510-017/018 - prišel v Slovenijo 12.5.2021
510-019/020 - prišel v Slovenijo 1.6.2021?
510-021/022 - na poti v Slovenijo 24.6.2021
...

KISS EMG:
313-001/002 - ?
313-003/004 - testi v Żmigródu
313-005/006 - prišel v Slovenijo 26.5.2021
313-007/008 - Testiranja
...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Odgovori