Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Okna na stadlerjih so verjetno metalizirana zaradi zmanjšanja segrevanja zaradi sonca. Kompletna karoserija je kovinska. Vse skupaj tvori dobro Faradayevo kletko, ki močno slabi vse radijske signale. Zato se v vagone in garniture vgrajuje WiFi dostopne točke in repetitorje (ojačevalce mobilnih signalov).
Trupi sodobnih letal so (za razliko tistih iz prejšnjega stoletja) izdelani iz raznih kompozitnih materialov. Marsikateri od teh materialov ni električni prevodnik in tako trup ne tvori Faradayeve kletke.
Trupi sodobnih letal so (za razliko tistih iz prejšnjega stoletja) izdelani iz raznih kompozitnih materialov. Marsikateri od teh materialov ni električni prevodnik in tako trup ne tvori Faradayeve kletke.
LP, Metod
Re: Nove garniture Stadler
Jaz sem se decembra peljal iz Mosta na Soči proti Jesenicam pa mi WiFi ni delal,najbrž tudi zaradi tega ker je tam na splošno bolj slab signal,tudi brez WiFija mi je prekinjalo net. Vsaj v Baški grapi. Je pa res da od Boh.Bistrice naprej nisem več preverjal WiFija. Lpsikos napisal/-a: ↑28.03.2022, 11:18 Včeraj sem se prvič peljal z garnituro 610, pa me zanima ali imate tudi ostali problem z Wi-fi jem na vlaku? Meni je vsake pol minute vrglo povezavo ven in sem moral ponovno vzpostavljati povezavo... Ne vem ali je do mojega telefona, ali do omrežne naprave na garnituri?
Re: Nove garniture Stadler
wifi na Siemensu je loterija. Kako pa je z ogrevanjem, piskanjem in počasnim odpiranjem vrat, se dela kaj na tem ali ostaja trenutno stanje? Piskanje je na sedežih blizu vrat nemogoče, temperatura pa tudi precej nizko nastavljena. me prav zanima v katero skrajnost bo šlo to poleti, ko bo delala klima?
Včeraj v Zasavju v sprednjem delu Stadlerja se je v vsakem ovinku slišal precej glasen zvok je to stalnica ali je bil samo takšen primerek ali slaba proga?
Malo v šali rečeno bodo zaradi piskanja verjetno stanovalci Situle v Lj vložili še kakšno tožbo proti SŽ xD
Včeraj v Zasavju v sprednjem delu Stadlerja se je v vsakem ovinku slišal precej glasen zvok je to stalnica ali je bil samo takšen primerek ali slaba proga?
Malo v šali rečeno bodo zaradi piskanja verjetno stanovalci Situle v Lj vložili še kakšno tožbo proti SŽ xD
Re: Nove garniture Stadler
Predvidevam da si z vsemi komentarji mislil stadlerja in ne siemensa...grega napisal/-a: ↑30.03.2022, 13:32 wifi na Siemensu je loterija. Kako pa je z ogrevanjem, piskanjem in počasnim odpiranjem vrat, se dela kaj na tem ali ostaja trenutno stanje? Piskanje je na sedežih blizu vrat nemogoče, temperatura pa tudi precej nizko nastavljena. me prav zanima v katero skrajnost bo šlo to poleti, ko bo delala klima?
Včeraj v Zasavju v sprednjem delu Stadlerja se je v vsakem ovinku slišal precej glasen zvok je to stalnica ali je bil samo takšen primerek ali slaba proga?
Malo v šali rečeno bodo zaradi piskanja verjetno stanovalci Situle v Lj vložili še kakšno tožbo proti SŽ xD
Piskanje vrat bo ostalo takšno kot je, ker pisakjo v skladu s standardi se pravi ko se premika premostitvena platforma (stopnica za lažji vstop) ob odpiranju ali zapiranju vrat. Hitrost odpiranja sam mislim da je kar solidna, da bi videl kaj je počasi se pelji z kakim Hochbahn v Hamburgu.
Glede temperature pa je tako da naj bi bila temperatura potniškega prostora stalno 21 stopinj od tega pa se lahko odstopa + - 2 stopinji. Seveda pa se strinjam da dejanska temperatura pozimi ni npr 23 stopinj nikoli. čeprav se v diagnostičnem sistemu to pojavi. Imamo tudi težave z npr gretjem kabin na 313, kjer nas strojevodje praktično zebe, pozimi vozim v debelem flisu in imam noge pokrite z bundo medtem ko stadler trdi da je temperatura v kabini 23 stopinj in zavračajo vsekakršno možnost rešitve.
Glasen zvok v ovinkih, lahko se pojavi zaradi slabega stanja proge ali pa obrabljenosti kolesnih vencev, je pa res da če boš pozorn kar lepo število električnih stadlerjev tako 313 kot 510 kar nagravžno tuli v bližini pretvornikov toka (510 direktno za kabino, 313 na koncu vodilnih členov tik pred dostopom v srednji C vagon).
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
desiro napisal/-a: ↑30.03.2022, 13:43Predvidevam da si z vsemi komentarji mislil stadlerja in ne siemensa...grega napisal/-a: ↑30.03.2022, 13:32 wifi na Siemensu je loterija. Kako pa je z ogrevanjem, piskanjem in počasnim odpiranjem vrat, se dela kaj na tem ali ostaja trenutno stanje? Piskanje je na sedežih blizu vrat nemogoče, temperatura pa tudi precej nizko nastavljena. me prav zanima v katero skrajnost bo šlo to poleti, ko bo delala klima?
Včeraj v Zasavju v sprednjem delu Stadlerja se je v vsakem ovinku slišal precej glasen zvok je to stalnica ali je bil samo takšen primerek ali slaba proga?
Malo v šali rečeno bodo zaradi piskanja verjetno stanovalci Situle v Lj vložili še kakšno tožbo proti SŽ xD
Piskanje vrat bo ostalo takšno kot je, ker pisakjo v skladu s standardi se pravi ko se premika premostitvena platforma (stopnica za lažji vstop) ob odpiranju ali zapiranju vrat. Hitrost odpiranja sam mislim da je kar solidna, da bi videl kaj je počasi se pelji z kakim Hochbahn v Hamburgu.
Glede temperature pa je tako da naj bi bila temperatura potniškega prostora stalno 21 stopinj od tega pa se lahko odstopa + - 2 stopinji. Seveda pa se strinjam da dejanska temperatura pozimi ni npr 23 stopinj nikoli. čeprav se v diagnostičnem sistemu to pojavi. Imamo tudi težave z npr gretjem kabin na 313, kjer nas strojevodje praktično zebe, pozimi vozim v debelem flisu in imam noge pokrite z bundo medtem ko stadler trdi da je temperatura v kabini 23 stopinj in zavračajo vsekakršno možnost rešitve.
Glasen zvok v ovinkih, lahko se pojavi zaradi slabega stanja proge ali pa obrabljenosti kolesnih vencev, je pa res da če boš pozorn kar lepo število električnih stadlerjev tako 313 kot 510 kar nagravžno tuli v bližini pretvornikov toka (510 direktno za kabino, 313 na koncu vodilnih členov tik pred dostopom v srednji C vagon).
Glede wifi.ja sem mislil simensa, ostalo pa stadler ja. hvala za odgovor.
Re: Nove garniture Stadler
Ni treba tako daleč. Rock v Italiji je dober primerek res počasnega odpiranja. Ne vem čigava ideja je bila, da so velika enokrilna vrata primerna za regionalni promet. Pa še odpirajo se na nek čuden način v trup.desiro napisal/-a: ↑30.03.2022, 13:43 Piskanje vrat bo ostalo takšno kot je, ker pisakjo v skladu s standardi se pravi ko se premika premostitvena platforma (stopnica za lažji vstop) ob odpiranju ali zapiranju vrat. Hitrost odpiranja sam mislim da je kar solidna, da bi videl kaj je počasi se pelji z kakim Hochbahn v Hamburgu.
Predvsem s Stadlerja ne prideš skuhan kot z Desiroja, ki je bil pozimi vedno pregret.
Mislim, da je @grega mislil na tisto značilno škripanje v ovinkih, posledico raztegovanja in krčenja tistih hidravličnih zadev na kolesih, ki naj bi bili nekakšni stabilizatorji ali kakor koli se temu že po naše reče, nemško je Schlingerdämpfer. Precej značilno za nekatere sodobne vlake, še posebej izstopa Railjet.desiro napisal/-a: ↑30.03.2022, 13:43 Glasen zvok v ovinkih, lahko se pojavi zaradi slabega stanja proge ali pa obrabljenosti kolesnih vencev, je pa res da če boš pozorn kar lepo število električnih stadlerjev tako 313 kot 510 kar nagravžno tuli v bližini pretvornikov toka (510 direktno za kabino, 313 na koncu vodilnih členov tik pred dostopom v srednji C vagon).
Tudi zvoku pretvornikov ne bi ravno rekel nagravžno tuljenje, sploh glede na piskajoči koncert na hrvaškem Končarju ali glasno hrumenje ventilacije na CAFu.
Klime so lani poleti že delale, in predvsem so tihe, ne tulijo kot na Siemensu.
Re: Nove garniture Stadler
Pozabil sem omeniti da tisto tuljenje ni normalen pojav v obratovanju, ampak je z omenjenimi pretvorniki nekaj narobe... stadler sicer zanika zadevo ampak kak 510 je bil zaradi tega že odstavljen...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Aha, se mi je zdelo da je nekaj česar sploh še nisem slišal. Sicer ponavadi sedim v osrednjih dveh, tako da nič čudnega.
Edino čudno tuljenje mi je padlo v uho kdaj ob speljavi dizelske garniture, kot bi se vklopila neka ventilacija za motorje, v motornem členu.
Re: Nove garniture Stadler
Oni dan sem doživel spenjanje dveh 610 in potem speljavo dvojnika. Pri obeh manevrih je pri eni od garnitur ventilacija v motornem vozu začela delovati na polno. Pri spenjanju je to trajalo po občutku kakšnih 15 sekund, pri speljavi pa je trajalo dlje (ne vem kdaj se je normaliziralo ker se je vlak odpeljal).
LP, Metod
Re: Nove garniture Stadler
Včeraj je vlada odobrila 30 mio€ za nove nakupe vlakov iz podnebnega sklada. A je to to kar se je obljubljalo ? To zadostuje za štiri kompozicije in nič več.
Re: Nove garniture Stadler
Vlada oziroma država ne sme kupovati ničesar za prevoznika. Bolj bo šlo za obvoz tega pravila in bodo prispevali delček od verjetno tistih 150 milijonov, v zameno pa se v pogodbi napiše kam gre denar in kako se mora kupljeno vozilo uporabiti, pa Bruselj ne bi smel grdo gledati. Že v prvem nakupu se je videlo, da je 150 milijonov evrov brez DDV kar velk zalogaj. Posledica pogajanja pa je kvaliteta obstoječih Stadlerjev in manjko določenih zadev. Enostavno rečeno, popust, ki ga je Stadler dal, se mora nekje pozanti.
Re: Nove garniture Stadler
FLIRT DMG (12/21):
610-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.03.2020
610-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 31.07.2020
610-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
610-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-015/016 - testi na HR, prišel v Slovenijo 03.02.2022
610-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-021/022 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-023/024 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-025/026 -
610-027/028 -
610-029/030 -
610-031/032 -
610-033/034 -
610-035/036 -
610-037/038 -
610-039/040 -
610-041/042 -
FLIRT EMG (18/21):
510-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
510-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-023/024 - v prometu, prišel v Slovenijo 25.08.2021
510-025/026 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
510-027/028 - v prometu, prišel v Slovenijo 06.10.2021
510-029/030 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
510-031/032 - v prometu, prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-033/034 - prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-035/036 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
510-037/038 -
510-039/040 -
510-041/042 -
KISS EMG (10/10):
313-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
313-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
313-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.05.2021
313-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 08.12.2021
313-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 09.10.2021
313-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
....................................................................
Skupaj: 40/52 (76,9%)
Zadnjič spremenil maxima, dne 12.04.2022, 14:40, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
In kdaj bodo prvi Stadlerji pričeli redno voziti na Bohinjki ?
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Vozijo že od 28.8.2021. Vsak vikend.preglednik napisal/-a: ↑12.04.2022, 11:52 In kdaj bodo prvi Stadlerji pričeli redno voziti na Bohinjki ?
Re: Nove garniture Stadler
Ne, 150 milijonov iz proračuna je že zagotovljeno, to je dodatnih 30 milijonov, ker v planu je nakup 25 kompozicij.
Vem, zmanjka za eno, mogoče pa računajo da bo Stadler spet kej šenkal.