Nič udobnejši sedeži ne bodo, kaj vam ni jasno takšen je pač trenutni standard na regionalnih vlakih po evropi, takšni sedeži so na nemških flirtih, švicarskih flirtih itd. zakaj bi bili pri nas drugačni. SžPP pač ne vidi dlje od svojih interesov in verjemite delo za potnika žal to ni...preglednik napisal/-a: ↑20.07.2022, 21:15 Torej spet Stadler, kaj pa drugega. Mogoče samo malenkost udobnejši sedeži.
Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Drugače pa upam, da ne bojo spet tri-delne garniture ampak da bojo dvo-delne, ker tri-delne že imamo in so po mojem mnenju za tiste regionalne proge, kjer se vozi več potnikov (Dolenjska, Kamnik, Velenje, Bohinjka, Velenje, Kočevje) oz. tam, kjer je v konicah več potnikov, prav tako za mednarodni promet. In te dvodelne bi bile dost na kakšnih drugih progah, kjer je malo potnikov (Rogatec, Imeno, Koroška)
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Nove garniture Stadler
Če že promovirajo kolesarski turizem, naj za Bohinjko nabavijo garniture z dovolj prostora z kolesa. To kar je trenutno, je daleč od idealnega.
Re: Nove garniture Stadler
Točno to. @Ljubitelj je že dolgo nazaj pisal, kolikšna je povprečna zasedenost naših regionalnih vlakov izven sezone.vidkrt napisal/-a: ↑21.07.2022, 8:27 Drugače pa upam, da ne bojo spet tri-delne garniture ampak da bojo dvo-delne, ker tri-delne že imamo in so po mojem mnenju za tiste regionalne proge, kjer se vozi več potnikov (Dolenjska, Kamnik, Velenje, Bohinjka, Velenje, Kočevje) oz. tam, kjer je v konicah več potnikov, prav tako za mednarodni promet. In te dvodelne bi bile dost na kakšnih drugih progah, kjer je malo potnikov (Rogatec, Imeno, Koroška)
Pa še en vidik, ki je pomembnejši od @preglednik-ovih sedežev:
Točno. Zato bi bilo treba še posebej paziti pri konfiguriranju novih.
Sam bi naredil nekaj podobnega kot na Vinschgaubahn-ovih GTWjih. En člen bi imel sedeže samo v dvignjenem delu, nizkopodni del pa samo sklopni sedeži, stojala za kolesa, invalidski WC in prostor za invalidske vozičke s sedeži za spremljevalce. Vsi ostali sedeži v drugem členu.
Za izven sezone bi zadostovalo. V sezoni pa lahko voziš dvojnike ali pa miks sprego s 610, da je potem dovolj prostora tako za kolesa kot za potnike. Zato pa je ta kompatibilnost NUJNA. Upam, da kaj razmišljajo na SŽ.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Če je nek vlak izven sezone v eno smer bolj prazen, ni rečeno, da v drugo smer ne bo poln potnikov (dijaki, delavci). Torej bo bolj težko z dvočlenskimi garniturami, od katerih bo samo en del z normalnimi sedeži.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Stadler Wink, če se že pogovarja o poenotenju, ki ima že v osnovi zamenjliv pogonski sklop, je na voljo kot dvočlenik in ima 151 sedežev, in še praktično do 100 stojišč. Takšna kapaciteta je dovolj že za glavno progo.
Re: Nove garniture Stadler
Recimo tam med 10 in 12 Winkov ter med 8 in 10 Flirtov v IC izvedbi tako bi bilo vse pokrito tudi malo bolj razvajene riti kar se tiče glede sedežev.
Re: Nove garniture Stadler
Ne. Če boš kupoval neke brezvezne IC-je, ne boš nikoli nadomestil Fiatov. Tu gre za menjavo zanje in za nič drugega. Glavne proge so dobile svojo porcijo novih garnitur, zdaj je čas za naše lokalke s prastarim in dotrajanim voznim parkom.
Če mu nameniš večji prostor za kolesa, bo torej še vedno imel okrog 100 normalnih sedežev. Tam 90 bi bilo povprečno dovolj.
Seveda sem imel Winka v mislih, tako zaradi pogonskega sklopa kot tudi zato, ker za kabino nima "strojnice" in na račun tega pridobiš vsaj 16 sedežev, če ne še več. Kompatibilnost se pa menda tudi da zrihtat.
V drugem delu bi še vedno bili sklopni sedeži, če bi prišlo do krize. Stojišča pa so tudi zato, da se jih uporablja.preglednik napisal/-a: ↑21.07.2022, 10:45 Če je nek vlak izven sezone v eno smer bolj prazen, ni rečeno, da v drugo smer ne bo poln potnikov (dijaki, delavci). Torej bo bolj težko z dvočlenskimi garniturami, od katerih bo samo en del z normalnimi sedeži.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Mar niso vse glavne proge elektrificirane. Komu so pa potem namenjeni dizelski Flirti, če ne za stranske proge, tako kot bodo tudi tisti na novo naročeni. Ne vidim logike, da naj bi bili dvočlenski kanarčki menjani za tričlenske Flirte, Fiati pa samo za dvočlenske.
Cilj železnic naj bi tudi bil, da kraje, ki so od centra (Ljubljana) najbolj oddaljeni, poveže z direktnimi dnevnimi vlaki, ki naj bi bili udobnejši in tudi malo hitrejši (na račun postankov). Tukaj mislim na kraje kot so Nova Gorica, Metlika, Velenje mogoče Kočevje itd.. Kraji na glavnem prometnem križu to že imajo (ICS, EC in ostala klasika). Saj menda nismo manj vredni!
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Seveda so elektrificirane, in so dobile zdaj 31 novih garnitur, kar skupaj z že obstoječimi znese 64 električnih garnitur, kar je povsem dovolj za pokrivanje glavnih prog. Ne rabijo ničesar več, in naslednji nakup 20 novih mora biti nujno za neelektrificirane regionalne/lokalne proge. V celoti. Ker samo tako se lahko modernizira vozni park. Odpiši razne IC kozlarije, ker mora zdaj priti 20 garnitur za menjavo Fiatov. To je vse.preglednik napisal/-a: ↑21.07.2022, 12:46 Mar niso vse glavne proge elektrificirane. Komu so pa potem namenjeni dizelski Flirti, če ne za stranske proge, tako kot bodo tudi tisti na novo naročeni. Ne vidim logike, da naj bi bili dvočlenski kanarčki menjani za tričlenske Flirte, Fiati pa samo za dvočlenske.
Cilj železnic naj bi tudi bil, da kraje, ki so od centra (Ljubljana) najbolj oddaljeni, poveže z direktnimi dnevnimi vlaki, ki naj bi bili udobnejši in tudi malo hitrejši (na račun postankov). Tukaj mislim na kraje kot so Nova Gorica, Metlika, Velenje mogoče Kočevje itd.. Kraji na glavnem prometnem križu to že imajo (ICS, EC in ostala klasika). Saj menda nismo manj vredni!
Logika, ki je ne vidiš, je pa zelo enostavna. Na kamniški in dolenjski/kočevski progi je povprečno precej več potnikov kot na ostalih regionalnih progah, zato tričlenski. Za ostale je dovolj dvočlenkar. To bi bila nekakšna osnovna ideja. Ker pa prihaja do razlik glede na letni čas, se jih lahko menjuje - obvezna kompatibilnost. In tretjič: ker so Celjani že dobili Flirte in jih kmalu pričakujemo tudi na Goriškem, drugače kot z nekim miksom obeh ne bo šlo. Tisto, da naj bi bili vsi 610 v Ljubljani in na Dolenjskem, se je očitno izjalovilo.
Številčno pa bi bilo tudi obojih enako. 21 Flirtov in 20 novih. Torej enako močna zasedba obeh serij za neelektrificirane proge.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
S takšno infrastrutkturo kot trenutno je, si lahko odhode in proizvajalca teh vlakov napišeš v fantazijski vozni red. Sedeže pa vzameš od Sanosa, Ikarusa ali pa Neoplana.
Odločevalci enostavno pravijo, da so trenutni remonti namenjeni ukinjanju počasnih voženj (khm khm), z izgovorom da vmeščanje novega odseka traja predolgo, tja do 10 let.
Odločevalci enostavno pravijo, da so trenutni remonti namenjeni ukinjanju počasnih voženj (khm khm), z izgovorom da vmeščanje novega odseka traja predolgo, tja do 10 let.
Re: Nove garniture Stadler
klime pa v dvonadstropnih ne delujejo najbolje...
Re: Nove garniture Stadler
Če ne mislijo na SŽ iz štuca Ljubljanske postaje (pri Situli) umakniti Kiss-a bo pografitiran od A do Ž, (kot stari Fiati) beri grafiti se rišejo na polno. Mislim da gre za 313-003
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
-
- Vajenec
- Prispevkov: 22
- Pridružen: 21.07.2021, 20:45
Re: Nove garniture Stadler
maxima napisal/-a: ↑05.07.2022, 14:04FLIRT DMG (17/21):
610-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.03.2020
610-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 31.07.2020
610-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
610-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 03.02.2022
610-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-023/024 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-025/026 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.04.2022
610-027/028 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.04.2022
610-029/030 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.05.2022
610-031/032 - v prometu, prišel v Slovenijo 22.06.2022
610-033/034 - v prometu, prišel v Slovenijo 22.06.2022
610-035/036 -
610-037/038 -
610-039/040 - Na poti v slovenijo
610-041/042 - Na poti v slovenijo
FLIRT EMG (20/21):
510-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
510-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-015/016 - testi na HR, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-023/024 - v prometu, prišel v Slovenijo 25.08.2021
510-025/026 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
510-027/028 - v prometu, prišel v Slovenijo 06.10.2021
510-029/030 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
510-031/032 - v prometu, prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-033/034 - v prometu, prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-035/036 - testi v AT, prišel v Slovenijo 27.03.2022
510-037/038 - testi v AT, prišel v Slovenijo 24.04.2022
510-039/040 - testi v AT, prišel v Slovenijo 24.04.2022
510-041/042 - Na poti v slovenijo
KISS EMG (10/10):
313-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
313-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
313-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.05.2021
313-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 08.12.2021
313-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 09.10.2021
313-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
....................................................................
Skupaj: 47/52 (90,4%)