Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Ena stvarca manjka na slikah...kolikor se spomnim so bila zahtevana posebna stranska vrata za strojevodjo.... sepravi da v kabino ni potrebno več nujno čez potniški prostor....morda je le grafika malenkost napačna...pustimo se presenetit.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Se bojim, da je proizvajalec naročnika pri tej zadevi lepo postavil na hladno. Če hočeš v kritični del konstrukcije (v smislu trdnosti konstrukcije) vgraditi vrata, moraš verjetno v celoti dizajnirati krmilni člen in seveda v celotni ponoviti proceduro certificiranja.... SŽ je odločno premajhen naročnik, da bi se katerakoli firma spustila v kaj takega. Se mogoče motim?Ena stvarca manjka na slikah...kolikor se spomnim so bila zahtevana posebna stranska vrata za strojevodjo....
Re: Nove garniture Stadler
Hiter obisk pri stricu Googlu prikaže tudi Flirt 160 s strojevodskimi vrat...
LP Andraž
Re: Nove garniture Stadler
Vrata niso problem. Stadler je posebna firma... Tudi ta gre samo 160 km/h.
Re: Nove garniture Stadler
V Novi Progi - posebni izdaji, kjer so bili predstavljeni naši Stadlerji še v "stari" izvedbi, je bilo vidno, da so vrata na desni strani kabine, tako kot na sliki Traversa, ki jo je prilepil @Re 4/4. Slika naših Stadlerjev od včeraj pa prikazuje Flirta z leve strani kabine.Ljubitelj napisal/-a:Se bojim, da je proizvajalec naročnika pri tej zadevi lepo postavil na hladno. Če hočeš v kritični del konstrukcije (v smislu trdnosti konstrukcije) vgraditi vrata, moraš verjetno v celoti dizajnirati krmilni člen in seveda v celotni ponoviti proceduro certificiranja.... SŽ je odločno premajhen naročnik, da bi se katerakoli firma spustila v kaj takega. Se mogoče motim?Ena stvarca manjka na slikah...kolikor se spomnim so bila zahtevana posebna stranska vrata za strojevodjo....
Torej vrata bodo, le da na drugi strani.
Re: Nove garniture Stadler
A misliš, da tale naš Kiss ne bo vozil na LJ - MB? Saj bo imel opremo isto kot Flirt. Verjemi da bo marsikdaj nadomeščal tudi IC-je.sraka1 napisal/-a:Krasno!
Škoda le, da niso nadgradili tudi KISS-a v KISS200, bi ga lahko uporabili tudi na kaki daljši relaciji (npr. MB-LJ), ne le za primestni promet..
https://www.stadlerrail.com/media/img/1 ... x_srgb.jpg
Re: Nove garniture Stadler
Mislimda imajo vrata kar na obeh straneh...vsaj tisti v nemčiji so tako narejeni...lahko da so na grafiki le pouabljena.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Verjetno je več variant. Našim so jih že od začetka risali samo na desno stran. Očitno so bila tako v naročilu.desiro napisal/-a:Mislimda imajo vrata kar na obeh straneh...vsaj tisti v nemčiji so tako narejeni...lahko da so na grafiki le pouabljena.
Re: Nove garniture Stadler
Dvomim...enostavno je bolj praktično imet vrata na obeh straneh.TGV Lyria napisal/-a:Verjetno je več variant. Našim so jih že od začetka risali samo na desno stran. Očitno so bila tako v naročilu.desiro napisal/-a:Mislimda imajo vrata kar na obeh straneh...vsaj tisti v nemčiji so tako narejeni...lahko da so na grafiki le pouabljena.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Jaz tudi mislim,da so vrata bolj kot ne opcijska zadeva,ker gledam meridianove imajo varianto z vrati na obeh straneh in z varianto na levi. DB jevi Flirtinserate pa isto odvisno katera podružnica regiota je naročala vsaka je drugače naročila in nekateri so celo brez vratdesiro napisal/-a:Dvomim...enostavno je bolj praktično imet vrata na obeh straneh.TGV Lyria napisal/-a:Verjetno je več variant. Našim so jih že od začetka risali samo na desno stran. Očitno so bila tako v naročilu.desiro napisal/-a:Mislimda imajo vrata kar na obeh straneh...vsaj tisti v nemčiji so tako narejeni...lahko da so na grafiki le pouabljena.
Re: Nove garniture Stadler
Prvi kupec je SOB, kdo so pa drugi in tretji?Re 4/4 napisal/-a: ... (smo četrti kupci)...
Re: Nove garniture Stadler
BLS in, če se to šteje zraven, Greater Anglia.maxima napisal/-a:Prvi kupec je SOB, kdo so pa drugi in tretji?Re 4/4 napisal/-a: ... (smo četrti kupci)...
Re: Nove garniture Stadler
Greater Anglia ne šteje, tisto je drugačnoTGV Lyria napisal/-a:BLS in, če se to šteje zraven, Greater Anglia.maxima napisal/-a:Prvi kupec je SOB, kdo so pa drugi in tretji?Re 4/4 napisal/-a: ... (smo četrti kupci)...
Sem malo gledal po Railcolor... Eden od kupcev je tudi Trenord:
https://railcolornews.com/2019/03/11/it ... -and-blue/
Pa še nekaj me zanima o SŽ KISSih. Zakaj nimajo jacobs podstavnih vozičkov?
Re: Nove garniture Stadler
Seveda šteje.maxima napisal/-a: Greater Anglia ne šteje, tisto je drugačno
https://www.stadlerrail.com/media/pdf/feabmu0916e.pdf
Kupci po vrstnem redu z novo masko
Greater Anglia
SOB
BLS
SŽ
FNM-Trenord
Re: Nove garniture Stadler
Noben KISS nima Jacobsov. Edini dvonadstropnik, ki jih ima, je Bombardierjev Regio2N "Omneo".maxima napisal/-a:
Pa še nekaj me zanima o SŽ KISSih. Zakaj nimajo jacobs podstavnih vozičkov?
Glede Greater Anglia sem bil tudi jaz v dvomu, ker gre za posebno izvedbo Flirta za britanski trg. A očitno spada zraven.