Tin€ napisal/-a:
V pravilniku, katerega si ti tu citiral so dovoljene tudi izjeme. Kot si navedel je Mes izjavil, da so dali vlogo za izjemo. Do tukaj vse lepo in prav.
No zakaj, pa potem tukaj zgražanje o novinarjih, saj se cel članek nanaša samo na to temo, kajne?
Tin€ napisal/-a:Potem pa se pojavijo "novinarji" kateri navajajo, da predčasno dobavljene garniture ne bodo mogle voziti med Mariborom in Koprom, dokler ne bo soglasja za uporabo ETCS. A to ni prenapihnjeno, z dizlom pod štromom na omenjeni relaciji? .
Ne, zaradi tega, ker je omenjeno samo v uvodu in prav je, da se javnost seznani, da ne bo potem kakšnega zgražanja ali nejasnosti. Nimajo vsi z osnovnega znanja o železnici. Kasneje se o tej relaciji sploh nič več ne omenja, no Mes priznava, da bi v času testov vozili potnike*. Pa še ena stvar, pravilnik o zavorah in varnostnih napravah je jasen:
Predajo in prevzem zavornih in varnostnih naprav v obratovanje na novih vozilih je treba opraviti s preskušanjem in tehničnim pregledom vozil pred njihovo izročitvijo v promet, v skladu s TSI.
*Torej da. Dizel bo moral voziti tudi pod elektriko, saj je edino tam ta sistem. Poleg tega so SŽ zahtevale od proizvajalcev, da mora prepeljati Pragersko - Maribor v določenem času.