Nove garniture Stadler
Nove garniture Stadler
Glede na to, da je bila prejšnja tema zaklenjena, odpiram novo temo.
V prvem postu najprej povzetek ključnih informacij.
Slovenske železnice so 17.4.2018 podpisale pogodbo za 26 novih garnitur s proizvajalcem Stadler.
Naročilo obsega deset enonadstropnih večsistemskih, deset dvonadstropnih enosistemskih ter pet dizelskih potniških garnitur. Skupna vrednost naročilav je 169 milijonov evrov brez DDV. Med pogajanji pa so dosegli, da za to skupno ceno dobimo še dodatni enonadstropni električno garnituro.
Ponudnik mora pričeti z dobavo potniških garnitur najkasneje v roku 24 mesecev, šteto od dneva podpisa pogodbe in dobavo zaključiti najkasneje v roku 36 mesecev, šteto od dneva podpisa pogodbe. Dobavo mora ponudnik izvajati z najmanj po 2 dobavljenima potniškima garniturama na mesec. Predvidoma bodo sicer prve garniture začeli dobavljati proti koncu letošnjega leta.
V sklopu naročila je tudi opcija za naročilo še več vlakov. Sama opcija za naročilo dodatnih vlakov velja do zadnje dobave novih vlakov Stadler KISS in FLIRT. Če pa opcijo izkoristijo do septembra 2019, dobimo še dodatno dizelsko potniško garnituro (DMV), pa tudi cene ostanejo enake kot sedaj. Po tem datumu se cene namreč dvigujejo glede na rast cen življenjskih potrebščin.
Ključne povezave:
1. Posebna izdaja revije Nova proga s podrobnimi informacijami o novih garniturah
2. Razpis v sklopu katerega je bilo izvedeno naročilo
3. Prispevek v Odmevih, vključno z intervjujem z direktorjem SŽ, Dušanom Mesom
Za konec pa vprašanje: pozna kdo stanje v Stadler tovarni, kako daleč so SŽ garniture? Jih izdelujejo v Bussnangu, Siedlcah ali oboje (enopodne PL, dvopodne pa CH)? So že znane številke serij, ki jih bodo prejele garniture?
V prvem postu najprej povzetek ključnih informacij.
Slovenske železnice so 17.4.2018 podpisale pogodbo za 26 novih garnitur s proizvajalcem Stadler.
Naročilo obsega deset enonadstropnih večsistemskih, deset dvonadstropnih enosistemskih ter pet dizelskih potniških garnitur. Skupna vrednost naročilav je 169 milijonov evrov brez DDV. Med pogajanji pa so dosegli, da za to skupno ceno dobimo še dodatni enonadstropni električno garnituro.
Ponudnik mora pričeti z dobavo potniških garnitur najkasneje v roku 24 mesecev, šteto od dneva podpisa pogodbe in dobavo zaključiti najkasneje v roku 36 mesecev, šteto od dneva podpisa pogodbe. Dobavo mora ponudnik izvajati z najmanj po 2 dobavljenima potniškima garniturama na mesec. Predvidoma bodo sicer prve garniture začeli dobavljati proti koncu letošnjega leta.
V sklopu naročila je tudi opcija za naročilo še več vlakov. Sama opcija za naročilo dodatnih vlakov velja do zadnje dobave novih vlakov Stadler KISS in FLIRT. Če pa opcijo izkoristijo do septembra 2019, dobimo še dodatno dizelsko potniško garnituro (DMV), pa tudi cene ostanejo enake kot sedaj. Po tem datumu se cene namreč dvigujejo glede na rast cen življenjskih potrebščin.
Ključne povezave:
1. Posebna izdaja revije Nova proga s podrobnimi informacijami o novih garniturah
2. Razpis v sklopu katerega je bilo izvedeno naročilo
3. Prispevek v Odmevih, vključno z intervjujem z direktorjem SŽ, Dušanom Mesom
Za konec pa vprašanje: pozna kdo stanje v Stadler tovarni, kako daleč so SŽ garniture? Jih izdelujejo v Bussnangu, Siedlcah ali oboje (enopodne PL, dvopodne pa CH)? So že znane številke serij, ki jih bodo prejele garniture?
Re: Nove garniture Stadler
Zaklep teme sem predlagal z razlogom. Da si ohladite glave, ker pa tudi meni že gre počasi na jetra, ko se vsak mesec sprašuje eno in isto pa predlaga čisto nekaj tretjega. Pa imam potrplenje pri takšnih presenečenjih z nakupi. Ko bo kaj uradno znano, bo nekdo prilepil, jasno Marsikaj je povedano v zaklenjeni temi.
Jokanje za baterijami in vodikom, pa isto. Odprite si lastno temo pa debatirajte iz vidika prakse, ne teorije. Še Avstrijci gredo v testne faze z baterijami in ne masovni prevoz.
Od mene novic ne bo, ker se distanciram od teme.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Samo eno informacijo bi rad: ali bo notranja oprema pri vseh treh vrstah garnitur enaka.
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Temo sem zaklenil jaz...in verjemite, da če skrenete v "grmovje"-se bo s tole zgodilo isto.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nove garniture Stadler
Da. Regionalna zasnova.preglednik napisal/-a:Samo eno informacijo bi rad: ali bo notranja oprema pri vseh treh vrstah garnitur enaka.
Re: Nove garniture Stadler
Torej bi recimo lahko vozile tudi od Zagreba do Villacha?Re 4/4 napisal/-a:Da. Regionalna zasnova.preglednik napisal/-a:Samo eno informacijo bi rad: ali bo notranja oprema pri vseh treh vrstah garnitur enaka.
Re: Nove garniture Stadler
Že to, da se v tej temi omenja staro temo (ki je bila upravičeno zaklenjena) je nepotrebno. Da ne bo nejasnosti, ta tema je namenjena izključno debati o novih garniturah samih.Re 4/4 napisal/-a:
Zaklep teme sem predlagal z razlogom. Da si ohladite glave, ker pa tudi meni že gre počasi na jetra, ko se vsak mesec sprašuje eno in isto pa predlaga čisto nekaj tretjega. Pa imam potrplenje pri takšnih presenečenjih z nakupi. Ko bo kaj uradno znano, bo nekdo prilepil, jasno Marsikaj je povedano v zaklenjeni temi.
Jokanje za baterijami in vodikom, pa isto. Odprite si lastno temo pa debatirajte iz vidika prakse, ne teorije. Še Avstrijci gredo v testne faze z baterijami in ne masovni prevoz.
Od mene novic ne bo, ker se distanciram od teme.
Mislim, da so vprašanja, ki sem jih prilepil na koncu prvega posta umestna in vezane le na garniture same.
V zvezi z opazko glede uradnih informacij: le-te lahko spremljamo tudi kje drugje, namen te teme so ravno informacije, ki so neuradne (ampak zaželjeno, da zanesljive). Da konkretiziram primer kaj mislim s tem: če bi kak forumaš bil na ogledu tovarne v Busnangu in poslikal malo bodoče garniture (v kolikor so že v izdelavi). Ali npr. če so interno že znane številke serij, a še niso bile uradno objavljene itd. Morda kdo pozna zasedenosti izdelovalnih linij v Busnangu in lahko predvidimo približen teden dobave prve garniture? V letalski sferi (Airbus, Boeing) je do teh informacij (zasedenosti, čigavo letalo je v izdelavi) možno priti (t.i. order book je popolnoma javen). Da ne dolgovezim preveč: Kakršnekoli informacije (glede samih garnitur, se razume,) so zelo, zelo zaželjene. Tudi s tvoje strani, Re 4/4.
No, da ostanemo on-topic - januarja so na SŽ še spremenili konfiguracijo garnitur, da premorejo 10 mest za koles, namesto 5. To sicer zelo pozdravljam, a glede na to, da kot kaže še niti notranja konfiguracija ni dokončna, se obljubljena predčasna dobava (pred rokom, ki ga predpisuje pogodba) morda odmika?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Je mogoče že znan podatek, kakšna bo teža garniture in moč motorjev za dizelski FLIRT?
preglednik
Re: Nove garniture Stadler
Flirti bodo iz Siedlic, dizelski najbrž tudi. Dvopodne pa izdelujejo samo v Bussnangu, kljub temu da je nosilec ponudbe za SŽ bila Stadlerjeva hčerinska firma s Poljske. Torej kombinacija. Temu primerno bodo dvopodni najbrž prišli zadnji.sraka1 napisal/-a:
Za konec pa vprašanje: pozna kdo stanje v Stadler tovarni, kako daleč so SŽ garniture? Jih izdelujejo v Bussnangu, Siedlcah ali oboje (enopodne PL, dvopodne pa CH)? So že znane številke serij, ki jih bodo prejele garniture?
Nekaj se tudi govori, da naj bi bili dizelski prvi. Precej logično glede na to, da dizelski Flirt ni ravno pogost model.
Re: Nove garniture Stadler
Da. Od Erstfelda do Milana vozi starejša verzija pod oznako Tilo, ki je skupna družba SBBja in Trenorda. Tisti je bil tudi v Celju par let nazaj.andre85 napisal/-a:Torej bi recimo lahko vozile tudi od Zagreba do Villacha?Re 4/4 napisal/-a:Da. Regionalna zasnova.preglednik napisal/-a:Samo eno informacijo bi rad: ali bo notranja oprema pri vseh treh vrstah garnitur enaka.
Re: Nove garniture Stadler
Je že kaj več znanega o #podrobnostih drugega paketa?
Re: Nove garniture Stadler
Danes sem si ogledal Neridianovega Flirta,ki vozi med Salzburgom in Münchenom. Moram reči, udobna zadeva z prvim in drugim razredom
Re: Nove garniture Stadler
Jaz pa sem ga imel priložnost sprobat pred kakimi 3 tedni. In mi sploh ni bil všeč, kar se notranje opreme tiče. Upam da bo naša taka kot na slikah.andre85 napisal/-a:Danes sem si ogledal Meridianovega Flirta,ki vozi med Salzburgom in Münchenom. Moram reči, udobna zadeva z prvim in drugim razredom
Tehnično gledano pa seveda vrhunski.
Re: Nove garniture Stadler
pač notranja oprema po zahtevah Bahnland Bayern sem pa opazil,da med Trausteinom ter Rosenheimkm vozi KissTGV Lyria napisal/-a:Jaz pa sem ga imel priložnost sprobat pred kakimi 3 tedni. In mi sploh ni bil všeč, kar se notranje opreme tiče. Upam da bo naša taka kot na slikah.andre85 napisal/-a:Danes sem si ogledal Meridianovega Flirta,ki vozi med Salzburgom in Münchenom. Moram reči, udobna zadeva z prvim in drugim razredom
Tehnično gledano pa seveda vrhunski.