Stran 1 od 103

Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 10:34
Napisal/-a sraka1
Glede na to, da je bila prejšnja tema zaklenjena, odpiram novo temo.

V prvem postu najprej povzetek ključnih informacij.

Slika

Slovenske železnice so 17.4.2018 podpisale pogodbo za 26 novih garnitur s proizvajalcem Stadler.

Naročilo obsega deset enonadstropnih večsistemskih, deset dvonadstropnih enosistemskih ter pet dizelskih potniških garnitur. Skupna vrednost naročilav je 169 milijonov evrov brez DDV. Med pogajanji pa so dosegli, da za to skupno ceno dobimo še dodatni enonadstropni električno garnituro.

Ponudnik mora pričeti z dobavo potniških garnitur najkasneje v roku 24 mesecev, šteto od dneva podpisa pogodbe in dobavo zaključiti najkasneje v roku 36 mesecev, šteto od dneva podpisa pogodbe. Dobavo mora ponudnik izvajati z najmanj po 2 dobavljenima potniškima garniturama na mesec. Predvidoma bodo sicer prve garniture začeli dobavljati proti koncu letošnjega leta.

V sklopu naročila je tudi opcija za naročilo še več vlakov. Sama opcija za naročilo dodatnih vlakov velja do zadnje dobave novih vlakov Stadler KISS in FLIRT. Če pa opcijo izkoristijo do septembra 2019, dobimo še dodatno dizelsko potniško garnituro (DMV), pa tudi cene ostanejo enake kot sedaj. Po tem datumu se cene namreč dvigujejo glede na rast cen življenjskih potrebščin.

Ključne povezave:
1. Posebna izdaja revije Nova proga s podrobnimi informacijami o novih garniturah
2. Razpis v sklopu katerega je bilo izvedeno naročilo
3. Prispevek v Odmevih, vključno z intervjujem z direktorjem SŽ, Dušanom Mesom

Slika

Za konec pa vprašanje: pozna kdo stanje v Stadler tovarni, kako daleč so SŽ garniture? Jih izdelujejo v Bussnangu, Siedlcah ali oboje (enopodne PL, dvopodne pa CH)? So že znane številke serij, ki jih bodo prejele garniture?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 11:36
Napisal/-a Re 4/4
:roll:

Zaklep teme sem predlagal z razlogom. Da si ohladite glave, ker pa tudi meni že gre počasi na jetra, ko se vsak mesec sprašuje eno in isto pa predlaga čisto nekaj tretjega. Pa imam potrplenje pri takšnih presenečenjih z nakupi. Ko bo kaj uradno znano, bo nekdo prilepil, jasno :?: Marsikaj je povedano v zaklenjeni temi.

Jokanje za baterijami in vodikom, pa isto. Odprite si lastno temo pa debatirajte iz vidika prakse, ne teorije. Še Avstrijci gredo v testne faze z baterijami in ne masovni prevoz.
Od mene novic ne bo, ker se distanciram od teme.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 12:02
Napisal/-a preglednik
Samo eno informacijo bi rad: ali bo notranja oprema pri vseh treh vrstah garnitur enaka.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 12:10
Napisal/-a cokla
Temo sem zaklenil jaz...in verjemite, da če skrenete v "grmovje"-se bo s tole zgodilo isto.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 12:14
Napisal/-a andre85
:thumbupl =D>

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 12:22
Napisal/-a Re 4/4
preglednik napisal/-a:Samo eno informacijo bi rad: ali bo notranja oprema pri vseh treh vrstah garnitur enaka.
Da. Regionalna zasnova.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 12:26
Napisal/-a andre85
Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Samo eno informacijo bi rad: ali bo notranja oprema pri vseh treh vrstah garnitur enaka.
Da. Regionalna zasnova.
Torej bi recimo lahko vozile tudi od Zagreba do Villacha?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 12:35
Napisal/-a sraka1
Re 4/4 napisal/-a::roll:

Zaklep teme sem predlagal z razlogom. Da si ohladite glave, ker pa tudi meni že gre počasi na jetra, ko se vsak mesec sprašuje eno in isto pa predlaga čisto nekaj tretjega. Pa imam potrplenje pri takšnih presenečenjih z nakupi. Ko bo kaj uradno znano, bo nekdo prilepil, jasno :?: Marsikaj je povedano v zaklenjeni temi.

Jokanje za baterijami in vodikom, pa isto. Odprite si lastno temo pa debatirajte iz vidika prakse, ne teorije. Še Avstrijci gredo v testne faze z baterijami in ne masovni prevoz.
Od mene novic ne bo, ker se distanciram od teme.
Že to, da se v tej temi omenja staro temo (ki je bila upravičeno zaklenjena) je nepotrebno. Da ne bo nejasnosti, ta tema je namenjena izključno debati o novih garniturah samih.

Mislim, da so vprašanja, ki sem jih prilepil na koncu prvega posta umestna in vezane le na garniture same.

V zvezi z opazko glede uradnih informacij: le-te lahko spremljamo tudi kje drugje, namen te teme so ravno informacije, ki so neuradne (ampak zaželjeno, da zanesljive). Da konkretiziram primer kaj mislim s tem: če bi kak forumaš bil na ogledu tovarne v Busnangu in poslikal malo bodoče garniture (v kolikor so že v izdelavi). Ali npr. če so interno že znane številke serij, a še niso bile uradno objavljene itd. Morda kdo pozna zasedenosti izdelovalnih linij v Busnangu in lahko predvidimo približen teden dobave prve garniture? V letalski sferi (Airbus, Boeing) je do teh informacij (zasedenosti, čigavo letalo je v izdelavi) možno priti (t.i. order book je popolnoma javen). Da ne dolgovezim preveč: Kakršnekoli informacije (glede samih garnitur, se razume,) so zelo, zelo zaželjene. Tudi s tvoje strani, Re 4/4.

No, da ostanemo on-topic - januarja so na SŽ še spremenili konfiguracijo garnitur, da premorejo 10 mest za koles, namesto 5. To sicer zelo pozdravljam, a glede na to, da kot kaže še niti notranja konfiguracija ni dokončna, se obljubljena predčasna dobava (pred rokom, ki ga predpisuje pogodba) morda odmika? :(

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 16:36
Napisal/-a preglednik
Je mogoče že znan podatek, kakšna bo teža garniture in moč motorjev za dizelski FLIRT?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 16:42
Napisal/-a TGV Lyria
sraka1 napisal/-a:
Za konec pa vprašanje: pozna kdo stanje v Stadler tovarni, kako daleč so SŽ garniture? Jih izdelujejo v Bussnangu, Siedlcah ali oboje (enopodne PL, dvopodne pa CH)? So že znane številke serij, ki jih bodo prejele garniture?
Flirti bodo iz Siedlic, dizelski najbrž tudi. Dvopodne pa izdelujejo samo v Bussnangu, kljub temu da je nosilec ponudbe za SŽ bila Stadlerjeva hčerinska firma s Poljske. Torej kombinacija. Temu primerno bodo dvopodni najbrž prišli zadnji.
Nekaj se tudi govori, da naj bi bili dizelski prvi. Precej logično glede na to, da dizelski Flirt ni ravno pogost model.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 20.02.2019, 16:56
Napisal/-a Re 4/4
andre85 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Samo eno informacijo bi rad: ali bo notranja oprema pri vseh treh vrstah garnitur enaka.
Da. Regionalna zasnova.
Torej bi recimo lahko vozile tudi od Zagreba do Villacha?
Da. Od Erstfelda do Milana vozi starejša verzija pod oznako Tilo, ki je skupna družba SBBja in Trenorda. Tisti je bil tudi v Celju par let nazaj.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 09.03.2019, 8:53
Napisal/-a Benny
Je že kaj več znanega o #podrobnostih drugega paketa?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 16.03.2019, 15:48
Napisal/-a andre85
Danes sem si ogledal Neridianovega Flirta,ki vozi med Salzburgom in Münchenom. Moram reči, udobna zadeva z prvim in drugim razredom

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 16.03.2019, 22:43
Napisal/-a TGV Lyria
andre85 napisal/-a:Danes sem si ogledal Meridianovega Flirta,ki vozi med Salzburgom in Münchenom. Moram reči, udobna zadeva z prvim in drugim razredom
Jaz pa sem ga imel priložnost sprobat pred kakimi 3 tedni. In mi sploh ni bil všeč, kar se notranje opreme tiče. Upam da bo naša taka kot na slikah.
Tehnično gledano pa seveda vrhunski.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 17.03.2019, 0:14
Napisal/-a andre85
TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Danes sem si ogledal Meridianovega Flirta,ki vozi med Salzburgom in Münchenom. Moram reči, udobna zadeva z prvim in drugim razredom
Jaz pa sem ga imel priložnost sprobat pred kakimi 3 tedni. In mi sploh ni bil všeč, kar se notranje opreme tiče. Upam da bo naša taka kot na slikah.
Tehnično gledano pa seveda vrhunski.
pač notranja oprema po zahtevah Bahnland Bayern sem pa opazil,da med Trausteinom ter Rosenheimkm vozi Kiss