Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Spada v to temo, pa sicer nima veze z zadnjo debato: Pri novih vlakih me moti, da sedeži nimajo preklopne mizice. Ta je že praktična.
Re: Nove garniture Stadler
Saj so, v 1. razredu! Smo se v petek lepo peljali v Kočevje kot grofje. Zakaj pa 1. razred ni napisan v voznem redu in zakaj se ne prodajajo karte in zakaj z upokojensko karto ne moreš doplačati 1. razred, če lahko vlake višjega reda pa ve samo ljubi bog.Spada v to temo, pa sicer nima veze z zadnjo debato: Pri novih vlakih me moti, da sedeži nimajo preklopne mizice. Ta je že praktična.
Re: Nove garniture Stadler
Tukaj je pa nekaj v hudem nasprotju s srednješolsko fiziko. Če je res povprečen pojeme dizelskega 1,2 m/s^2, potem le ta ustavi na 630 m pri maksimalni hitrosti 140 km/h, smiselna številka. Tudi podate 1,11 m/s^2 za pojemek električnega je smiseln, zavorna pot pri 160 km/h je tako 890 m. Nikakor pa ni smiselna razlika 300 m pri 140 km/h, torej zavorna razdalja električnega 930 m pri 140 km/h, kar pa da celih 1215 m zavorne razdalje pri 160 km/h, več kot je upoštevano pri načrtovanju prog. Nekaj ne štima, res pa je, da je razlika zavornih razdal dizla pri 140 km/h skoraj 300 (natančno 260) krajša od električnega pri 160 km/h če upoštevamo povprečne pojemke, kjer pa je spet razlika ali računamo od 140 ali od 160 km/h do ustavitve.Povprečni največji pojemek na dizelskem Flirtu je 1,2 na elektro pa 1,11 m/s2. Dizelski se ustavi 300 metrov prej pri največji konstruirani hitrosti od elektro Flirta.
Re: Nove garniture Stadler
Ja, vem, samo to ni tak divji nadstandard, da bi bil logičen le tam.
Re: Nove garniture Stadler
Pa ti razumeš besede povprečni največji in kaj je potem realni? Sploh pa ne mi dajat teoretičnih izračunov, ker kakšen je lahko največji in najmanjši pojemek je zapisan v TSI, da te v primeru zaviranja ne bo vrglo na drug sedež ob nobeni vrsti zaviranja. To pa bo poskrbel software, ki bo ustrezno krmilil zavore. Za naše Flirte so:Ljubitelj napisal/-a: ↑21.10.2021, 11:35Tukaj je pa nekaj v hudem nasprotju s srednješolsko fiziko. Če je res povprečen pojeme dizelskega 1,2 m/s^2, potem le ta ustavi na 630 m pri maksimalni hitrosti 140 km/h, smiselna številka. Tudi podate 1,11 m/s^2 za pojemek električnega je smiseln, zavorna pot pri 160 km/h je tako 890 m. Nikakor pa ni smiselna razlika 300 m pri 140 km/h, torej zavorna razdalja električnega 930 m pri 140 km/h, kar pa da celih 1215 m zavorne razdalje pri 160 km/h, več kot je upoštevano pri načrtovanju prog. Nekaj ne štima, res pa je, da je razlika zavornih razdal dizla pri 140 km/h skoraj 300 (natančno 260) krajša od električnega pri 160 km/h če upoštevamo povprečne pojemke, kjer pa je spet razlika ali računamo od 140 ali od 160 km/h do ustavitve.Povprečni največji pojemek na dizelskem Flirtu je 1,2 na elektro pa 1,11 m/s2. Dizelski se ustavi 300 metrov prej pri največji konstruirani hitrosti od elektro Flirta.
DMG zaviranje v sili:
a: 0721,00 m 0001,12 m/s²
b: 0725,00 m 0001,11 m/s²
c: 0726,00 m 0001,11 m/s²
EMG zaviranje v sili
a: 0982.00 m 0001.07 m/s²
b: 1003.00 m 0001.04 m/s²
c: 1013.00 m 0001.03 m/s²
DMG maksimalno zaviranje:
0963,00 m - 0000,85 m/s²
EMG maksimalno zaviranje
1121.00 m - 0000,95m/s²
To dvoje je pa service break.
a: working order
b: normal payload
c: exceptional payload
Ja samo zaokrožil sem na 300 metrov, saj v prakai ne veš kakšno bo stanje na tiru.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 21.10.2021, 13:27, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Nove garniture Stadler
Mogoče pa softver upošteva najšibkejši člen v spregi, se pravi, da speta garnitura ne more preseči karakteristik, ki jih omogoča DMG.desiro napisal/-a: ↑20.10.2021, 21:53Mislim da se v tem primeru na spenjači pojavlja sila, saj je EMG pač močnejša, spenjača je vsekakor dovolj močna da takšno silo vzdrži. Sicer pa o omenjenem strojevodje še nismo bili podučeni tako da to ni 100 % pravilen odgovor, le moje razmišljanje.preglednik napisal/-a: ↑20.10.2021, 18:00 Ko sta v spregi EMG in DMG, ali se med vožnjo na spenjači pojavlja kakšna sila. Na primer, da EMG pomaga vleči DMG oziroma obratno?
Potem takem bi dve garnituri 312 v primeru da je ena "polovička" obe skupaj dosegli le 50 % programirane vlečne moči, v reali pa tista ki je "cela" razvije svojo polno moč in pomaga vleči ali potiskati tisto katera je "polovička"
preglednik
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Nove garniture Stadler
A so v 1. razredu slučajno kaj bolj udobni sedeži kot v drugem?Ljubitelj napisal/-a: ↑21.10.2021, 11:20Saj so, v 1. razredu! Smo se v petek lepo peljali v Kočevje kot grofje. Zakaj pa 1. razred ni napisan v voznem redu in zakaj se ne prodajajo karte in zakaj z upokojensko karto ne moreš doplačati 1. razred, če lahko vlake višjega reda pa ve samo ljubi bog.Spada v to temo, pa sicer nima veze z zadnjo debato: Pri novih vlakih me moti, da sedeži nimajo preklopne mizice. Ta je že praktična.
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Re: Nove garniture Stadler
Če prav razumem tvojo "tabelo" me skušaš prepričati, da je razlika v zavorni poti okoli 300 m, kar sem že sam ocenil. Kot laik nimam takšnih podatkov, da bi to preračunal natančno. Ampak na osnovi tvojih komentarjev, lahko mirne duše trdim, da je razlika v zvorni poti tudi 500 ali celo 700m. Izberem si pač različne primerjalne hitrosti. Ti namreč primerjaš zavorno pot pri 140 km/h in 160 km/h, ali po domače primerjaš jabolke in hruške. Sam si namreč lepo napisal, da mešana sprega vozi pač z največjo dovoljeno hitroistjo počasnejšega v spregi!DMG zaviranje v sili:
a: 0721,00 m 0001,12 m/s²
b: 0725,00 m 0001,11 m/s²
c: 0726,00 m 0001,11 m/s²
EMG zaviranje v sili
a: 0982.00 m 0001.07 m/s²
b: 1003.00 m 0001.04 m/s²
c: 1013.00 m 0001.03 m/s²
Torej te naprošam, da nehaš klobasat, če nisi v stanju narediti smiselne primerjave. Pa ne da si na nivoju izobražencev iz FDV?!
Re: Nove garniture Stadler
Na S-Bahnu na avstrijskem Štajerskem so na voljo mize in male preklopne mizice pri vsakem sedežu. Definitivno na enakem nivoju kot ICS.
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_4024.php
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_4024.php
Re: Nove garniture Stadler
Pri Talentu, ki si ga poslal, so na voljo samo v "komfort coni". Pač pa so pri vsakem sedežu na CItyjetu oz. Desiroju ML.urban120 napisal/-a: ↑21.10.2021, 14:31 Na S-Bahnu na avstrijskem Štajerskem so na voljo mize in male preklopne mizice pri vsakem sedežu. Definitivno na enakem nivoju kot ICS.
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_4024.php
Re: Nove garniture Stadler
Prav imaš. Iskrena napaka. Mislil sem, da S5 vozi samo ena cityjet garnitura.
Pripenjam pravo povezavo.
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_4744.php
Pripenjam pravo povezavo.
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_4744.php
Re: Nove garniture Stadler
Prav tako so 4 sedeži v vrsti, nisem pa prepričan, če je kakšna razlika v sedežj in koliko večji (če sploh) je razmik med vrstami. Bi moral istočasno preverjati, pa smo bili sklenjena družba in ni bilo časa.A so v 1. razredu slučajno kaj bolj udobni sedeži kot v drugem?
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Nove garniture Stadler
Hvala za odgovor. Bom pa jaz malo stestiral
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Re: Nove garniture Stadler
Ne se bat, le sprevodnik te bo mogoče čudno gledal, ker kao da je ta del vlaka njihov kotiček.Hvala za odgovor. Bom pa jaz malo stestiral
Re: Nove garniture Stadler
Nima kaj čudno gledat, on je z novimi vlaki zares dobil svoj kotiček, ki pa ga začuda redko uporablja. Pravzaprav še nisem videl sprevodnika, da bi bil nastanjen tam.