Seveda bi upal aktivirati zavoro v sili, saj tudi tovorni vlaki sestavljeni iz različnih vagonov ne zavirajo sinhrono.Re 4/4 napisal/-a: ↑21.10.2021, 10:04
Bi si potem upal usekati po zasilni zavori, če ni enaka sila na spenjači na dveh različnih garniturah v spregi? Pospešek in pojemek morata biti takšna, da je upravljane z vlakom varno. Zato skrbi software. Glede polovične vleke. Siemens zagotovo ne garantira, da je to lahko v rednem prometu. Saj veš, da se pri novejših lokomotivah, v primeru izločitve enega motorja (pogoj 75 % delujoče vleke), mora na novo izračunati obremenitev.
Povprečni največji pojemek na dizelskem Flirtu je 1,2 na elektro pa 1,11 m/s2. Dizelski se ustavi 300 metrov prej pri največji konstruirani hitrosti od elektro Flirta. Za hitrosti pa vemo kako je. Če je dizelski homologiran za 140, gre lahko mešana sprega samo 140 km/h, ne glede na to v kateri kabini se upravlja sprega. Razen v primeru vleke s pomožno spenjačo je hitrost omejena na 120 km/h.
Te sile pa v primeru garnitur niso tako močne da bi povzročile strganje.
Če Siemens ne bi garantiral tega bi najverjetneje obstajalo kakšno navodilo da v primeru vožnje serje 312 v spregi pri kateri je na eni izločen en pogon ne smemo prekoračiti 50 % vlečne sile....
V končni fazi tudi sprega serije 510 pri kateri je en pogonski sklop blokiran doseže 75 % vlečne sile, torej tisti z okvarjenim sklopom ponovno prispeva manj kot celi....
Vleka s pomožno spenjačo je omejena na 80 km/h in ne 120 km/h