Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
A bo izvajal teste na odseku Innsbruck - Ötztal - Landeck-Zams, kjer so visoke hitrosti (nad 100km/h)? In še to, koliko časa bo tam?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Nove garniture Stadler
Eden izmed dvonadstropnih garnitur ima nov grafit. Glede na to, da imajo nove garniture zunaj vgrajene vzvratne kamere, ali se jih lahko pusti prižgane (v nedelujočem stanju garniture) da snemajo in se lahko uporabi kot dokaz pri iskanju grafitarjev?
Lp
Lp
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Nove garniture Stadler
FLIRT DMG (12/21):
610-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.03.2020
610-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 31.07.2020
610-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
610-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-015/016 - prišel v Slovenijo 03.02.2022
610-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-023/024 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-025/026 - na poti v Slovenijo 28.04.2022
610-027/028 - na poti v Slovenijo 28.04.2022
610-029/030 -
610-031/032 -
610-033/034 -
610-035/036 -
610-037/038 -
610-039/040 -
610-041/042 -
FLIRT EMG (20/21):
510-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
510-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-023/024 - v prometu, prišel v Slovenijo 25.08.2021
510-025/026 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
510-027/028 - v prometu, prišel v Slovenijo 06.10.2021
510-029/030 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
510-031/032 - v prometu, prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-033/034 - prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-035/036 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
510-037/038 - prišel v Slovenijo 24.04.2022
510-039/040 - prišel v Slovenijo 24.04.2022
510-041/042 -
KISS EMG (10/10):
313-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
313-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
313-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.05.2021
313-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 08.12.2021
313-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 09.10.2021
313-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
....................................................................
Skupaj: 42/52 (80,8%)
Re: Nove garniture Stadler
Vidim, da nič ne piše za SŽ 610-015/016 in SŽ 610-023/024, da bi bila v prometu. Zakaj še nista? V čem je problem?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
-
- Vajenec
- Prispevkov: 22
- Pridružen: 21.07.2021, 20:45
Re: Nove garniture Stadler
610 023 vozi 610 015 bo pa kmalu v proemtu
Re: Nove garniture Stadler
FLIRT DMG (14/21):
610-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.03.2020
610-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 31.07.2020
610-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 11.10.2020
610-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
610-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
610-015/016 - prišel v Slovenijo 03.02.2022
610-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 20.02.2022
610-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-023/024 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.03.2022
610-025/026 - prišel v Slovenijo 29.04.2022
610-027/028 - prišel v Slovenijo 29.04.2022
610-029/030 -
610-031/032 -
610-033/034 -
610-035/036 -
610-037/038 -
610-039/040 -
610-041/042 -
FLIRT EMG (20/21):
510-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.09.2020
510-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 27.02.2021
510-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 15.04.2021
510-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 12.05.2021
510-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 01.06.2021
510-021/022 - v prometu, prišel v Slovenijo 24.06.2021
510-023/024 - v prometu, prišel v Slovenijo 25.08.2021
510-025/026 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
510-027/028 - v prometu, prišel v Slovenijo 06.10.2021
510-029/030 - v prometu, prišel v Slovenijo 21.01.2022
510-031/032 - v prometu, prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-033/034 - prišel v Slovenijo 03.02.2022
510-035/036 - prišel v Slovenijo 27.03.2022
510-037/038 - prišel v Slovenijo 24.04.2022
510-039/040 - prišel v Slovenijo 24.04.2022
510-041/042 -
KISS EMG (10/10):
313-001/002 - v prometu, prišel v Slovenijo 17.11.2021
313-003/004 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
313-005/006 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.05.2021
313-007/008 - v prometu, prišel v Slovenijo 08.12.2021
313-009/010 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-011/012 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-013/014 - v prometu, prišel v Slovenijo 28.07.2021
313-015/016 - v prometu, prišel v Slovenijo 29.10.2021
313-017/018 - v prometu, prišel v Slovenijo 09.10.2021
313-019/020 - v prometu, prišel v Slovenijo 26.11.2021
....................................................................
Skupaj: 44/52 (84,6%)
Ker spremenim seznam, ko vidim da je določen vlak v prometu. Za 023/024 sem izvedel danes.
Če ima kdo kakšno info, ki še ni napisana, lahko brez problema posodobi seznam (po možnosti lepo uredit vse skupaj, kot to delam jaz, ne samo nekaj nakracat noter)
Re: Nove garniture Stadler
Kamere snemajo tudi ko je vlak ugasnjen, in verjemi da se vsi posnetki predložijo v predkazenske postopke pristojnim organom.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Hvala za odgovor.
Upam da res in da se ulovi tiste ki kracajo po garniturah
Upam da res in da se ulovi tiste ki kracajo po garniturah
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Nove garniture Stadler
V zadnjega pol leta prihajam do zanimivoh opažanj, kako togi so razporedi in turnusi v SŽ PP. Ne vem ali gre zgolj za razporede garnitur ali je problem tudi v razporedu strojevodij, ampak - no, preidem kar k stvari.
Vikend vlak LP 4290/4291 Ljubljana - Nova Gorica in nazaj od 28. avgusta lani vozijo garniture serije 610, dizelski Flirti. Vlak menda spada v dolenjski strojevodski turnus. Vse ok, ampak zaplete se, ko pride do vzdrževalnih del med Jesenicami in Bledom/Bohinjem. Proga je seveda zaprta, nadomestni prevoz z Jesenic in Fiat naprej, a kljub temu iz Ljubljane do Jesenic še vedno pelje dizelski Flirt serije 610.
Ne vem, komu ali čemu je to potrebno, ker bi lahko za ta odsek uporabili električnega 510 ali kar Kissa, namesto tega nepotrebnega trošenja goriva pod električnimi žicami. Ali je srž problema v tem, da ga uradno vozijo Dolenjci in nimajo izpitov za električno verzijo? Tudi to je smotano, saj sta obe verziji tako podobni, da bi bilo treba razmišljati v smeri poenotenja licenc za oba Flirta. Poleg tega se je za čas poletov v Planici v imenu povečanja kapacitete brez problema zrihtalo tako, da je v trasi 4290 do Jesenic peljal dvojnik Kissov, naprej v Novo Gorico pa Fiat. Zakaj se tega ne naredi tudi v situaciji, kot je ta vikend (zapora proge med Jesenicami in Bohinjem)?
Ko je na goriškem vikendašu vozil še Kanarček, ni ta nikoli vozil do Jesenic ob zaporah. Vedno je prevzel Desiro. Gorivo je vse dražje, tako da je to trošenje s 610 povsem nesmiselno. Da o "zelenem trendu" niti ne govorimo.
Vikend vlak LP 4290/4291 Ljubljana - Nova Gorica in nazaj od 28. avgusta lani vozijo garniture serije 610, dizelski Flirti. Vlak menda spada v dolenjski strojevodski turnus. Vse ok, ampak zaplete se, ko pride do vzdrževalnih del med Jesenicami in Bledom/Bohinjem. Proga je seveda zaprta, nadomestni prevoz z Jesenic in Fiat naprej, a kljub temu iz Ljubljane do Jesenic še vedno pelje dizelski Flirt serije 610.
Ne vem, komu ali čemu je to potrebno, ker bi lahko za ta odsek uporabili električnega 510 ali kar Kissa, namesto tega nepotrebnega trošenja goriva pod električnimi žicami. Ali je srž problema v tem, da ga uradno vozijo Dolenjci in nimajo izpitov za električno verzijo? Tudi to je smotano, saj sta obe verziji tako podobni, da bi bilo treba razmišljati v smeri poenotenja licenc za oba Flirta. Poleg tega se je za čas poletov v Planici v imenu povečanja kapacitete brez problema zrihtalo tako, da je v trasi 4290 do Jesenic peljal dvojnik Kissov, naprej v Novo Gorico pa Fiat. Zakaj se tega ne naredi tudi v situaciji, kot je ta vikend (zapora proge med Jesenicami in Bohinjem)?
Ko je na goriškem vikendašu vozil še Kanarček, ni ta nikoli vozil do Jesenic ob zaporah. Vedno je prevzel Desiro. Gorivo je vse dražje, tako da je to trošenje s 610 povsem nesmiselno. Da o "zelenem trendu" niti ne govorimo.
Re: Nove garniture Stadler
Osebne me preseneča tudi to, da ICS še vedno nadomešča Desiro. Pri obilici Flirtov (ali pa vsaj možni zamenjavi), je škoda, da se za najboljšo ponudbo SŽ še vedno uporablja primestni vlak.
Re: Nove garniture Stadler
Razen tega, da je Desiro konstrukcijsko nekaj let starejši, po letu izdelave je razlike kakšnih 20 let, ... sta oba (tako Desiro kot Flirt) primestna vlaka. Tako da razen detajlov, kot je primernejša barva karoserije, ni neke bistvene razlike.
LP, Metod
Re: Nove garniture Stadler
Razlika je že v tem, da ima Stadler 1. razred ter vtičnice, česar v bistvu niti ICS nima v 2. razredu. Pa tudi pri sedežih je kar lepa razlika.
Pa mimogrede, nista primestna ampak regionalna vlaka. Primestni (S-Bahn) standard je po 6 vrat na vagon, malo sedežev in veliko stojišč. Vsaj tako je v Nemčiji.
Re: Nove garniture Stadler
Neumno ampak tako je. Problem urediti izredno službo 2. ljubljanskih/jeseniških strojevodji, ki bi vozila tega siemensa v povratku pa tovornega, je lažje plačati gorivo, dnevnico in še kaj bi se našlo osebju ki razen tega vlaka na gorenjski progi sploh ne vozi v nekem rednem rednem prometu.....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Ampak zanimivo, za Planico se je pa dalo to urediti in poslati dvojnika Kissov v tej trasi.
(Vsaj 5 pregovorov mi pride v tem trenutku na misel...)