Nove garniture Stadler
Re: Nove garniture Stadler
Tudi ko sem se jaz peljal z njim iz Ljubljane do Kamnika so napovedi postaj in ekrani tudi zelo dobro delali (se še v živo spomnim, ko mi je ati rekel, da so napovedi postaj res zelo glasne, pa se strinjam z njim).
WiFija pa takrat sploh nisem izkoriščal, tako da je to vse iz moje roke.
WiFija pa takrat sploh nisem izkoriščal, tako da je to vse iz moje roke.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove garniture Stadler
Jaz sem doživel že vse. Od brezhibnega delovanja zunanjih in notranjih smernih prikazovalnikov ter zvočnih napovedi do popolnega mrka vsega navedenega. Wi-fi je za veliko pohvalo. Na odročnih lokacijah, kjer je telefon že zdavnaj izgubil svoj signal, je Wi-fi deloval odlično.
Pred časom sem naredil dobrih 200 kilometrov oziroma štiri ure vožnje po dolenjsko-belokranjski železnici. Polovico časa sem preživel v drugem razredu, polovico v prvem. Zavedam se, da ima vsak drugačen okus, a mene sedeži drugega razreda na daljše razdalje enostavno ne prepričajo. Pretrdo. Občutek med vožnjo v prvem razredu je bil znatno boljši.
Pred časom sem naredil dobrih 200 kilometrov oziroma štiri ure vožnje po dolenjsko-belokranjski železnici. Polovico časa sem preživel v drugem razredu, polovico v prvem. Zavedam se, da ima vsak drugačen okus, a mene sedeži drugega razreda na daljše razdalje enostavno ne prepričajo. Pretrdo. Občutek med vožnjo v prvem razredu je bil znatno boljši.
Aljaž
Re: Nove garniture Stadler
Za 610 nisem prepričan, 510 pa ima na strehi enega izmed členov 3 antene namenjene sprejemu komercialnega signala, vsaka naj bi lovila signal drugega ponudnika in tako naj bi WI-Fi imel zares dobro pokritost.leteči vlak napisal/-a: ↑29.05.2021, 17:13 Jaz sem doživel že vse. Od brezhibnega delovanja zunanjih in notranjih smernih prikazovalnikov ter zvočnih napovedi do popolnega mrka vsega navedenega. Wi-fi je za veliko pohvalo. Na odročnih lokacijah, kjer je telefon že zdavnaj izgubil svoj signal, je Wi-fi deloval odlično.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nove garniture Stadler
Celoten interviju z direktorico pa v časniku delo.Prvih pet elektromotornih vlakov že vozi, naslednjih enajst garnitur bo predvidoma začelo voziti julija, do novembra pride na tire deset dvonadstropnih vlakov, pa še prve tri elektromotorne garniture iz drugega naročila. Do oktobra prihodnje leto bomo imeli že vseh 52 novih vlakov.
Poleg tega bi radi povečali ponudbo mednarodnih povezav, tudi takih, kjer bi bili mi prevoznik do Zagreba ali do Gradca. Naša velika ambicija je, da bi to uresničili že v letu 2024....Na avstrijskih in hrvaških železnicah so odprti za sodelovanje.
Pa še ena zaninivost..
Težava pa je, da nimamo nočnih vlakov. Za take vlake potrebuješ večsistemske lokomotive in spalne vagone. S tem se ob prenovi voznega parka malo spogledujemo. S tem bomo našim potnikom omogočili alternativo za nizkocenovne letalske prevoznike
Re: Nove garniture Stadler
Zgleda sem bil jaz na dvakrat na isti garnituri, kjer Wi-Fi, zasloni in napovedovanje niso delovali. Upam na več sreče ob naslednjem potovaju .leteči vlak napisal/-a: ↑29.05.2021, 17:13 Jaz sem doživel že vse. Od brezhibnega delovanja zunanjih in notranjih smernih prikazovalnikov ter zvočnih napovedi do popolnega mrka vsega navedenega. Wi-fi je za veliko pohvalo. Na odročnih lokacijah, kjer je telefon že zdavnaj izgubil svoj signal, je Wi-fi deloval odlično.
Pred časom sem naredil dobrih 200 kilometrov oziroma štiri ure vožnje po dolenjsko-belokranjski železnici. Polovico časa sem preživel v drugem razredu, polovico v prvem. Zavedam se, da ima vsak drugačen okus, a mene sedeži drugega razreda na daljše razdalje enostavno ne prepričajo. Pretrdo. Občutek med vožnjo v prvem razredu je bil znatno boljši.
Prvi razred je bil udoben (7/10), ob daljši vožnji so sedeži malce trdi in pogrešal sem tudi konkreten naklon. Miza je super za delo na laptopu, tudi vtičnice USB in električne so vredu delale. Lep dodatek je bila bralna lučka, pogrešal sem le zaveso na oknu (kot Pendolino).
Zadnjič spremenil ICE, dne 30.05.2021, 11:46, skupaj popravljeno 1 krat.
By InterCity Express
Re: Nove garniture Stadler
V stilu Stadlerja bi lahko zamenjali še Pendoline z Stadlerjevim Smileom. Sem gledal kakšnega je vzel SBB, notranjost celo boljša od naših Pendolinov.Re 4/4 napisal/-a: ↑30.05.2021, 9:51Celoten interviju z direktorico pa v časniku delo.Prvih pet elektromotornih vlakov že vozi, naslednjih enajst garnitur bo predvidoma začelo voziti julija, do novembra pride na tire deset dvonadstropnih vlakov, pa še prve tri elektromotorne garniture iz drugega naročila. Do oktobra prihodnje leto bomo imeli že vseh 52 novih vlakov.
Poleg tega bi radi povečali ponudbo mednarodnih povezav, tudi takih, kjer bi bili mi prevoznik do Zagreba ali do Gradca. Naša velika ambicija je, da bi to uresničili že v letu 2024....Na avstrijskih in hrvaških železnicah so odprti za sodelovanje.
Pa še ena zaninivost..Težava pa je, da nimamo nočnih vlakov. Za take vlake potrebuješ večsistemske lokomotive in spalne vagone. S tem se ob prenovi voznega parka malo spogledujemo. S tem bomo našim potnikom omogočili alternativo za nizkocenovne letalske prevoznike
By InterCity Express
Re: Nove garniture Stadler
Plus tega je zelo draga investicija kjer se že bolj splača flirt ali pa kiss v ic izvedbi
Re: Nove garniture Stadler
To je pa tudi res, recimo Kiss v IC izvedbi bi lahko vozil poleti "Pohorca", ker oba Kiss in Flirt, imasta lahko bistro za kavo in sendvič. Razlika med ICjem pa ICS pa je, da imaš na ICS v 1. razred brezplačno kavo in steklenico vode ter sedež zraven sebe prost. Enako, kot je naredil WestBahn za svoj 1. razred oz. WestBahn Plus.
By InterCity Express
Re: Nove garniture Stadler
A ne vozi trenutno vseh pet dizelmotornih garnitur? Elektromotorni 510 še nimajo dovoljenja...Re 4/4 napisal/-a: ↑30.05.2021, 9:51Prvih pet elektromotornih vlakov že vozi, naslednjih enajst garnitur bo predvidoma začelo voziti julija, do novembra pride na tire deset dvonadstropnih vlakov, pa še prve tri elektromotorne garniture iz drugega naročila. Do oktobra prihodnje leto bomo imeli že vseh 52 novih vlakov.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Nove garniture Stadler
Ah, kdo se bo sekiral kaj vozi. Nekaj že vozi.
Smile je tako tako. Ene očara, drugi pa ne delijo navdušenja nad njim. Je Traverso Flirt od SOB-a precej na višjem nivoju za potnika. Ampak od SBB-ja smo vajeni zadnje čase, da gre rahlo navzdol.
Pendolino pri nam, bi lahko odkrito dejali, da je zgrešena investicija, zato nima smisla menjati za drugega nagibnega. Bi bila Traverso notranjost zelo spodobna zamenjava, saj bo treba slej ko prej kak odsek "speglati", pa naj stane kolikor hoče.
Re: Nove garniture Stadler
Saj notranjost imasta Traverso in SBB Smile enako, samo barve so malce zamenjali sedežev. Pa pri Traversu ni električni vtičnic v 2. razredu, pri SBBju pa so. Pomojem majo lahko vsi Stadlerji enako notranjost, odvisno je le kaj železnice naročijo.Re 4/4 napisal/-a: ↑30.05.2021, 14:35Ah, kdo se bo sekiral kaj vozi. Nekaj že vozi.
Smile je tako tako. Ene očara, drugi pa ne delijo navdušenja nad njim. Je Traverso Flirt od SOB-a precej na višjem nivoju za potnika. Ampak od SBB-ja smo vajeni zadnje čase, da gre rahlo navzdol.
Pendolino pri nam, bi lahko odkrito dejali, da je zgrešena investicija, zato nima smisla menjati za drugega nagibnega. Bi bila Traverso notranjost zelo spodobna zamenjava, saj bo treba slej ko prej kak odsek "speglati", pa naj stane kolikor hoče.
By InterCity Express
Re: Nove garniture Stadler
Pa saj ni vse samo v teh sedežih...
Smile je draga garnitura, ki je namenjena daljinskemu prometu za višje hitrosti, tja do 250 km/h, kar pomeni, da bi bil spet zgrešen nakup, kot je Pendolino. Nenazadnje od tiste vizije 2050, ki je podobna risbi iz vrtca, ne izveš dobesedno nič, kaj so si sploh zamislili. Če se že gre nekaj za zamenjavo Pendolina, rabiš to kar bo pasalo v naše proge. Traverso bi bil čisto ok, če se že tako prijazno pogovarjamo o Stadlerjih. Pa še marsikdo ga ima raje od Smile garniture. Malo bolj luksuzen, ampak ga še vedno izkoristiš v polni meri za naše razmere. Poglej si Nizozemce, ki jih naš Lyria tako rad omenja. Coradia Stream bo tisti vlak višjega ranga. Pa sploh ne gre tu za neko hudo luksuzno garnituro, še več. Pri Coradiah gre po novem v smeri koncepta Flirtove modularnosti.
Re: Nove garniture Stadler
Ajajajaj, pri ovinkih kot jih imamo je nagibna tehnika nujna! Zato jaz Pendolina niti slučajno ne jemljem za zgrešeno investicijo. Pač pa bi moral voziti tako, kot je ob uvedbi pred 20 leti.
Re: Nove garniture Stadler
Cena enega Stadlerjevega smeška se začne pri 27 mio evrskih čustev, kar je za slovenske razmere finančni nesmisel.Re 4/4 napisal/-a: ↑30.05.2021, 17:48
Pa saj ni vse samo v teh sedežih...
Smile je draga garnitura, ki je namenjena daljinskemu prometu za višje hitrosti, tja do 250 km/h, kar pomeni, da bi bil spet zgrešen nakup, kot je Pendolino. Nenazadnje od tiste vizije 2050, ki je podobna risbi iz vrtca, ne izveš dobesedno nič, kaj so si sploh zamislili. Če se že gre nekaj za zamenjavo Pendolina, rabiš to kar bo pasalo v naše proge. Traverso bi bil čisto ok, če se že tako prijazno pogovarjamo o Stadlerjih. Pa še marsikdo ga ima raje od Smile garniture. Malo bolj luksuzen, ampak ga še vedno izkoristiš v polni meri za naše razmere. Poglej si Nizozemce, ki jih naš Lyria tako rad omenja. Coradia Stream bo tisti vlak višjega ranga. Pa sploh ne gre tu za neko hudo luksuzno garnituro, še več. Pri Coradiah gre po novem v smeri koncepta Flirtove modularnosti.
Flirt in Kiss pa brez problema pokrijeta slovenske potrebe.
Kar se pa tiče tiste sheme 2050 pa je bolj kot ne samo mlatenje prazne slame in obljube,ki jih teolog tako ali tako ne bo izpolnil