
Administratorji, dejte prosim odpreti novo temo za ta pregovarjanja...
Seveda prebere. Debata se je razvila iz napovedi nakupa še 20 garnitur za SŽ pretekli teden, kjer ima Stadler itak veliko možnosti. Polemika je zgolj o tem, kakšne naj bodo nove garniture, ki bodo kupljene za neelektrificirane proge. Ne vidim problema.sikos napisal/-a:Haaalooo! A kdo sploh prebere naslov teme v kateri se pregovarjate o garniturah na vodikov in baterijski pogon?!![]()
Administratorji, dejte prosim odpreti novo temo za ta pregovarjanja...
mislim da so euro 4. ameriski Tier sistem un euro sistem nista neposredno prevedljiva, ker se malo drugace dolocene stvari merijo oz so drugacnu ponderji (npr nekje je bolj pomemben dusikov monoksud, drugje co2, etc). tudi certifikata sts locena zato.andre85 napisal/-a:Če ne spomin ne vara so Deutzevi motorji Tier 4 Norma prevedeno v Euro normo EURO 5 EEV
Že že, ampak vseeno je naslov teme napačen...TGV Lyria napisal/-a:Seveda prebere. Debata se je razvila iz napovedi nakupa še 20 garnitur za SŽ pretekli teden, kjer ima Stadler itak veliko možnosti. Polemika je zgolj o tem, kakšne naj bodo nove garniture, ki bodo kupljene za neelektrificirane proge. Ne vidim problema.
Kot prvo nehajte primerjat standarde pri avtomobilih in železniških vozilih. Standardi so povsem drugi. Na železnicah je trenutno aktualen euro 3 (oziroma je bil ko smo naročili Stadlerje, ne sledim toliko da bi vedel za morebitne posodobitve v vmesnem času).sierra5 napisal/-a:mislim da so euro 4. ameriski Tier sistem un euro sistem nista neposredno prevedljiva, ker se malo drugace dolocene stvari merijo oz so drugacnu ponderji (npr nekje je bolj pomemben dusikov monoksud, drugje co2, etc). tudi certifikata sts locena zato.andre85 napisal/-a:Če ne spomin ne vara so Deutzevi motorji Tier 4 Norma prevedeno v Euro normo EURO 5 EEV
Tukaj so tabele z EURO standardi https://en.wikipedia.org/wiki/European_ ... _standards in če za nek motor piše da je npr. EURO 4 potem ima take emisije kot je navedeno v tabeli. Tak motor pa lahko potem vgradiš v premikalko, buldožer...ampak kot sem omenil, ne zahtevajo se še višji standardi za necestna vozila. Če bi se pa zahtevali bi se pa morali. Če pa hočeš imeti npr. z EURO 5 jih boš pa dobil (in doplačal seveda). Konec koncev tudi nihče ne pritiska da bi bile potniške garniture na vodik / baterije.sierra5 napisal/-a:Sem ze 1x v eni temu o tem pisal: za bozjo voljo, dajte si prej kaj prebrat od nirmativnih aktov glede klasifikacije motornih izpustov prefrn cisto zabluzite. Standardi so opredelheni in niso isti za cestna vozila, delovne stroje ali tirna vozila. Euro IIIB za tirno aplikacijo ni isto kot Euro 3 za avto. Ko je bilo narocilo za dzure he bil zadnji veljavni standard za to moč euro IiiB. manjse moči si ze lahko dobil tudi z euro 4. taki da dajte mali pogooglat pr Deutzy, MAN-u, MTU-ju, Caterpillarju, pa boste videli do katere moči lahko se igras z euro 4, kje pa je se vedno euro IIIB najvec kar lahko v praksi dobis.anzovc napisal/-a:Tole metanje dizlov ven, kar bi se nekateri radi šli je po mojem neumnost. Diesel je zdaj na splošno na zatožni klopi zaradi afer s prirejanji izpustov. In zdaj je v modi, da vsi pljuvajo po njih, so kar naenkrat zanič, da preveč onesnažujejo, skratka za na odpad. Sodobni motorji EURO 5 , 6 samo odstotek izpustov NOx in saj v primerjavi z EURO 2. Ne vem sicer v kateri okoljski standard spada diesel motor v flirtu, je pa bilo omenjeno, da je motor v obnovljeni Đuri (modri) samo euro 3. Tudi v premikalkah CZ Loko je Caterpillar "samo" IIIB. Po mojem, da zato, ker predpisi za tirna vozila ne zahtevajo višjih standardov in pa vsekakor zaradi cene. In če zdaj to povežem...če se že gremo ekologija, manjši izpusti...me čudi, da niso vgradili sodobnih EURO 6 diesel motorjev, po drugi strani bi se pa šli ultra ekologijo z vodikovo tehnologijo, samo baterijskim pogonom...
Vgradnjo baterij v garniture so po mojem smiselna kot podpora, da se v njih shranjuje energija od elektrodinamičnega zaviranja, da motor deluje v optimalnem območju vrtljajev in obremenitve (to energijo se pa lahko potem uporabi za kak premik, hlajenje, ogrevanje) kajti ustavljanja so pogosta, in nimajo tako velike kinetične energije kot tovornji vlaki, da bi potrebovale velike baterijske kapacitete, kar bi zopet podražilo ceno in ter nekolko tudi povečalo težo.
Ne enačiti Tier 4 norme z EU4 ker to NI ISTOanzovc napisal/-a:Tukaj so tabele z EURO standardi https://en.wikipedia.org/wiki/European_ ... _standards in če za nek motor piše da je npr. EURO 4 potem ima take emisije kot je navedeno v tabeli. Tak motor pa lahko potem vgradiš v premikalko, buldožer...ampak kot sem omenil, ne zahtevajo se še višji standardi za necestna vozila. Če bi se pa zahtevali bi se pa morali. Če pa hočeš imeti npr. z EURO 5 jih boš pa dobil (in doplačal seveda). Konec koncev tudi nihče ne pritiska da bi bile potniške garniture na vodik / baterije.sierra5 napisal/-a:Sem ze 1x v eni temu o tem pisal: za bozjo voljo, dajte si prej kaj prebrat od nirmativnih aktov glede klasifikacije motornih izpustov prefrn cisto zabluzite. Standardi so opredelheni in niso isti za cestna vozila, delovne stroje ali tirna vozila. Euro IIIB za tirno aplikacijo ni isto kot Euro 3 za avto. Ko je bilo narocilo za dzure he bil zadnji veljavni standard za to moč euro IiiB. manjse moči si ze lahko dobil tudi z euro 4. taki da dajte mali pogooglat pr Deutzy, MAN-u, MTU-ju, Caterpillarju, pa boste videli do katere moči lahko se igras z euro 4, kje pa je se vedno euro IIIB najvec kar lahko v praksi dobis.anzovc napisal/-a:Tole metanje dizlov ven, kar bi se nekateri radi šli je po mojem neumnost. Diesel je zdaj na splošno na zatožni klopi zaradi afer s prirejanji izpustov. In zdaj je v modi, da vsi pljuvajo po njih, so kar naenkrat zanič, da preveč onesnažujejo, skratka za na odpad. Sodobni motorji EURO 5 , 6 samo odstotek izpustov NOx in saj v primerjavi z EURO 2. Ne vem sicer v kateri okoljski standard spada diesel motor v flirtu, je pa bilo omenjeno, da je motor v obnovljeni Đuri (modri) samo euro 3. Tudi v premikalkah CZ Loko je Caterpillar "samo" IIIB. Po mojem, da zato, ker predpisi za tirna vozila ne zahtevajo višjih standardov in pa vsekakor zaradi cene. In če zdaj to povežem...če se že gremo ekologija, manjši izpusti...me čudi, da niso vgradili sodobnih EURO 6 diesel motorjev, po drugi strani bi se pa šli ultra ekologijo z vodikovo tehnologijo, samo baterijskim pogonom...
Vgradnjo baterij v garniture so po mojem smiselna kot podpora, da se v njih shranjuje energija od elektrodinamičnega zaviranja, da motor deluje v optimalnem območju vrtljajev in obremenitve (to energijo se pa lahko potem uporabi za kak premik, hlajenje, ogrevanje) kajti ustavljanja so pogosta, in nimajo tako velike kinetične energije kot tovornji vlaki, da bi potrebovale velike baterijske kapacitete, kar bi zopet podražilo ceno in ter nekolko tudi povečalo težo.
Švicarji imajo svoj sistem avtomatskih spenjač. Na železenici sedaj uporabljajo popolno avtomatsko Schwab spenjačo tipa FK-15-10 in FK-15-12, ostala vozila (metro...) malenkost drugačno, vendar še vedno na podoben princip. Starejša vozila imajo še starejši tip. Naš Flirt ima tradicionalno Scharfenberg spenjačo Tip 10.Sž510 napisal/-a:http://shrani.si/f/1X/13w/4YgGGu9x/3/20 ... ollage.jpg
Pozdravljeni!
Kot vidimo na sliki ima SOB-ov Stadler Flirt drugačno spenjačo, kot naš Flirt.
Zanimam me ali bo, ko bodo vsi diesel flirti vozni, flirt kdaj vozil po Koroški progi in kako je z dolžino peronov, ki so po nekod dolgi le 40m?
Če bi vozil RG Maribor - Celovec, mislim, da bi bili za to linijo Stadlerji primerni. Ali pa vsaj do Pliberka.Re 4/4 napisal/-a:
Flirti so bili predvideni tudi za Koroško, vendar kot izletniški (kolesarski) vlaki. Ali bodo v praski dejansko vozili, je pa drugo vprašanje. Vse se pa še lahko spremeni in ga na koncu na Koroškem ne bo in se bodo spomnili, da lahko kakšen od teh obljubljenih 20 novih pride na Koroško. Na kratkih peronih pa bodo zgleda definirali iztopna vrata, kot so na kočevski progi.
Težko, glede na to da da je na tej progi zelo malo potnikov, razen na odseku Maribor - Ruše, kjer je med delovniki kar dosti potnikov in bi bili stadlerji primerni, saj v prometnih urah, ko je veliko šolarjev in delavcev en fiat ali zelenec dostikrat zapolnjen. Zelo verjetno pa bo vozilo nekaj garnitur iz novega naročila 20kom.vidkrt napisal/-a:Če bi vozil RG Maribor - Celovec, mislim, da bi bili za to linijo Stadlerji primerni. Ali pa vsaj do Pliberka.Re 4/4 napisal/-a:
Flirti so bili predvideni tudi za Koroško, vendar kot izletniški (kolesarski) vlaki. Ali bodo v praski dejansko vozili, je pa drugo vprašanje. Vse se pa še lahko spremeni in ga na koncu na Koroškem ne bo in se bodo spomnili, da lahko kakšen od teh obljubljenih 20 novih pride na Koroško. Na kratkih peronih pa bodo zgleda definirali iztopna vrata, kot so na kočevski progi.
Ja madona pa kaj ne mislijo postaviti voznega voda na tir da bi se električno vozilo samo zapeljalo v pralnico (pred pranjem se seveda del voznega voda ki je na območju pralnice izkopi in ozemlji). tako kot imajo to rešeno v tujini...Oddaljenost od elektrificirane železniške proge z enosmerno napetostjo 3 kV je večja od 20
m, zato dodatni ukrepi zaradi bližine visoke napetosti niso potrebni.