Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 02.06.2019, 16:09

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Nisem vedel, da delajo na Poljskem tudi vlake za Greater Anglia in GoAhead. Povsod sta kot kraja nastanka teh vlakov bila omenjena zgolj Bussnang in Pankow.


Rumeni GoAhead na sliki so drugi paket. Prvi paket je bil narejen v Pankowu. Tisti Flirti so v Stuttgartu. Ti na sliki pa gredo na Bavarsko, v Allgäu. Za Greater Anglia pa je 12 garnitur iz Poljske.


Ach, sooo. Se mi je zdelo da so bwegt GoAhead bili pankowski Flirti. Tejle pa so očitno za progo, ki je šele v elektrifikaciji, med Münchnom in Lindau-om.
Zeleni na sliki pa so za Koleje Mazowieckie. Lepo družbo imajo naši bodoči dizelaši :D
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 125
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 10.07.2019, 11:22

Je znano kaj novega o tem kdaj lahko pričakujemo prve vlake?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 214
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 10.07.2019, 12:09

Matevz96 napisal/-a:Je znano kaj novega o tem kdaj lahko pričakujemo prve vlake?

Mogoče konec leta
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a bisabre » 10.07.2019, 14:37

Re 4/4 napisal/-a:
Kje je šele daljnsko vodenje prometa na Štajerskem, ureditev zasavke, pa še vse ostale regionalne proge....Eh ne vem, kaj naj si rečem o Gornji Radgoni. Za nekaj 10 ljudi ) se je res sploh smiselno pogovarjati? Ker mi je smešno, da se jamra, ko se gleda koliko rabiš od MB do LJ in dajejo čase lokalcev, ampak ob enem bi imeli še več lokalcev, ki se ustavljajo za vsako hruško in v isti sapi govoriti o tem, da mora vlak postati časovno konkurenčen avtu.... meni vse skupaj povsem nelogično.


Vidim, da se precej zabavate na račun "nerentabilnih" prog. A glej ga zlomka, od Ulma pa do Weißenhorna je speljana lokalna proga, ki se tam tudi konča. Cirka 20 minut vožnje. Vozi pa na vsako uro, zadnji celo menda po 23:00 uri. Le kako, da se Švabom splača v neko vukojebinos trajbat, našim se pa nič ne splača?
Simpl je tanartabul.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1340
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a preglednik » 10.07.2019, 16:42

Država je dolžna marsikaj. Med drugim to, da omogoča mobilnost vsem državljanom, tudi tistim, ki jim avto ne pride v poštev. V koliki meri vse to omogoča je pa odvisno od marsičesa, med drugim od finančnega stanja pa tudi od splošnega stanja v družbi.
preglednik
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 214
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 10.07.2019, 17:25

bisabre napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Kje je šele daljnsko vodenje prometa na Štajerskem, ureditev zasavke, pa še vse ostale regionalne proge....Eh ne vem, kaj naj si rečem o Gornji Radgoni. Za nekaj 10 ljudi ) se je res sploh smiselno pogovarjati? Ker mi je smešno, da se jamra, ko se gleda koliko rabiš od MB do LJ in dajejo čase lokalcev, ampak ob enem bi imeli še več lokalcev, ki se ustavljajo za vsako hruško in v isti sapi govoriti o tem, da mora vlak postati časovno konkurenčen avtu.... meni vse skupaj povsem nelogično.


Vidim, da se precej zabavate na račun "nerentabilnih" prog. A glej ga zlomka, od Ulma pa do Weißenhorna je speljana lokalna proga, ki se tam tudi konča. Cirka 20 minut vožnje. Vozi pa na vsako uro, zadnji celo menda po 23:00 uri. Le kako, da se Švabom splača v neko vukojebinos trajbat, našim se pa nič ne splača?
zato pa ima DB 19,6 Mrd minusa. Bisabre z temi progami so si lokalni veljaki kupovali glasove
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 10.07.2019, 18:28

Matevz96 napisal/-a:Je znano kaj novega o tem kdaj lahko pričakujemo prve vlake?


Sredi oktobra naj bi prišel prvi dizelski Flirt in začel s testiranjem.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.07.2019, 18:29

bisabre napisal/-a:Vidim, da se precej zabavate na račun "nerentabilnih" prog. A glej ga zlomka, od Ulma pa do Weißenhorna je speljana lokalna proga, ki se tam tudi konča. Cirka 20 minut vožnje. Vozi pa na vsako uro, zadnji celo menda po 23:00 uri. Le kako, da se Švabom splača v neko vukojebinos trajbat, našim se pa nič ne splača?


Proga (Ulm -) Senden - Weißenhorn, ki jo omenjaš ni v državni lasti. Kot drugo, v Nemčiji velja zakon, ki omogoča, da je upravljalec proge nekdo drug in ne nujno DB Netz. Iz zadnjega lahko sklepaš, kam pes taco moli. Proga je bila prodana in od leta 2013 z njo upravlja komunalna skupnost, ki ima v lasti SWU Verkehr GmbH, ki upravlja s komplet javnim prevozom, na tem področju. Tram + bus + železnica. Usklajenostjo pa zahteva bavarsko ministrstvo za gospodarstvo, ker je Weißenhorn na Bavarskem. Glavni lastnik te družbe, pa kot ti že ime pove, opravlja tudi z komunalnimi storitvami. Torej zakaj se jim splača? Nekdo lepo sofinancira, da komplet javni prevoz živi. In to ni država!
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a bisabre » 10.07.2019, 19:03

andre85 napisal/-a:zato pa ima DB 19,6 Mrd minusa. Bisabre z temi progami so si lokalni veljaki kupovali glasove


Ja kaj so nam pa naši obljubljali? Verjetno se še spomniš, a ne? A kljub obljubm danes nimamo poštimanega niti regijskega omrežja, vse kar delajo pa počno po polžje. Nobena železnica ni rentabilna, razen tovornega prometa in povsod se potniški subvencionira, saj je logistika delovne sile mnogo pomebnejša od stroškov prevoza, saj ljudje delajo, ustvarjajo dodano vrednost, posredno pa država pobira davke. Zato naj bi ji bilo v intersu, da se državljani lahko zaposle nekoliko dlje od svojih domov in se do delovnega mesta ter nazaj pripeljejo čim hitreje. Če imaš hitro in učinkovito razvejano logistiko javnega potniškega prometa si zadel terno. Pri nas pa imajo železnice izgubo s potniki, pa še neprijazen vozni red in seveda slabo razvejano infrastrukturo. Ker kao se nič ne splača. Se pa splača delat ceste, pa še te slabo narejene in z mnogo letno zamudo, da avtobusarjev ne omenjam, saj do nekaterih krajev vozijo zgolj parkrat dnevn in velikokrat neusklajeno z železniškim voznim redom. Skratka en ...., da se ne bi preveč grdo izrazil.
Simpl je tanartabul.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 214
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 10.07.2019, 19:12

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Vidim, da se precej zabavate na račun "nerentabilnih" prog. A glej ga zlomka, od Ulma pa do Weißenhorna je speljana lokalna proga, ki se tam tudi konča. Cirka 20 minut vožnje. Vozi pa na vsako uro, zadnji celo menda po 23:00 uri. Le kako, da se Švabom splača v neko vukojebinos trajbat, našim se pa nič ne splača?


Proga (Ulm -) Senden - Weißenhorn, ki jo omenjaš ni v državni lasti. Kot drugo, v Nemčiji velja zakon, ki omogoča, da je upravljalec proge nekdo drug in ne nujno DB Netz. Iz zadnjega lahko sklepaš, kam pes taco moli. Proga je bila prodana in od leta 2013 z njo upravlja komunalna skupnost, ki ima v lasti SWU Verkehr GmbH, ki upravlja s komplet javnim prevozom, na tem področju. Tram + bus + železnica. Usklajenostjo pa zahteva bavarsko ministrstvo za gospodarstvo, ker je Weißenhorn na Bavarskem. Glavni lastnik te družbe, pa kot ti že ime pove, opravlja tudi z komunalnimi storitvami. Torej zakaj se jim splača? Nekdo lepo sofinancira, da komplet javni prevoz živi. In to ni država!
Re4/4 saj sem mu napisal,da si z temi progami lokalni veljaki kupujejo glasove. Isti vrag je od Schliersee so Holzkirchen-a potem,ko pa pozimi zagusti pa ni niti evričev za SEV. No posledično pa takšna kupovanja glasov in takšne subvencije pripeljejo do tega kar se zdaj dogaja v Nemčiji,da sta Deutsche Bank in Commerzbank pred zlomom.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a bisabre » 10.07.2019, 19:15

Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Vidim, da se precej zabavate na račun "nerentabilnih" prog. A glej ga zlomka, od Ulma pa do Weißenhorna je speljana lokalna proga, ki se tam tudi konča. Cirka 20 minut vožnje. Vozi pa na vsako uro, zadnji celo menda po 23:00 uri. Le kako, da se Švabom splača v neko vukojebinos trajbat, našim se pa nič ne splača?


Proga (Ulm -) Senden - Weißenhorn, ki jo omenjaš ni v državni lasti. Kot drugo, v Nemčiji velja zakon, ki omogoča, da je upravljalec proge nekdo drug in ne nujno DB Netz. Iz zadnjega lahko sklepaš, kam pes taco moli. Proga je bila prodana in od leta 2013 z njo upravlja komunalna skupnost, ki ima v lasti SWU Verkehr GmbH, ki upravlja s komplet javnim prevozom, na tem področju. Tram + bus + železnica. Usklajenostjo pa zahteva bavarsko ministrstvo za gospodarstvo, ker je Weißenhorn na Bavarskem. Glavni lastnik te družbe, pa kot ti že ime pove, opravlja tudi z komunalnimi storitvami. Torej zakaj se jim splača? Nekdo lepo sofinancira, da komplet javni prevoz živi. In to ni država!


No in? V čem je torej problem? Naj naši politični fenomeni kopirajo nemški model pa je. Lokalna skupnost bo zainteresirana, prav tako njena politika. Če lahko furajo mestni in primestni avtobusni potniški promet naj pa še lokalne vlake. Saj ne rabiš biti prav moder, da pokapiraš sistem? Imamo kar nekaj t.i. železniških slepij črev, ki bi se jih dalo oddati zaintersiranim lokalnim skupnostim, kihgravitirajo na proge. Se spomniš, ko sem v nekje drugje načel temo o smiselni obnovitvi železnice od Jesenic do Rateč? Ob celotni trasi je en sam turizem. Naj se zmenijo in z morebitnim potencialnim sovlagateljem ponovno vzpostavijo železniški promet. Saj ni nujno, da za neke strašne nove vlake. Na takšni razdalji zadostujejo že šinobusi oz. tramvaji s prikolico za kolesa in smuči. Stavim, da bi zadeva uspela.
Simpl je tanartabul.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 214
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 10.07.2019, 19:19

Povej mi odkod bodo lokalne skupnosti črpale sredstva?
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a bisabre » 10.07.2019, 19:28

andre85 napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Vidim, da se precej zabavate na račun "nerentabilnih" prog. A glej ga zlomka, od Ulma pa do Weißenhorna je speljana lokalna proga, ki se tam tudi konča. Cirka 20 minut vožnje. Vozi pa na vsako uro, zadnji celo menda po 23:00 uri. Le kako, da se Švabom splača v neko vukojebinos trajbat, našim se pa nič ne splača?


Proga (Ulm -) Senden - Weißenhorn, ki jo omenjaš ni v državni lasti. Kot drugo, v Nemčiji velja zakon, ki omogoča, da je upravljalec proge nekdo drug in ne nujno DB Netz. Iz zadnjega lahko sklepaš, kam pes taco moli. Proga je bila prodana in od leta 2013 z njo upravlja komunalna skupnost, ki ima v lasti SWU Verkehr GmbH, ki upravlja s komplet javnim prevozom, na tem področju. Tram + bus + železnica. Usklajenostjo pa zahteva bavarsko ministrstvo za gospodarstvo, ker je Weißenhorn na Bavarskem. Glavni lastnik te družbe, pa kot ti že ime pove, opravlja tudi z komunalnimi storitvami. Torej zakaj se jim splača? Nekdo lepo sofinancira, da komplet javni prevoz živi. In to ni država!
Re4/4 saj sem mu napisal,da si z temi progami lokalni veljaki kupujejo glasove. Isti vrag je od Schliersee so Holzkirchen-a potem,ko pa pozimi zagusti pa ni niti evričev za SEV. No posledično pa takšna kupovanja glasov in takšne subvencije pripeljejo do tega kar se zdaj dogaja v Nemčiji,da sta Deutsche Bank in Commerzbank pred zlomom.

Lej, Nemčija oz. njene banke zaradi tega ne bo propadle kar čez noč, prej mi, ki smo zadnjih 25 let le capljali na mestu, drugo pa so nas dohitevali. Prav zaradi miselnosti, da se nič ne splača in različnih političnih pohlepnežev in tudi nesposobnežev. Dajem za primer Švico. Ta je še enkrat večja od naše kure, a prcej bolj gorata in posledično manj ugodna za gradnjo cestne in tirne infrastrukture. A glej ga zlomka, tam so železnico delali na mogočih in nemogočih lokacijah, še v hrib so jo rinili. Le kako to, da se jim je splačalo? So oni butli mi pa genijalci?
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a bisabre » 10.07.2019, 19:38

andre85 napisal/-a:Povej mi odkod bodo lokalne skupnosti črpale sredstva?

Od tam kjer jih sedaj. Sicer pa ne gre za brezplačni prevoz in tudi država lahko subvencionira zasebne prevoznike. Od kje pa pri nas črpajo denar za avtobusarje? Pa kaj misliš, da je ljubljanski Kavalir zasonj? No za naivneže že.
Simpl je tanartabul.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 214
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 10.07.2019, 19:43

bisabre napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Povej mi odkod bodo lokalne skupnosti črpale sredstva?

Od tam kjer jih sedaj. Sicer pa ne gre za brezplačni prevoz in tudi država lahko subvencionira zasebne prevoznike. Od kje pa pri nas črpajo denar za avtobusarje? Pa kaj misliš, da je ljubljanski Kavalir zasonj? No za naivneže že.
No potem pa poskusi

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov