Stran 73 od 103

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 10.01.2021, 10:02
Napisal/-a Micek_52
Mogoče malo neumno vprašanje, pa vendarle. Če bi novi vlaki vozili po bohinjski progi, do kakšne višine vode nad GRT bi še lahko peljali skozi bohinjski predor? V posebni izdaji Nove proge o novih vlakih najdem le višino poda nad GRT-jem, mislim pa da to ni to.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 10.01.2021, 10:47
Napisal/-a preglednik
Mislim, da je limit za Regana kakšnih 6 cm vode nad GRT.
Potem je že nevarno za elektromotorje. Fiati prenesejo precej več.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 10.01.2021, 13:04
Napisal/-a TGV Lyria
Micek_52 napisal/-a:Mogoče malo neumno vprašanje, pa vendarle. Če bi novi vlaki vozili po bohinjski progi, do kakšne višine vode nad GRT bi še lahko peljali skozi bohinjski predor? V posebni izdaji Nove proge o novih vlakih najdem le višino poda nad GRT-jem, mislim pa da to ni to.
Nula. Isto kot Regan. Bo treba imeti Fiate v rezervi, dokler se ne sanira predor (leta 20xx).
Za Bohinjko bi bila ravno zaradi predora smiselna nabava mehanskih (Alstom Lint, Pesa Link) ali hidravličnih garnitur (ŽOS Vrutky Regiomover). Po drugi strani pa električne požirajo klance precej bolje.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 11.01.2021, 11:15
Napisal/-a Matevz96
TGV Lyria napisal/-a:
Micek_52 napisal/-a:Mogoče malo neumno vprašanje, pa vendarle. Če bi novi vlaki vozili po bohinjski progi, do kakšne višine vode nad GRT bi še lahko peljali skozi bohinjski predor? V posebni izdaji Nove proge o novih vlakih najdem le višino poda nad GRT-jem, mislim pa da to ni to.
Nula. Isto kot Regan. Bo treba imeti Fiate v rezervi, dokler se ne sanira predor (leta 20xx).
Za Bohinjko bi bila ravno zaradi predora smiselna nabava mehanskih (Alstom Lint, Pesa Link) ali hidravličnih garnitur (ŽOS Vrutky Regiomover). Po drugi strani pa električne požirajo klance precej bolje.
Glavni razlog za električne so rezervni deli, sedaj bomo imeli 3 različne serije vlakov ki so spodaj praktično enake kar močno poenostavi (in poceni) vzdrževanje.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 11.01.2021, 12:04
Napisal/-a preglednik
Če pri Flirtu 610 odpove en dizel agregat, ali bo ostal gnan en pogonski voziček, ali oba, vsak s polovično močjo?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 11.01.2021, 19:09
Napisal/-a kamerad
preglednik napisal/-a:Če pri Flirtu 610 odpove en dizel agregat, ali bo ostal gnan en pogonski voziček, ali oba, vsak s polovično močjo?
Ob izpadu DM je gnan le eden pog. voziček !! Vsak od dveh DM preko generatorja in pretvornika toka napaja svoj par vl. motorjev na pog. podstavnem vozičku !!




LP

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 11.01.2021, 19:38
Napisal/-a preglednik
Hvala! :thumbupl

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 12.01.2021, 14:27
Napisal/-a desiro
kamerad napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Če pri Flirtu 610 odpove en dizel agregat, ali bo ostal gnan en pogonski voziček, ali oba, vsak s polovično močjo?
Ob izpadu DM je gnan le eden pog. voziček !! Vsak od dveh DM preko generatorja in pretvornika toka napaja svoj par vl. motorjev na pog. podstavnem vozičku !!

LP
Sa da izvedeti vir podatka, v priročniku za upravljanje serje 610 te navedbe žal nisem našel...

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 12.01.2021, 15:45
Napisal/-a Sž510
v priročniku za upravljanje serje 610
Kje je priročnik objavljen oz. od kje se lahlo dostopa do njega?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 12.01.2021, 16:30
Napisal/-a desiro
Sž510 napisal/-a:
v priročniku za upravljanje serje 610
Kje je priročnik objavljen oz. od kje se lahlo dostopa do njega?
Ne gre za javno dostopen material, moj post se je nanašal na trditev da ob izpadu enega dizelskega motorja drugi dizelski motor z elektriko oskrbuje le en pogonski modul (2 elektro motorja na oseh pod strojevodsko kabino) in ne obeh pogonskih modulov (4 vlečnih motorjev pod obema strojevodskima kabinama pač z toliko manjšim napajanjem) Slednja varianta se mi zdi bolj smiselna saj kljub polovični vleki je še vedno bolje imeti gnane 4 osi kot pa le 2 in mislim da enako razmišlja tudi proizvajalec.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 12.01.2021, 18:07
Napisal/-a preglednik
Tudi sam sem mnenja, da sta oba agregata vezana paralelno in delujeta kot eden. Verjetno tudi akku izvedba nima polovice baterij namenjene za en postavni voziček, druge polovice pa za drugega.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 16.01.2021, 13:06
Napisal/-a maxima
No, pa je končno dobil pokrov za spenjačo :D

Slika
Fotografirano danes v Gornjih Ležečah

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 02.02.2021, 14:06
Napisal/-a leteči vlak
SŽ Kiss med potjo v Żmigród tarča varšavskih vandalov, ki so ga pografitali in mu razbili luč :evil: .

https://kurier-kolejowy.pl/aktualnosci/ ... ndali.html

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 05.02.2021, 14:13
Napisal/-a Re 4/4
Izsek iz revije nova proga...

Ko bomo v Slovenijo sprejeli vse nove vlake, bomo začeli iz voznega parka umikati starejša vozila. Ostali bodo vsi vlaki Siemens Desiro, trije Pendolini, 8 dizelskih garnitur serije 713 in 23 dizelskih garnitur serije 813

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 05.02.2021, 19:27
Napisal/-a casio
leteči vlak napisal/-a: 02.02.2021, 14:06 SŽ Kiss med potjo v Żmigród tarča varšavskih vandalov, ki so ga pografitali in mu razbili luč :evil: .

https://kurier-kolejowy.pl/aktualnosci/ ... ndali.html
Saj ne morem verjeti, pa je bilo rečeno da bodo zaščiteni z protigrafitno foljo, verjetno je garnitura bila vrnjena nazaj v tovarno. Bojim se kaj bo pri nas.