Stran 14 od 103

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 16.08.2019, 20:56
Napisal/-a RitterVonGhega
TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Flirty DMU bi jaz rekel 613
Flirty EMU 412
Kissek pa bi po moje bil 513
4xx ne more biti, ker 4 po starem jugoslovanskem označevanju, ki smo ga prevzeli, pomeni napajanje z izmeničnim tokom.
5xx je večsistemski (torej električni Flirt), enosistemski z enosmernim tokom pa imajo 3xx (torej Kiss).


TGV Lyria je točen!

5xx = 3+15+25kV !
4xx = 25kV !
3xx = 3kV !

Flirt 3 bo 520-xxx
KISS160 bo mogoče 313
DMG Flirt 611

Lp :D

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 16.08.2019, 22:01
Napisal/-a andre85
RitterVonGhega napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:Flirty DMU bi jaz rekel 613
Flirty EMU 412
Kissek pa bi po moje bil 513
4xx ne more biti, ker 4 po starem jugoslovanskem označevanju, ki smo ga prevzeli, pomeni napajanje z izmeničnim tokom.
5xx je večsistemski (torej električni Flirt), enosistemski z enosmernim tokom pa imajo 3xx (torej Kiss).


TGV Lyria je točen!

5xx = 3+15+25kV !
4xx = 25kV !
3xx = 3kV !

Flirt 3 bo 520-xxx
KISS160 bo mogoče 313
DMG Flirt 611

Lp :D
Tebe ni nihče nič vprašal. Lyra pobira stave in jaz sem dal svojo stavo. Ti se brigaj za svoje namišljene railjete

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 16.08.2019, 22:20
Napisal/-a fiat310
andre85 napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Flirty DMU bi jaz rekel 613

4xx ne more biti, ker 4 po starem jugoslovanskem označevanju, ki smo ga prevzeli, pomeni napajanje z izmeničnim tokom.
5xx je večsistemski (torej električni Flirt), enosistemski z enosmernim tokom pa imajo 3xx (torej Kiss).


TGV Lyria je točen!

5xx = 3+15+25kV !
4xx = 25kV !
3xx = 3kV !

Flirt 3 bo 520-xxx
KISS160 bo mogoče 313
DMG Flirt 611

Lp :D
Tebe ni nihče nič vprašal. Lyra pobira stave in jaz sem dal svojo stavo. Ti se brigaj za svoje namišljene railjete
To je pa kar nesramen odgovor, ki še bolj kvari atmosfero na tem forumu. Res je da je večina objav RitterVonGhega brezveznih, ampak taki odgovori kot je tvoj pa sploh čisto nič ne doprinesejo k diskusiji.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 16.08.2019, 22:56
Napisal/-a andre85

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 17.08.2019, 6:01
Napisal/-a Regan 664
Verjetno bodo 313, 510 in 610

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 17.08.2019, 21:46
Napisal/-a maxima
Po moje bo tako kot je @TGV Lyria povedal. Najbolj logično je tako.
Edino glede zadnje številke... Pomoje bo pri EMU in DEMU na koncu 0, glede na to da serije vlakov so ponavadi od 0 naprej. Pri lokomotivah gre ponavadi od 1 naprej.
4xx pa mislim ne pomeni več da je vv za 25kV. Se pojavlja na novejših drezinah.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 18.08.2019, 14:34
Napisal/-a Tin€
@maxima, kar nekaj si jih želi SŽ elektrifikacijo spremeniti na 25 kV 50 Hz. Kako boš pa v tem primeru označeval vozila. Štirica je zaenkrat še vedno namenjena za 25 kV. Službena vozila med katere spadajo tudi drezine pa imajo 9xx. Kolikor mi je poznano še ni prišlo do sprememb pri označevanju železniških vozil.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 18.08.2019, 18:21
Napisal/-a TGV Lyria
Tin€ napisal/-a:@maxima, kar nekaj si jih želi SŽ elektrifikacijo spremeniti na 25 kV 50 Hz.
Mja, nekaj forumskih vsevedov mogoče res...
4xx pač pri nas ni v rabi. Je pa zanimivo, da so v Jugoslaviji obstajali tako 310 kot 610 in 611. Ampak verjetno se bo zdaj začenjalo z ničle. Dvome imam samo glede Kissa, kaj točno pomeni tista enka oz. ali je 320 dejansko možno.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 18.08.2019, 19:01
Napisal/-a mkx
320 za EMG je možno, Zagrebške Gomulke so imele to oznako. Kot kaže pa ne na JŽI RS.

Sicer pa je glede x2y verjetno stvar verjetnosti da se bo nekoč pojavila lokomotiva z eno ali dvema pogonskima osema. Najbrž električne in DE bolj malo verjetno, 3-osne DH so v ponudbi proizvajalcev, 2-osne tudi (verjetno bolj DM) ...

[popravek] Obstaja tema o označevanju.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 18.08.2019, 19:19
Napisal/-a TGV Lyria
mkx napisal/-a: Sicer pa je glede x1y in x2y verjetno stvar verjetnosti da se bo nekoč pojavila lokomotiva z eno ali dvema pogonskima osema.
Pri lokomotivah je tista srednja številka res število pogonskih osi, pri garniturah pa zagotovo ne! Vse naše garniture imajo oznako x1y, čeprav imajo različno število osi, členov, pognoskih osi itd. Na kaj se torej nanaša?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 18.08.2019, 19:20
Napisal/-a mkx
TGV Lyria napisal/-a:Na kaj se torej nanaša?
Menda na tirno širino ... 0 je za 760mm, 1 pa za 1435mm.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 18.08.2019, 21:21
Napisal/-a Re 4/4
Tin€ napisal/-a:@maxima, kar nekaj si jih želi SŽ elektrifikacijo spremeniti na 25 kV 50 Hz. Kako boš pa v tem primeru označeval vozila. Štirica je zaenkrat še vedno namenjena za 25 kV. Službena vozila med katere spadajo tudi drezine pa imajo 9xx. Kolikor mi je poznano še ni prišlo do sprememb pri označevanju železniških vozil.
Ta nova drezina električarjev ima UIC oznako 99 79 9 436 001 - 1. Za 25 kV je prosta 2xx, ta pomeni dvosistemsko električno vozilo. In te označbe so že davno izgubile pomen, ki so ga imele včasih. Če poznaš avstrijski model označevanja, potem Taurus MS in Vectron sploh ne sme imeti oznak 12xx, ker je oznaka za lokomotivo z 3 kV 18xx. Tudi srbski Vectroni so obdržali nemško oznako.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 18.08.2019, 21:43
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:
Ta nova drezina električarjev ima UIC oznako 99 79 9 436 001 - 1. Za 25 kV je prosta 2xx, ta pomeni dvosistemsko električno vozilo. In te označbe so že davno izgubile pomen, ki so ga imele včasih. Če poznaš avstrijski model označevanja, potem Taurus MS in Vectron sploh ne sme imeti oznak 12xx, ker je oznaka za lokomotivo z 3 kV 18xx. Tudi srbski Vectroni so obdržali nemško oznako.
In tudi Češki! Čeprav je na Češkem 1xx oznaka za enosistemske lokomotive 3 kV, imajo njihovi potniški Vectroni (najeti od ELL) oznako serije 193. Medtem ko ČD Cargo Vectroni nosijo "pravilno" oznako 383.
Avstrijci so 12xx uvedli kot logično nadaljevanje Taurus serije - 1016, 1116 -> 1216. Pa tudi sicer je že 1116 sporna, v njenem primeru gre za dvosistemsko lokomotivo, v primeru 1144 ali 1142 pa zgolj za predelavo "osnovne" lokomotive za možnost tandem in push-pull vleke.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 18.08.2019, 21:49
Napisal/-a andre85
Fantje jaz stavim na svoje številke gajbo Erdingerja :)

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 19.08.2019, 10:30
Napisal/-a Tin€
Re 4/4 napisal/-a:
Ta nova drezina električarjev ima UIC oznako 99 79 9 436 001 - 1. Za 25 kV je prosta 2xx, ta pomeni dvosistemsko električno vozilo. In te označbe so že davno izgubile pomen, ki so ga imele včasih.
Tukaj pa meni znanje povsem odpove. Če bi še nekako "prežvečil" 4 - način vleke, je potem naslednja 3 - število pogonskih osi. Žal ne poznam te drezine oz. je še nisem videl, tako da o pogonskih oseh ne bom komentiral. Tretja številka (tip/serija/izvedba/zaporedna številka znotraj prve in druge številke oz. kakorkoli že poimenujemo to mesto označevanja) pa nikakor ne pije vode. Do sedaj na območju SŽ-ja in tudi na območju ex JŽ-ja še ni bilo serije 435 (tudi nižjih številk ni bilo ravno veliko, pa pustimo to), tako da je to nekaj povsem iz pravilnika o označevanju železniških vozil, katerega se mora držati SŽ.

Ali je šlo v tem primeru za podobno skropucalo, kot je v Srbiji z Vektroni?

O 2xx pa smo že nekaj debatirali, ta serija je bila ravno tako namenjena parni vleki. V času sprejetja tega načina označevanja so se v tujini pojavljale turbokondenzijske parne lokomotive. Ne spomnim se več točno, ampak se mi dozdeva, da naj bi bila ena številka znotraj serije 2xx dodeljena tudi eni parni lokomotivi.