Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.10.2019, 10:28

Preizkusi vseh komponent, vključno za max hitrostjo je potrebno izvesti pri proizvajalcu oz. pred dostavo vozila v Slovenijo. Pri nas se bo izvedel protokol za pridobitev obratovalnega dovoljenja pri agenciji, kar je v skladu z razpisno dokumentacijo obveznost ponudnika. Enako velja tudi za Hrvaško in Avstrijo za enopodne EMV in DMV.
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a zigc0601 » 09.10.2019, 21:17

Kako pa zgleda pridobitev uporabnega dovoljenja? Se izvaja na enem vozilu in velja za vsa vozila istega tipa ali je potrebno preveriti vsakega? Kako to sploh zgleda?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 10.10.2019, 10:17

zigc0601 napisal/-a:Kako pa zgleda pridobitev uporabnega dovoljenja? Se izvaja na enem vozilu in velja za vsa vozila istega tipa ali je potrebno preveriti vsakega? Kako to sploh zgleda?


Ja, če so vsa vozila enaka, potem se vse izvaja na enem, kajne? Ker so tri serije, bo potekal postopek trikrat, za vsako prvo narejeno garnituro iz vsake serije.

Vsak, ki malo pokuka čez mejo, vidi kako to gre. Vloži se vloga na evropsko agencijo za železniški promet z gradivom, z vožnjami (na Velimu, Faureiju ali ostale testne proge) se dokazuje skladnost s TSI, potem pa poskusna obratovanja na domačem omrežju za ugotavljane tehničnih združljivosti. Še pred vožnjami, pa je potrebno oddati vlogo za izjemo, če ni vse v skladu s predpisi. Ko je vse ok in skladno s predpisi, pa se vozilo vpiše v register in pridobil dovoljenje za obratovanje.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3431
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a mkx » 10.10.2019, 13:10

Re 4/4 napisal/-a:... potem pa poskusna obratovanja na domačem omrežju za ugotavljane tehničnih združljivosti.


Pravzaprav so potrebne poizkusne vožnje v vseh omrežjih, za katera se želi dobiti certifikat. Recimo za določene kombinacije držav AT, HU, HR, IT za nekatere tipe garnitur (recimo IT za Kisse, pa AT+HU+HR+IT za E-Flirte, morda HR za D-Flirte). OK, IT je trenutno v kategoriji mokrih sanj - dokler zahtevajo SCMT ... ko bo ETCS zadoščal pa zakaj ne ...
LP, Metod

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov