Stran 16 od 18

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 08.10.2019, 10:28
Napisal/-a Re 4/4
Preizkusi vseh komponent, vključno za max hitrostjo je potrebno izvesti pri proizvajalcu oz. pred dostavo vozila v Slovenijo. Pri nas se bo izvedel protokol za pridobitev obratovalnega dovoljenja pri agenciji, kar je v skladu z razpisno dokumentacijo obveznost ponudnika. Enako velja tudi za Hrvaško in Avstrijo za enopodne EMV in DMV.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 09.10.2019, 21:17
Napisal/-a zigc0601
Kako pa zgleda pridobitev uporabnega dovoljenja? Se izvaja na enem vozilu in velja za vsa vozila istega tipa ali je potrebno preveriti vsakega? Kako to sploh zgleda?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 10.10.2019, 10:17
Napisal/-a Re 4/4
zigc0601 napisal/-a:Kako pa zgleda pridobitev uporabnega dovoljenja? Se izvaja na enem vozilu in velja za vsa vozila istega tipa ali je potrebno preveriti vsakega? Kako to sploh zgleda?


Ja, če so vsa vozila enaka, potem se vse izvaja na enem, kajne? Ker so tri serije, bo potekal postopek trikrat, za vsako prvo narejeno garnituro iz vsake serije.

Vsak, ki malo pokuka čez mejo, vidi kako to gre. Vloži se vloga na evropsko agencijo za železniški promet z gradivom, z vožnjami (na Velimu, Faureiju ali ostale testne proge) se dokazuje skladnost s TSI, potem pa poskusna obratovanja na domačem omrežju za ugotavljane tehničnih združljivosti. Še pred vožnjami, pa je potrebno oddati vlogo za izjemo, če ni vse v skladu s predpisi. Ko je vse ok in skladno s predpisi, pa se vozilo vpiše v register in pridobil dovoljenje za obratovanje.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 10.10.2019, 13:10
Napisal/-a mkx
Re 4/4 napisal/-a:... potem pa poskusna obratovanja na domačem omrežju za ugotavljane tehničnih združljivosti.


Pravzaprav so potrebne poizkusne vožnje v vseh omrežjih, za katera se želi dobiti certifikat. Recimo za določene kombinacije držav AT, HU, HR, IT za nekatere tipe garnitur (recimo IT za Kisse, pa AT+HU+HR+IT za E-Flirte, morda HR za D-Flirte). OK, IT je trenutno v kategoriji mokrih sanj - dokler zahtevajo SCMT ... ko bo ETCS zadoščal pa zakaj ne ...

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 17.10.2019, 10:48
Napisal/-a TGV Lyria
Za občutek, kako zveni dizelski Flirt:

Povezava na video


Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 29.10.2019, 13:34
Napisal/-a leteči vlak
Proizvajalec razsvetljave Luxon LED se je mudil v Stadlerjevi proizvodnji hali na Poljskem. Pri tem so v objektiv ujeli tudi bodoče SŽ garniture:

- fotogalerija: https://luxon.pl/en/modernization-of-li ... r-stadler/
- video posnetek:

Povezava na video


Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 29.10.2019, 14:39
Napisal/-a Anzee
Hm, a ni bilo receno da dobimo "tanovi nos" FLIRT vlakov? Kot sem pobrskal po starejsih objavah je bilo napovedano da dobimo zadnjo obliko nosu za dizelske in elektricne flirte... po fotografiji iz Stadlerjeve tovarne je videti na vlaku "stari" nos..

Vir: kombinacija fotk SZ in Luxon LED
Slika

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 29.10.2019, 15:05
Napisal/-a leteči vlak
Ne, dizel FLIRTi in KISS garniture pridejo s "starim" čelom. Novo čelo bodo imeli le elektro FLIRTi.

Slika
Vir: https://www.facebook.com/stadlerglobal/ ... =3&theater

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 29.10.2019, 17:19
Napisal/-a preglednik
Ali bo pri teh Flirtih (dizel, elektro) možno kdaj nadgraditi notranjo opremo v IC izvedbo (udobnejši sedeži, mize, bar...), če bi npr. želeli neko storitev višjega razreda ?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 29.10.2019, 19:25
Napisal/-a TGV Lyria
preglednik napisal/-a:Ali bo pri teh Flirtih (dizel, elektro) možno kdaj nadgraditi notranjo opremo v IC izvedbo (udobnejši sedeži, mize, bar...), če bi npr. želeli neko storitev višjega razreda ?


Vse se da. Nekega smisla glede na značilnosti slovenskega potniškega prometa pa nima. Tale IC rang si itak razlaga vsaka država po svoje, tudi pri nas bi ga bilo treba krepko "prenoviti". Za vzor bi si morali vzeti nizozemski sistem.
Kar pa se slik tiče - Barvna shema je :thumbupr :thumbupr :thumbupr , čakam da vidim notranjost. Ne vem pa kaj so toliko časa mečkali, da še vedno ni končan. Slike karoserij in motornih modulov v gradnji so se pojavljale že pol leta nazaj!

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 29.10.2019, 20:11
Napisal/-a Re 4/4
TGV Lyria napisal/-a: Ne vem pa kaj so toliko časa mečkali, da še vedno ni končan. Slike karoserij in motornih modulov v gradnji so se pojavljale že pol leta nazaj!


Ja ne vem. Mogoče dobavitelj delov ni mogel izpolniti tako kratkega roka dobave, mogoče je kriv Koleje Mazowieckie Flirt, ki je moral bit obvezno pripravljen za Trako in tako prerazporejanje proizvodnje... Navsezadnje gre za predčasno dobavo, kjer gre lahko marsikaj narobe.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 29.10.2019, 20:17
Napisal/-a desiro
Všečen, le to da nima ogledal in namesto njih kamere mi pa ni najboljše...

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 29.10.2019, 22:44
Napisal/-a Žiga
desiro napisal/-a:Všečen, le to da nima ogledal in namesto njih kamere mi pa ni najboljše...


Upajmo, da bodo vsaj kvalitetne kamere in ne kot na Vectronu. Mašina za 4 mio. €, kamere pa za 10 €.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 30.10.2019, 9:52
Napisal/-a desiro
Žiga napisal/-a:
desiro napisal/-a:Všečen, le to da nima ogledal in namesto njih kamere mi pa ni najboljše...


Upajmo, da bodo vsaj kvalitetne kamere in ne kot na Vectronu. Mašina za 4 mio. €, kamere pa za 10 €.


No ja tiste na nizozemskem stadlerju so kar kvalitetne samo ogledala so še vedno ogledala.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 30.10.2019, 13:24
Napisal/-a Anzee
leteči vlak napisal/-a:novo čelo bodo imeli le elektro FLIRTi.


Eh pa res, sem sel se enkrat brat celo temo.. se opravicujem za "preplah"..