Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1151
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a desiro » 18.04.2019, 12:04

Ena stvarca manjka na slikah...kolikor se spomnim so bila zahtevana posebna stranska vrata za strojevodjo.... sepravi da v kabino ni potrebno več nujno čez potniški prostor....morda je le grafika malenkost napačna...pustimo se presenetit.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4213
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 18.04.2019, 13:52

Ena stvarca manjka na slikah...kolikor se spomnim so bila zahtevana posebna stranska vrata za strojevodjo....


Se bojim, da je proizvajalec naročnika pri tej zadevi lepo postavil na hladno. Če hočeš v kritični del konstrukcije (v smislu trdnosti konstrukcije) vgraditi vrata, moraš verjetno v celoti dizajnirati krmilni člen in seveda v celotni ponoviti proceduro certificiranja.... SŽ je odločno premajhen naročnik, da bi se katerakoli firma spustila v kaj takega. Se mogoče motim?
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 499
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andrazon » 18.04.2019, 13:57

Hiter obisk pri stricu Googlu prikaže tudi Flirt 160 s strojevodskimi vrat...
LP Andraž
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3118
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.04.2019, 13:57

Vrata niso problem. Stadler je posebna firma... Tudi ta gre samo 160 km/h.

Slika
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 18.04.2019, 16:02

Ljubitelj napisal/-a:
Ena stvarca manjka na slikah...kolikor se spomnim so bila zahtevana posebna stranska vrata za strojevodjo....


Se bojim, da je proizvajalec naročnika pri tej zadevi lepo postavil na hladno. Če hočeš v kritični del konstrukcije (v smislu trdnosti konstrukcije) vgraditi vrata, moraš verjetno v celoti dizajnirati krmilni člen in seveda v celotni ponoviti proceduro certificiranja.... SŽ je odločno premajhen naročnik, da bi se katerakoli firma spustila v kaj takega. Se mogoče motim?


V Novi Progi - posebni izdaji, kjer so bili predstavljeni naši Stadlerji še v "stari" izvedbi, je bilo vidno, da so vrata na desni strani kabine, tako kot na sliki Traversa, ki jo je prilepil @Re 4/4. Slika naših Stadlerjev od včeraj pa prikazuje Flirta z leve strani kabine.
Torej vrata bodo, le da na drugi strani.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 18.04.2019, 16:04



A misliš, da tale naš Kiss ne bo vozil na LJ - MB? Saj bo imel opremo isto kot Flirt. Verjemi da bo marsikdaj nadomeščal tudi IC-je.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1151
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a desiro » 18.04.2019, 16:08

Mislimda imajo vrata kar na obeh straneh...vsaj tisti v nemčiji so tako narejeni...lahko da so na grafiki le pouabljena.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 18.04.2019, 16:26

desiro napisal/-a:Mislimda imajo vrata kar na obeh straneh...vsaj tisti v nemčiji so tako narejeni...lahko da so na grafiki le pouabljena.


Verjetno je več variant. Našim so jih že od začetka risali samo na desno stran. Očitno so bila tako v naročilu.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1151
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a desiro » 19.04.2019, 9:40

TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a:Mislimda imajo vrata kar na obeh straneh...vsaj tisti v nemčiji so tako narejeni...lahko da so na grafiki le pouabljena.


Verjetno je več variant. Našim so jih že od začetka risali samo na desno stran. Očitno so bila tako v naročilu.


Dvomim...enostavno je bolj praktično imet vrata na obeh straneh.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 214
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 19.04.2019, 16:33

desiro napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a:Mislimda imajo vrata kar na obeh straneh...vsaj tisti v nemčiji so tako narejeni...lahko da so na grafiki le pouabljena.


Verjetno je več variant. Našim so jih že od začetka risali samo na desno stran. Očitno so bila tako v naročilu.


Dvomim...enostavno je bolj praktično imet vrata na obeh straneh.

Jaz tudi mislim,da so vrata bolj kot ne opcijska zadeva,ker gledam meridianove imajo varianto z vrati na obeh straneh in z varianto na levi. DB jevi Flirtinserate pa isto odvisno katera podružnica regiota je naročala vsaka je drugače naročila in nekateri so celo brez vrat
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 381
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a maxima » 21.04.2019, 21:21

Re 4/4 napisal/-a: ... (smo četrti kupci)...

Prvi kupec je SOB, kdo so pa drugi in tretji?
Lp,Rok
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 21.04.2019, 21:39

maxima napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: ... (smo četrti kupci)...

Prvi kupec je SOB, kdo so pa drugi in tretji?


BLS in, če se to šteje zraven, Greater Anglia.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 381
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a maxima » 22.04.2019, 16:40

TGV Lyria napisal/-a:
maxima napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: ... (smo četrti kupci)...

Prvi kupec je SOB, kdo so pa drugi in tretji?


BLS in, če se to šteje zraven, Greater Anglia.

Greater Anglia ne šteje, tisto je drugačno :)
Sem malo gledal po Railcolor... Eden od kupcev je tudi Trenord:
https://railcolornews.com/2019/03/11/it ... -and-blue/

Pa še nekaj me zanima o SŽ KISSih. Zakaj nimajo jacobs podstavnih vozičkov?
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3118
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 22.04.2019, 18:01

maxima napisal/-a:Greater Anglia ne šteje, tisto je drugačno :)


Seveda šteje. :D

https://www.stadlerrail.com/media/pdf/feabmu0916e.pdf


Kupci po vrstnem redu z novo masko

Greater Anglia
SOB
BLS

FNM-Trenord
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 22.04.2019, 18:05

maxima napisal/-a:
Pa še nekaj me zanima o SŽ KISSih. Zakaj nimajo jacobs podstavnih vozičkov?


Noben KISS nima Jacobsov. Edini dvonadstropnik, ki jih ima, je Bombardierjev Regio2N "Omneo".
Glede Greater Anglia sem bil tudi jaz v dvomu, ker gre za posebno izvedbo Flirta za britanski trg. A očitno spada zraven.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov