desiro napisal/-a:Te razlike se spomnim recimo LPP jevi MB Conecto so delani v turčiji in povsem drugačni od tistih delanih v Nemčji... ampak mislimd a tukaj bolj nimamo izbire ker je na razpisu zmagala Stadler poljska in si hkrati znotraj koncerna ne skačejo v zelje... tovarna v švici (če tam sploh je...mnisem naredil raziskave govorim na pamet) je zadolžena za Švicarski Nemški trg...tam kjer so delani naši pa za vzhodno evropo in v tem primeru nas.... Sem pa prepričan da bodo mnogo boljši od Srbskih flirtov...pa že tisti niso slabi.... Po mojem ne bomo razočarani
Seveda so tovarne v Švici: Bussnang, Winterthur. Ampak tam imajo polne roke dela s projekti kot so Giruno, Flirt UK, Dosto Nordic in podobnimi, ter seveda izdelki za švicarske prevoznike, tako na normalnem kot na ozkem tiru. Nemci imajo tovarno v Pankowu pri Berlinu. Poljaki imajo ogromno dela za svoj trg, poljski prevozniki menjajo vlake trenutno kot gate. Minsk trenutno dela za nas in za Madžare.
Ko tako gledam, je pravzaprav za lase privlečen izgovor, da je bil Stadler na razpisu edini ponudnik "ker imajo ostali polno zasedene kapacitete". Če jih ima kdo polne, je to Stadler v prvi vrsti. Naročila kar dežujejo z vseh koncev. Stadler je bil edini preprosto zato, ker je edini sposoben kakovostno postaviti na tire vse tri zahtevane tipe garnitur.
Ko ravno srbske omenjaš, njihovi so bili narejeni v Bussnangu...