Stran 40 od 103

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 21.03.2020, 10:43
Napisal/-a jakaklec
desiro napisal/-a:
jakaklec napisal/-a:Ravno to me je zanimalo, ali lahko E flirt preko povezave prenese energijo vlečnim motorjem D flirtu... in obratno, ali lahko D flirt daruje svojo energijo E flirtu. Prvo bi s stališča razpoložljive energije še nekako razumel, ob predpostavki, da so povezovalni kabli med garniturama temu namenjeni. Slednje pa verjetno ne, saj D flirtu zmanjka moči?
Preko spenjače sigurno ne, električni kontakti na spenjači so namenjeni le za prenos podatkov krmiljenja... Če bo sreča morda baterijsko napetost ... To bi bilo uporabno npr. pri poškodbi glavnega stikala, da bi se vlak brez spreminjanja sestave lahko seveda z nižjimi pospeški odpeljal do končne postaje saj bi krmiljenje iz garniture na baterijah delovalo neomejen čas.

Zanimivo je recimo da pendolino lahko v teoriji prenese visoko napetost na drugo garnituro ki ima spuščene odjemnike toka in z njo oskrbuje vse porabnike vključno z pogonom in sicer preko visoko napetostne povezave (enak vodnik kot za gretje vlaka pri kalsičnih vlakih), le to pa se v praksi ni nikoli uporabljalo) morda kaj podobnega zna tudi stadler.
Torej, spetje D in E flirta da, vendar samo če je ena garnitura hladna. Ali to pomeni, da hladni garnituri lahko odpiraš vrata iz aktivne? Gretje v tem primeru v hladni garnituri ni mogoče, kaj pa luči?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 21.03.2020, 13:42
Napisal/-a Re 4/4
jakaklec napisal/-a:
Torej, spetje D in E flirta da, vendar samo če je ena garnitura hladna.
Spneš (omogočeno programsko, kot sprega/vožnja) lahko Kissa s Flirtom (katerikoli tip), ter Flirta (oba tipa) med sabo. Vrstni red v spregi naj ne bi bil pomemben. Nisem še slišaj kaj o omejitvi, razen za ÖBB pri serijah 2016 in 1216 v ne ÖBB režimu. Ni pa ta sistem prvenstveno namenjen prevozu hladnih garnitru. In tudi elektro Flirt ne more neposredno oskrbeti z energijo dizel Flirta. Napetost na generatorju*, ki napaja pretvornik dizel Flirta ni enaka voznemu vodu, iz katerega se napaja elektro Flirt. Je pa tehnično možno narediti ob posebnem naročilu. **

* https://tsa.at/references/stadler_rail_ ... or_texrail

** https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 3O7On7BSod

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 24.03.2020, 9:15
Napisal/-a Anzee
Kaj se sedaj v tem casu dogaja s prvim trenutno prispelim Flirtom, ce kdo ve? Caka v Centralnih delavnicah?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 24.03.2020, 10:31
Napisal/-a TGV Lyria
Anzee napisal/-a:Kaj se sedaj v tem casu dogaja s prvim trenutno prispelim Flirtom, ce kdo ve? Caka v Centralnih delavnicah?
Ja. Izobraževanje strojevodij so do nadaljnjega odpovedali.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 24.03.2020, 11:30
Napisal/-a preglednik
Kaj pa ostali dokončani?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 24.03.2020, 14:08
Napisal/-a andre85
Glede na situacijo,ki je trenutno mislim,da se bi znalo zgoditi,kot se je pri letalskih družbah,da bodo prevzem zavlekle ali pa spremenile pogodbe. A bi se znalo tudi pri SŽ kaj podobnega zgoditi? Korona bo marsikatero postavko v proračuno žal oklestila.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 24.03.2020, 14:23
Napisal/-a TGV Lyria
andre85 napisal/-a:Glede na situacijo,ki je trenutno mislim,da se bi znalo zgoditi,kot se je pri letalskih družbah,da bodo prevzemne zavlekle ali pa spremenile pogodbe. A bi se znalo tuđi pri SŽ kaj podobnega zgoditi?
Dobava se bo zagotovo zavlekla. Ena garnitura je trenutno na parkingu pri RailAdventure v Nemčiji in jo bomo gotovo dolgo čakali, glede na stanje tam. Tovarna tudi vseh delov ne more dobivati (primer so sedeži, ki jih izdelujejo v Italiji).
Če naj verjamem @Re 4/4, so pogodbe finančno pokrite in se razen v terminskem planu dobav ne bodo spreminjale. Upajmo da res.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 24.03.2020, 17:04
Napisal/-a mkx
TGV Lyria napisal/-a:Ena garnitura je trenutno na parkingu pri RailAdventure v Nemčiji ...
Kaj pa počne tam?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 24.03.2020, 18:51
Napisal/-a Re 4/4
mkx napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Ena garnitura je trenutno na parkingu pri RailAdventure v Nemčiji ...
Kaj pa počne tam?
To je ona, ki se je vozila sem in tja po Avstriji. Čaka(la) je na prevoz nazaj v tovarno v Siedlce, na zaključni pregled pred prihodom v Slovenijo. Tretja izdelana je trenutno na testni progi. Zadnji dve pa še čaka ta osnovni test.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 03.04.2020, 22:25
Napisal/-a casio
Glede dobave novih garnitur se je tudi verjetno pri tem ustavilo.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 03.04.2020, 22:28
Napisal/-a andre85
casio napisal/-a:Glede dobave novih garnitur se je tudi verjetno pri tem ustavilo.
Ja.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 04.04.2020, 9:15
Napisal/-a TGV Lyria
andre85 napisal/-a:
casio napisal/-a:Glede dobave novih garnitur se je tudi verjetno pri tem ustavilo.
Ja.
Ne pa glede izdelave. Električne se delajo v Belorusiji, ki nima nobenih omejitev. To zna biti velika prednost.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 04.04.2020, 9:36
Napisal/-a andre85
TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:
casio napisal/-a:Glede dobave novih garnitur se je tudi verjetno pri tem ustavilo.
Ja.
Ne pa glede izdelave. Električne se delajo v Belorusiji, ki nima nobenih omejitev. To zna biti velika prednost.
Ne pozabi,da komponente prihajajo od drugod

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 04.04.2020, 11:07
Napisal/-a Re 4/4
andre85 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Ne pa glede izdelave. Električne se delajo v Belorusiji, ki nima nobenih omejitev. To zna biti velika prednost.
Ne pozabi,da komponente prihajajo od drugod
Da boste potešeni. Slika datira na datum 4. Februar 2020**. Sredinska sta naša na zaključni montaži. Datumi začetka testiranj prve (sredinske, z že vgrajeno klimo) pa se bo prilagajal trenutni situaciji. Na Češkem (Velim*) je testna proga odprta.
Slika

* Za Žmigrod ni poznano ali lahko opravi test delovanja transfornatorja na obeh AC sistemih.

** Naj spomnem. Za čas zimskih počitnic je Italija še delovala normalno.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 04.04.2020, 11:36
Napisal/-a andre85
Re 4/4 napisal/-a:
andre85 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Ne pa glede izdelave. Električne se delajo v Belorusiji, ki nima nobenih omejitev. To zna biti velika prednost.
Ne pozabi,da komponente prihajajo od drugod
Da boste potešeni. Slika datira na datum 4. Februar 2020**. Sredinska sta naša na zaključni montaži. Datumi začetka testiranj prve (sredinske, z že vgrajeno klimo) pa se bo prilagajal trenutni situaciji. Na Češkem (Velim*) je testna proga odprta.
Slika

* Za Žmigrod ni poznano ali lahko opravi test delovanja transfornatorja na obeh AC sistemih.

** Naj spomnem. Za čas zimskih počitnic je Italija še delovala normalno.
Ni samo Italija tukaj v igri.
Pač zadeve so trenutno takšne kot so vsakršne špekulacije so trenutno brezveze. Pač bodo gotove ko bodo in bodo prišle ko bodo.
P.S pa zmeraj se lahko zgodijo kakšne sankcije proti Belorusiji in njihovemu diktatorju