Stran 6 od 103

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 29.04.2019, 21:17
Napisal/-a mkx
Če se mene vpraša, so to zaenkrat samo ugibanja oziroma pobožne želje. Zagotovo so kaj takega imeli v mislih tisti, ki so se odločali za več-sistemskost. Je pa treba počakati, da vidimo ali se bo čezmejni promet res okrepil ... če bi bile velike želje in potrebe, bi bilo to možno narediti že sedaj ... vsaj v smeri proti Zagrebu bi lahko vozila klasika z Živo in čakanje na ustrezne EMG ni noben izgovor. Se bojim, da je povezava Maribor-Gradec v resnici na istem, se bo pa še pokazalo kaj je res.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 30.04.2019, 5:05
Napisal/-a casio
mkx napisal/-a:Če se mene vpraša, so to zaenkrat samo ugibanja oziroma pobožne želje. Zagotovo so kaj takega imeli v mislih tisti, ki so se odločali za več-sistemskost. Je pa treba počakati, da vidimo ali se bo čezmejni promet res okrepil ... če bi bile velike želje in potrebe, bi bilo to možno narediti že sedaj ... vsaj v smeri proti Zagrebu bi lahko vozila klasika z Živo in čakanje na ustrezne EMG ni noben izgovor. Se bojim, da je povezava Maribor-Gradec v resnici na istem, se bo pa še pokazalo kaj je res.
Kaj takega bi res bilo dobro, celo v poletnih mesecih ko je sezona je tudi turistov več ki potujejo.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 30.04.2019, 6:27
Napisal/-a TGV Lyria
mkx napisal/-a:Če se mene vpraša, so to zaenkrat samo ugibanja oziroma pobožne želje. Zagotovo so kaj takega imeli v mislih tisti, ki so se odločali za več-sistemskost. Je pa treba počakati, da vidimo ali se bo čezmejni promet res okrepil ... če bi bile velike želje in potrebe, bi bilo to možno narediti že sedaj ... vsaj v smeri proti Zagrebu bi lahko vozila klasika z Živo in čakanje na ustrezne EMG ni noben izgovor. Se bojim, da je povezava Maribor-Gradec v resnici na istem, se bo pa še pokazalo kaj je res.
Že samo zato, ker je v omenjeni debati na skyscrapercity forumu zapisanih kar nekaj čudnih stvari. Izpad Croatie z novim voznim redom in Emone z naslednjim? Zelo dvomim. To naj bi se zgodilo šele po odprtju Koralmske proge, kakor se je na tem forumu pisalo.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 30.04.2019, 8:42
Napisal/-a RitterVonGhega
TGV Lyria napisal/-a:
mkx napisal/-a:Če se mene vpraša, so to zaenkrat samo ugibanja oziroma pobožne želje. Zagotovo so kaj takega imeli v mislih tisti, ki so se odločali za več-sistemskost. Je pa treba počakati, da vidimo ali se bo čezmejni promet res okrepil ... če bi bile velike želje in potrebe, bi bilo to možno narediti že sedaj ... vsaj v smeri proti Zagrebu bi lahko vozila klasika z Živo in čakanje na ustrezne EMG ni noben izgovor. Se bojim, da je povezava Maribor-Gradec v resnici na istem, se bo pa še pokazalo kaj je res.
Že samo zato, ker je v omenjeni debati na skyscrapercity forumu zapisanih kar nekaj čudnih stvari. Izpad Croatie z novim voznim redom in Emone z naslednjim? Zelo dvomim. To naj bi se zgodilo šele po odprtju Koralmske proge, kakor se je na tem forumu pisalo.
še eno leto vozni red za emona in croatia 2019/2020 ( potem ne več) , naslednji leto poletje 2020 bo Railjet za Croatia in mogoče vozi samo do Dobove in Dunajem...
letos december bo vsak menjava lokomotiva 541+1216 v Mariboru tudi Maribor tezno , pa v Špilje ne več in konec....

lp

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 27.05.2019, 19:10
Napisal/-a Tin€
Ker dežurni poročevalci (copy/paste) zamujajo, vam pošiljam link do članka o nakupu dodatnih garnitur https://siol.net/avtomoto/novice/na-slo ... oto-498674

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 27.05.2019, 19:12
Napisal/-a TGV Lyria
Tin€ napisal/-a:Ker dežurni poročevalci (copy/paste) zamujajo, vam pošiljam link do članka o nakupu dodatnih garnitur https://siol.net/avtomoto/novice/na-slo ... oto-498674
Nič ne piše koliko katerih je v dodatnem. Ampak glede na razliko v ceni (prvo naročilo 200 milijonov, to drugo samo 120) predvidevam, da KISS-ov v drugem naročilu ni in da prevladujejo dizelski.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 27.05.2019, 19:17
Napisal/-a Tin€
TGV Lyria napisal/-a:
Nič ne piše koliko katerih je v dodatnem. Ampak glede na razliko v ceni (prvo naročilo 200 milijonov, to drugo samo 120) predvidevam, da KISS-ov v drugem naročilu ni in da prevladujejo dizelski.
Iz tvojih ust v Stadljerjeva ušesa, dizel vozni park je namreč močno podhranjen. V soboto še ena garnitura out, sicer začasno ampak v kolikor se spomnimo malce nazaj koliko časa je trajalo popravilo kanarčka kateri je pri Trebnjem naletel na kamion z hlodovino, zna kakšen dizel Stadler prej priti na slovenske tire.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 27.05.2019, 19:24
Napisal/-a dingo
A jaz narobe berem ali piše 151 milijonov to naročilo in 169 milijonov prvo naročil. Skupaj 320 brez DDV.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 27.05.2019, 19:42
Napisal/-a Benny
Dodali so 10 električnih in 16 dizelskih FLIRT potniških garnitur
Novo naročilo obsega 10 enopodnih električnih FLIRT (EMV) in 16 enopodnih dizelskih FLIRT (DMV) potniških garnitur, so pri Slovenskih železnicah pojasnili za Uporabno stran. Aprila 2018 pa so naročilo oddali za 11 enopodnih FLIRT, 10 dvopodnih KISS in 5 dizelskih FLIRT potniških vlakov. Tako bo skupno število Stadler vlakov v voznem parku Slovenskih železnic sledeče: 10 dvopodnih električnih KISS, 21 enopodnih električnih (EMV) FLIRT in 21 enopodnih dizelskih (DMV) FLIRT vlakov.

Več na: http://www.blog.uporabnastran.si/2019/0 ... vTAlT8imNU

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 28.05.2019, 8:30
Napisal/-a Re 4/4
Hehe :D

Vsi čakajo prvega, da vrže kost za glodanje, ali pa ni kaj za jamrat? :-s

Torej skupni rezultat: novih 21 elektro in 21 dizelskih enopodnih, 10 "duplo" garnitur. Za primerjavo, na HŽ je pogodba že ohoho let za samo 44 končarjevcev.

V prvi fazi gredo dizli na kočevko in razbremenitev kanarčkov, kakšen bo "rezerva" fiatom na Štajerskem, elektro bo nadomestil izpade desirotov, in uvedba kakšnega novega regionalca. Do konca leta 2021, ko pridejo vsi duploti in po končani homologaciji za A in HR, pa druga faza in umik kanarčkov, nadomestitev kakšenga fiata ali dva , del klima fiatov še ostane, del jih bo donatorjev in pokritje "počitniške" ture z dizli. Duplo gre na ljubljanski križ, predvsem Jesenice-Dobova večinoma za nadomestitev spreg desirotov, kakšen na Štajersko za pokritje "šolskega" turnusa v Celju in študentski vlaki ob koncih tedna. Nizkopodni elektro pa v uvedbo regionalne mreže vlakov s podaljšanjem čez mejo in menjava za klasike in del mednarodnih, ki so že danes bolj samemu sebi namen (210/211, 314/315 tipičen primer). Čez xy let pa še kakšen Kamnik-Grosuplje ko bo elektrika...dvočlenkar desiro v Prekmurje, tročlenkarji ostajajo tam, kjer so danes. Za naslednjih 20+ let...
Stavi kdo drugače? 8)

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 28.05.2019, 8:55
Napisal/-a suha
Se kaj ve, ali bodo novi enopodni električni vlaki večsistemski?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 28.05.2019, 9:23
Napisal/-a sraka1
Re 4/4 napisal/-a:Hehe :D

Vsi čakajo prvega, da vrže kost za glodanje, ali pa ni kaj za jamrat? :-s

Torej skupni rezultat: novih 21 elektro in 21 dizelskih enopodnih, 10 "duplo" garnitur. Za primerjavo, na HŽ je pogodba že ohoho let za samo 44 končarjevcev.

V prvi fazi gredo dizli na kočevko in razbremenitev kanarčkov, kakšen bo "rezerva" fiatom na Štajerskem, elektro bo nadomestil izpade desirotov, in uvedba kakšnega novega regionalca. Do konca leta 2021, ko pridejo vsi duploti in po končani homologaciji za A in HR, pa druga faza in umik kanarčkov, nadomestitev kakšenga fiata ali dva , del klima fiatov še ostane, del jih bo donatorjev in pokritje "počitniške" ture z dizli. Duplo gre na ljubljanski križ, predvsem Jesenice-Dobova večinoma za nadomestitev spreg desirotov, kakšen na Štajersko za pokritje "šolskega" turnusa v Celju in študentski vlaki ob koncih tedna. Nizkopodni elektro pa v uvedbo regionalne mreže vlakov s podaljšanjem čez mejo in menjava za klasike in del mednarodnih, ki so že danes bolj samemu sebi namen (210/211, 314/315 tipičen primer). Čez xy let pa še kakšen Kamnik-Grosuplje ko bo elektrika...dvočlenkar desiro v Prekmurje, tročlenkarji ostajajo tam, kjer so danes. Za naslednjih 20+ let...
Stavi kdo drugače? 8)
Napoved se zdi smiselna. Edino napoved umika kanarčkov se mi zdi preuranjena - nedavne revizije in napovedana vgradnja GSM-R-a ne nakazujeta ravno k tako "hitri" upokojitvi. Zanimivo bo videti, kaj bo šlo na manjše regionalne proge (istrska do Pulja, bohinjska, velenjska, ...).

Sam si želim, da se glede na predvideno razbremenitev dizelskega voznega parka ponovno uvede PP vsepovsod, kjer ga trenutno ni - npr. na progi do Gornje Radgone, sploh z ozirom, da se projekt mostu do AT bojda premika naprej (čeprav so to le pobožne želje). Pa tudi sama proga je v kar dobrem stanju.
Pri Slovenskih železnicah še pojasnjujejo, da bodo prvih vlaki po slovenskih tirih zapeljali drugi polovici leta 2019. Cilj, ki so si ga zastavili je, da bi celotni vozni park prenovili do leta 2023. To pomeni 75 novih vlakovnih kompozicij. Vozni park SŽ-PP sicer trenutno obsega 119 voznih sredstev in 99 vagonov, skupno torej 218 enot.
52/75 enot so Stadlerjeve garniture, kaj pa predstavlja preostalih 23 (približna številka) kompozicij? Ideje? Morda je mišljen napovedan nakup novih vagonov? Morda zanimivo vprašanje z ozirom na to, da bi se naj veliko "klasik" ukinilo.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 28.05.2019, 9:31
Napisal/-a mkx
sraka1 napisal/-a:...Edino napoved umika kanarčkov se mi zdi preuranjena - nedavne revizije in napovedana vgradnja GSM-R-a ne nakazujeta ravno k tako "hitri" upokojitvi.
Vgradnja GSM-R prihaja v resnici par let prepozno ... po začetnih načrtih bi morali RDZ ukiniti že zdavnaj (pa se je čakalo na SŽ da v svoja vozna sredstva končno vgradi GSM-R naprave), prav tako bi morali že zdaaavnaj zahtevati komunikacijo med dispečerjem in strojevodjo na vseh progah (ampak ta možnost je prišla šele z izgradnjo GSM-R omrežja).

Sicer pa je dokončen umik Kanarčkov iz prometa stvar recimo 5-tih (še raje pa 10-tih) let ... in v tem času bi se morala tudi vgradnja GSM-R naprav tudi že (računovodsko) amortizirati. Je pa pri nas napovedovanje umika neke serije vozil rahlo nehvaležna - tudi ko so prihajali Desiro-ti se je napovedovalo skorajšnji umik Gomulk ... pa nekaj kosov še vedno straši okoli (upajmo, da jih bodo Flirti in Kissi dokončno odrinili v koprive). Pa serija 661 je bila tudi že umaknjena iz prometa ;-)

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 28.05.2019, 10:09
Napisal/-a sikos
mkx napisal/-a:Sicer pa je dokončen umik Kanarčkov iz prometa stvar recimo 5-tih (še raje pa 10-tih) let ...
Kaj pa namestitev klimatskih naprav kot na Fiate? Je že res, da ima Kanarček 1 motor, pa ne menda da jih bom brez klime videl voziti po Dolenjki in Kamniku še nadaljnjih 5 + let? #-o

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 28.05.2019, 14:20
Napisal/-a Matevz96
Glavno je to da so nove garniture napovedovali za leto 2016, ko sem ravno dobro začel s faksom (in s tem dnevno vožnjo z vlakom). Sedaj pa izgleda, da bom morda v zadnjih mesecih študija le dočakal prve nove vlake.