Nove garniture Stadler

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.05.2019, 15:39

sraka1 napisal/-a:.

Pri Slovenskih železnicah še pojasnjujejo, da bodo prvih vlaki po slovenskih tirih zapeljali drugi polovici leta 2019. Cilj, ki so si ga zastavili je, da bi celotni vozni park prenovili do leta 2023. To pomeni 75 novih vlakovnih kompozicij. Vozni park SŽ-PP sicer trenutno obsega 119 voznih sredstev in 99 vagonov, skupno torej 218 enot.


52/75 enot so Stadlerjeve garniture, kaj pa predstavlja preostalih 23 (približna številka) kompozicij? Ideje? Morda je mišljen napovedan nakup novih vagonov? Morda zanimivo vprašanje z ozirom na to, da bi se naj veliko "klasik" ukinilo.


S čim vse se ti obremenjuješ. V večini držav, ki niso ravno takšne, kot Švica, kjer se pripravlja nakup novega voznega parka v višini 3 milijarde frankov, se sedaj izkorišča čas debelih krav. In novi nakup bo odvisen od finančnega stanja po letu 2020. In kdo je sploh izrekel 75 kompozicij? Uradno razen bloga nihče...Zato brzdaj firbec.

Kot sem že omenil, sem prepričan, da bo izrabljena tudi opcija za dodatnih 26 vlakov, nato pa moramo nadaljevati in po 2020 pripraviti še dodatni razpis, s katerim bi končali prvo fazo modernizacije voznega parka Potniškega prometa. S tem bomo uresničili naš dolgoletni cilj in potnikom zagotovili storitve, primerljive drugim sodobnim železnicam. Za zdaj pri nas v potniškem prometu vozi 119 voznih sredstev in 99 vagonov, skupaj 218 enot. Naš cilj pa je, da vozni park bistveno zmanjšamo ter da do 2023 podpišemo vse pogodbe, s katerimi bomo lahko vsega prenovili do leta 2025.


Mi je pa zanimivo, kako vedno vtakneš ta svoj npr. Marsikaj je javno. Google je pa tvoj prijatelj.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3404
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a mkx » 28.05.2019, 15:45

sikos napisal/-a:Kaj pa namestitev klimatskih naprav kot na Fiate?


Saj jih imajo ... ampak rss pa samo za oni dve kamri na obeh koncih, kamor sme le malokdo :mrgreen:

Mislim, da (ne)vgradnja klimatskih naprav v Kanarčke nima veze s številom motorjev. Znajo nekateri člani foruma povedati, da so Kanarčki že dokaj iztrošeni in nima smisla vlagati denarja če pa ima SŽ-TP Miše (ki niso nič kaj dosti boljše, imajo klime in denar v facelift je že bil vložen ... sklopke bodo pa na avtoodpadih kupovali).
LP, Metod
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 214
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a andre85 » 28.05.2019, 18:24

Sraka,daj povej mi koga boš vozil med Ljutomerom in Gornjo Radgono? Mislim tvoja izjava,da se spet uvede vsepovsod potniški promet kjer je bil ukinjen je malo tako tako
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 28.05.2019, 19:18

Re 4/4 napisal/-a:Stavi kdo drugače? 8)


Stavim drugače! :D
Prvih 5 dizlov na kočevko - jasno. Morda v uporabi tudi za Kamnik in vikend vlake iz Ljubljane v druge konce (Olimje, Nova Gorica). Elektro bo kot prvo vrgel ven Gomulke ter (stavim glavo!) Zelenca na IC 518/519, ker nima kaj delati na njem odkar je štrom do Hodoša. Ker grejo Desiro dvočlenkarji (pa verjetno tudi kak tročlenkar) v Prekmurje, se sčasoma od tam poslovijo Miše (razen kakšna za progo proti Čakovcu), se preselijo v Celje in Novo Gorico in nadomestijo originalne Fiate (čeprav ima zadnji revizijo do 2023). "Duploti" (jao od kje ti to poimenovanje - a bodo to kocke ali čokolade?) grejo na gorenjsko progo in ljubljanski križ, kot si napisal, in nadomestijo dvojnike Siemensov, kar pomeni več prostih garnitur za druge konce. Sčasoma bodo elektro Flirti (in verjetno tudi dvopodniki) nadomestili vse LP klasike in verjetno tudi večino IC klasik - tako na oko bo verjetno od notranjih le še kak Pohorc ostal klasika.
Druga faza - verjetno se bo tistih 16 dizlov porazdelilo na ljubljanski, celjski, mariborski (sicer samo še za Koroško, ostalo tam okrog je vse štrom) in goriški konec. Kanarčki out, Zelenci samo še kot muzejci. Miše pa najbrž ostanejo. Za elektro velja isto kot zgoraj + mednarodni oz. maloobmejni promet.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 190
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 28.05.2019, 20:09

Škoda Stadlerja na Bohinjki. Se bojim da naleti na kakšno skalo ali drevo, pa še zgornji ustroj je katastrofa. :(
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.05.2019, 20:10

V bistvu saj nisi kaj drugače stavil. :D Samo jaz nisem šel v podrobnosti. O regionalnih vlakih za Mursko pa je že tako novica bila v vestniku na drugi strani te teme... po prenovi štajerke za 20 minut hitreje, kot če prenove ne bi bilo....

TGV Lyria napisal/-a:Druga faza - verjetno se bo tistih 16 dizlov porazdelilo na ljubljanski, celjski, mariborski (sicer samo še za Koroško, ostalo tam okrog je vse štrom) in goriški konec. Kanarčki out, Zelenci samo še kot muzejci. Miše pa najbrž ostanejo. Za elektro velja isto kot zgoraj + mednarodni oz. maloobmejni promet.



Samo da spomnim: Dizelska garnitura mora ....
16 dreiteilige, dieselelektrisch angetriebene Züge (DMU) sowie 10 vierteilige elektrisch angetriebene Züge (EMU). Beide Konfigurationen werden in Slowenien, Kroatien und Österreich zugelassen. Sie sind für den Fahrgastbetrieb im grenzüberschreitenden Verkehr vorgesehen


... biti homologirana za Avstrijo in Hrvaško, enako kot elektro garnitura. Torej "počitniške" ture v Pulo in Beljak, ji ne uidejo.

TGV Lyria napisal/-a: "Duploti" (jao od kje ti to poimenovanje - a bodo to kocke ali čokolade?)

Zaradi podbnosti s temi "hribčki". :mrgreen: Katero lokico pa kličem bolhica, pa ne boš ugotovil. 8)

Slika
sraka1
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 53
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a sraka1 » 28.05.2019, 20:12

Re 4/4 napisal/-a:
S čim vse se ti obremenjuješ. V večini držav, ki niso ravno takšne, kot Švica, kjer se pripravlja nakup novega voznega parka v višini 3 milijarde frankov, se sedaj izkorišča čas debelih krav. In novi nakup bo odvisen od finančnega stanja po letu 2020. In kdo je sploh izrekel 75 kompozicij? Uradno razen bloga nihče...Zato brzdaj firbec.



Glede 75 kompozicij - https://www.dnevnik.si/1042856409 -
Dnevnik, Boštjan Koren - direktor SŽ PP napisal/-a:Tudi Koren se zaveda, da gre glede na sedanjih 14 milijonov »za velik zalogaj, ampak te številke niso nerealne«. Strategija za dosego tega cilja je med drugim tudi celotna prenova voznega parka do leta 2023. »To pomeni 75 novih vlakovnih kompozicij. Ta trenutek vozni park Slovenskih železnic – Potniškega prometa obsega 119 lokomotiv in 99 vagonov,« so sporočili iz družbe. Flota naj bi torej bila sčasoma manj številčna, a sodobna.


Očitno že imajo nek okvirni plan nabave (četudi se resda lahko do >2020 še veliko spremeni), da lahko že razpolagajo z neko številko. In ravno to me je zanimalo - če morda kdo ve, kakšen ta okvirni plan je.

Re 4/4 napisal/-a:Mi je pa zanimivo, kako vedno vtakneš ta svoj npr. Marsikaj je javno. Google je pa tvoj prijatelj.

andre85 napisal/-a:Sraka,daj povej mi koga boš vozil med Ljutomerom in Gornjo Radgono? Mislim tvoja izjava,da se spet uvede vsepovsod potniški promet kjer je bil ukinjen je malo tako tako


Klasičen problem kura-jajce. Če ni vlakov, ne more biti potnikov. Če pa bi vlaki bili, pa bi potniki prišli. Sčasoma, samo potrebno jih je privabiti (s konkurenčnimi cenami, voznimi redi, itd.) in vztrajati. Na tem forumu se rado omenja Švicarje - tudi pri njih je bila kultura vožnje z vlakom privzgojena/naučena, niso se rodili z njo. In ja, Re 4/4, da napišem že vnaprej - vem, koliko stanejo vozovnice v Švici in kljub temu mislim, da je vedno več Slovencev pripravljeno plačati nekoliko več za udobje potovanja z vlakom, če bi le bil količkaj časovno konkurenčen alternativam. Nismo taki reveži, kot praviš, pravzaprav daleč od tega. Nadaljnja debata pa bi najbrž bila primerna za katero drugo temo, da ne zaidemo preveč off-topic.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 28.05.2019, 20:26

Re 4/4 napisal/-a:
Samo da spomnim: Dizelska garnitura mora ....
16 dreiteilige, dieselelektrisch angetriebene Züge (DMU) sowie 10 vierteilige elektrisch angetriebene Züge (EMU). Beide Konfigurationen werden in Slowenien, Kroatien und Österreich zugelassen. Sie sind für den Fahrgastbetrieb im grenzüberschreitenden Verkehr vorgesehen


... biti homologirana za Avstrijo in Hrvaško, enako kot elektro garnitura. Torej "počitniške" ture v Pulo in Beljak, ji ne uidejo.


No super. Mariborske v Celovec prek Koroške, Goričani se priporočamo za kakšno direkt zvezo z Beljakom vsaj poleti :D Pulo pa lahko vozi kakšna od ljubljanskih garnitur, sploh poleti ko ni šolskih voženj in bo kakšna ostajala. Pa si pomislil na možnost direktne zveze Ljubljana - Karlovac prek dolenjske proge?
Bolhica? Pojma nimam :D :D
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 189
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Benny » 28.05.2019, 20:33

Re 4/4 napisal/-a:In kdo je sploh izrekel 75 kompozicij? Uradno razen bloga nihče...

To je izrekel Dušan Mes in druge uradne osebe na SŽ-ju v številnih intervjujih, itd.

Re 4/4 napisal/-a:... biti homologirana za Avstrijo in Hrvaško, enako kot elektro garnitura. Torej "počitniške" ture v Pulo in Beljak, ji ne uidejo.

Ali pa bolj verjetno za Pliberk in Đurmanec, stari fiati se namreč poslavljajo, mercedesi pač ne...
Zadnjič spremenil Benny, dne 28.05.2019, 21:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 28.05.2019, 21:09

TGV Lyria napisal/-a:Bolhica? Pojma nimam :D :D


Ge 2/4 :wink: 8)

Benny napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:... biti homologirana za Avstrijo in Hrvaško, enako kot elektro garnitura. Torej "počitniške" ture v Pulo in Beljak, ji ne uidejo.


Ali pa bolj verjetno za Pliberk in Đurmanec, stari fiati se namreč poslavljajo..


Predviden je tudi bil za Pliberk, ampak s kapaciteto 170 sedežev in še malo čez 100 stojišč.... :mrgreen: Ka pa vem....

sraka1 napisal/-a:da je vedno več Slovencev pripravljeno plačati nekoliko več za udobje potovanja z vlakom, če bi le bil količkaj časovno konkurenčen alternativam. Nismo taki reveži, kot praviš, pravzaprav daleč od tega. Nadaljnja debata pa bi najbrž bila primerna za katero drugo temo, da ne zaidemo preveč off-topic.


Malo bom OT, pa nekdo bo že razumel. Na Dunaju so "vetrna" polja. Nekdo si bo rekel, če že imajo oni, dajmo še mi, saj v tujini deluje, ka bo en zapečkar neki govoril. No, nekateri vemo, da smo s strani Alp zaprti za ugoden veter in zato takšna polja ne pridejo v upoštev. Enako je na železnici, samo da v tem primeru ni vetra....ovire k stremenju popolnosti iz tujine pa so....

O revežih še vedno bolj verjamem Gospodu Mervarju, kot tebi...Sorry, dela na prenovi kočevke so se ustavila, ker je zmanjkalo denarja, ti pa meni, da smo daleč od tega da bi bili reveži. :mrgreen:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11315
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a cokla » 29.05.2019, 16:38

Re 4/4 napisal/-a:
O revežih še vedno bolj verjamem Gospodu Mervarju, kot tebi...Sorry, dela na prenovi kočevke so se ustavila, ker je zmanjkalo denarja, ti pa meni, da smo daleč od tega da bi bili reveži. :mrgreen:



Od kje ti pa ta informacija?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 29.05.2019, 17:39

cokla napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
O revežih še vedno bolj verjamem Gospodu Mervarju, kot tebi...Sorry, dela na prenovi kočevke so se ustavila, ker je zmanjkalo denarja, ti pa meni, da smo daleč od tega da bi bili reveži. :mrgreen:



Od kje ti pa ta informacija?


Nič bat. Denarja ni zmanjkalo danes. Ampak par let nazaj. In zato so se datumi voženj prestavljali v nedogled.
Bom pa samo še citiral Gospoda Mesa:

Država je v zadnjih letih okrepila tudi vlaganja v železniško infrastrukturo. A nekaj so prioritete, drugo pa želje. To, kar na železnicah delamo zdaj, je absolutno nujno za to, da lahko Slovenija s svojo infrastrukturo sploh ostane del evropskih koridorjev. Kateri projekti bodo prioritetni v prihodnje – ali bo to tretji pas na ljubljanskem obroču, Tivolski lok, poglobitev tirov ali drugi tir na gorenjski progi oziroma na progi Maribor–Šentilj – pa je stvar dogovora.

V: Dars je naročil študijo, ki pravi, da bo treba obvoznice okoli Ljubljane širiti, saj sedanje ceste ne požirajo več prometa. A prometni tokovi kažejo, da je problematičen predvsem obljubljanski bazen. Če bi bila tam zgrajena primerna železniška povezava, cest ne bi bilo treba širiti. To bi bilo v skladu s trajnostnimi cilji države. Menite, da država prepoznava pomembnost železniškega prometa v primerjavi s cestnim?

O: Prepričan sem, da je tudi pobudo, kako urediti promet v Ljubljani in obljubljanskih občinah, vzela zelo resno. Toda za nadgradnjo kamniške in gorenjske železniške proge v dvotirni progi, elektrifikacijo proge do Grosupljega in Novega mesta, gradnjo podvozov ali nadvozov, da se izognemo križanjem s cesto, za novo progo do Vrhnike in Tivolski lok potrebujemo več kot milijardo evrov.
Za Tivolski lok zmanjkuje denarja že zadnjih dvajset let
.



Kje je šele daljnsko vodenje prometa na Štajerskem, ureditev zasavke, pa še vse ostale regionalne proge....Eh ne vem, kaj naj si rečem o Gornji Radgoni. Za nekaj 10 ljudi ) se je res sploh smiselno pogovarjati? Ker mi je smešno, da se jamra, ko se gleda koliko rabiš od MB do LJ in dajejo čase lokalcev, ampak ob enem bi imeli še več lokalcev, ki se ustavljajo za vsako hruško in v isti sapi govoriti o tem, da mora vlak postati časovno konkurenčen avtu.... meni vse skupaj povsem nelogično.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 02.06.2019, 14:52

https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20190 ... 00-528.jpg

Počasi bodo vsi deli na kupu.... :mrgreen:

P.S. Škatle na sredini in čisto levo so naše....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1526
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 02.06.2019, 15:15

Re 4/4 napisal/-a:https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20190531134658s5.JPG_900-528.jpg

Počasi bodo vsi deli na kupu.... :mrgreen:

P.S. Škatle na sredini in čisto levo so naše....


Nisem vedel, da delajo na Poljskem tudi vlake za Greater Anglia in GoAhead. Povsod sta kot kraja nastanka teh vlakov bila omenjena zgolj Bussnang in Pankow.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3117
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nove garniture Stadler

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 02.06.2019, 15:38

TGV Lyria napisal/-a:
Nisem vedel, da delajo na Poljskem tudi vlake za Greater Anglia in GoAhead. Povsod sta kot kraja nastanka teh vlakov bila omenjena zgolj Bussnang in Pankow.


Rumeni GoAhead na sliki so drugi paket. Prvi paket je bil narejen v Pankowu. Tisti Flirti so v Stuttgartu. Ti na sliki pa gredo na Bavarsko, v Allgäu. Za Greater Anglia pa je 12 garnitur iz Poljske.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov