Kot je že RE4/4 rekel + da sta konstrukcijsko to dejansko razen krmilnega vagona ista vagona (torej siemens viaggio comfortline), s tem, da je pri interjetu (kot bi bilo pri nas) prvi in zadnji vagon modificiran, da imata na zunanjih straneh klasično spenjačo, znotraj med vgoni pa so fiksno speti isto kot railjet ali comfortjet. (#semizdi).sraka1 napisal/-a: ↑12.03.2024, 18:12Re 4/4 napisal/-a: ↑12.03.2024, 17:07Zakaj bedarija? V prometu je vedno manj klasik, kar seveda prevoznike sili v ta RailJet sistem, če želijo ostati povezani. Spni, sinhroniziraj, pelji, odpni, pelji, ali pa izmenjuj. Avstrija in Češka gresta v ta sistem, ne moreš več kar tako izmenjati par vagonov, sploh če bodo HŽ vrgli iz evropske scene. Torej želijo vlak, ki bo lokomotiva in 5 vagonov kot ena celota RailJet, samo brez krmilnega, pa bo to možno premetavati tudi na ta in on vlak. Sestava pa ti že lahko tudi namigne, kam bi pošiljali. To pa SŽ-ju edino še preostane. Če posel dobi Siemens z InterJet je ČD že opravil pol dela. Tudi njihov IJ bo odobren v večini naštetih držav. Pa tu sploh ne gre za težavno odobritev, ker ni pogona in odpade veliko testov.TGV Lyria napisal/-a: ↑12.03.2024, 15:46Ker pri kvoti 20 vagonov kupovati fiksne garniture je BEDARIJA! In znotraj teh petih fiksnih garnitur še dva podtipa, eden z bifejem in drugi brez njega. Jao meni kaj bolj neumnega niso mogli narediti.
Posledično seveda pridobivanje dovoljenja za vsako državo. Zakaj ne raje RIC vagone v poljskem stilu? Poljaki so ravno pred dnevi oddali ogromno naročilo 300 posamičnih vagonov (!!!) svojemu hišnemu proizvajalcu HCP (H. Cegielski FPS Poznan).
Skratka skvarili razpis na celi črti.
Tudi PKP je hotel iti v sistem push-pull, pa sta konzorcij Newag-Pesa zahtevala preveč in so spremenili razpis tako, da bi sedaj dvopodnega Stadlerja. Pa še Pendolino bo dobil družbo. Te FPS vagone bo PKP vozil sam.Še vedno sicer razpis po eni strani vedno bolj zgleda, kot da bi raje imeli Interjet stil, torej enovit sestav, drznim si reči, da bo UIC pogoj spremenjen. Viaggio Classic je kolikor vem le v Rusiji? Dvomim, da bo Siemens to ponudil.
Je pa v razpisu še sledeča zahteva:InterJet vagoni ČD-ja že imajo pridobljeno dovoljenje za CZ, D, PL, SK, A, H. Manjkajo torej Slovenija in Hrvaška v prvi tranši (ob dobavi prvega vagona) ter Srbija v drugi tranši (eno leto po dobavi zadnjega vagona). So pa dobavni roki relativno dolgi (30 mesecev do prvega sestava, 34 do zadnjega) - ali lahko Siemens homologira InterJeta v SLO in HR oziroma obstoječe homologacije?Pridobljena morajo biti tudi obratovalna dovoljenja za Slovenijo (do postaj izmenjav), (po abecednem redu) Avstrijo, Hrvaško, Češko, Madžarsko, Nemčijo, Slovaško, Srbijo. Obratovalna dovoljenja za Slovenijo, Avstrijo, Madžarsko in Hrvaško morajo biti pridobljena do prevzema vsakega potniškega vagona, obratovalna dovoljenja za Slovaško, Češko, Nemčijo in Srbijo morajo biti pridobljena najkasneje v roku enega leta po prevzemu zadnjega dobavljenega potniškega vagona.
Sicer pa InterJet zgleda odlično, se ne bi branil, da bi ga dobavili. https://www.youtube.com/watch?v=9pcK5nkt74I
Lahko pojasniš razliko med InterJetom in ComfortJetom?sierra5 napisal/-a: ↑12.03.2024, 17:54Na vagonwebu si poglej za ČD zadnje kompozicije Siemens+Škoda Vagonka. Izdobave od 2024 dalje. Kot legokocke lahko Siemens Viaggio COnforta za ta Comfortjet skupaj zložiš, da bo ustrezal rapisu čisto enostavno. Vprašanje je samo, če lahko Siemens s ceno konkurira.sraka1 napisal/-a: ↑12.03.2024, 16:54
Kako bo Viaggio Comfort zadostil temu pogoju? Sicer pa predlagam, da se debata preseli na http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?p=240074
P.S.: Ali lahko kdo potrdi, da gredo po nabavi novih vagonov vsi stari (torej Goše ipd.) v razrez? Upam, da ja.
Nazadnje ko so javno govorili iz prezidija predsedstva SŽPP so omenili, da ostanejo vsi klimatizirani (torej teh 12= mimara+ prenovljeni Beelmt-i) + verjetno oba avtovlak vagona (klodič in gorica2025) + ne bi dal povsem roko v ogenj, da ne ostane še kak predelani biciklistični goša vagon, ki vozi ponavadi do Reke čez poletje. Če drugo ne za rezervo.