Novi potniški vagoni
Novi potniški vagoni
Slovenske železnice načrtujejo nakup 20-ih novih potniških vagonov za opravljanje mednarodnega prometa
http://www.blog.uporabnastran.si/2019/0 ... z5jk0La0Kf
http://www.blog.uporabnastran.si/2019/0 ... z5jk0La0Kf
Re: Novi potniški vagoni
Ščasoma bo tudi trebalo razmišljat o novih vagonih v domačem prometu, kar tudi ni majhen finančni zalogaj.
Re: Novi potniški vagoni
Notranjo klasiko bodo po večini zamenjale nove garniturecasio napisal/-a:Ščasoma bo tudi trebalo razmišljat o novih vagonih v domačem prometu, kar tudi ni majhen finančni zalogaj.
Re: Novi potniški vagoni
Iz druge teme:
Kar se uporabe tiče in "škode", glede na to da se vsi neklimatizirani poslovijo, drugih pač ne bo. Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:
- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.
- Nočni vlak za Beograd
- tudi EN 414/415 za Zürich ima SŽ vagone.
- Sava, v kolikor ostane do Vinkovcev.
Si lahko dovolim malo sanjati? Mimara je, vsaj po mojem mnenju, nenadomestljiv vlak za povezavo Zagreba in Ljubljane s svetom. Po izpadu Croatie (odprtje Koralmbahn) ÖBB ne bo mogel več dovažati svojih vagonov v Zagreb. Zakaj ne bi SŽ in HŽ skupaj prevzele Mimaro in jo vozile vsaj do Salzburga, če ne Münchna?
p.s. Mirotova varianta pa tudi ni slaba:
Stadler kar se klasike tiče, dela preveč "butično" varianto. Pravi izdelovalci klasik so Cegielski, Astra in ŽOS Vrutky. Bolgari imajo trenutno razpis za 40 novih, in v finalu sta prav Cegielski in Astra.andre85 napisal/-a: OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.
Kar se uporabe tiče in "škode", glede na to da se vsi neklimatizirani poslovijo, drugih pač ne bo. Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:
- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.
- Nočni vlak za Beograd
- tudi EN 414/415 za Zürich ima SŽ vagone.
- Sava, v kolikor ostane do Vinkovcev.
Si lahko dovolim malo sanjati? Mimara je, vsaj po mojem mnenju, nenadomestljiv vlak za povezavo Zagreba in Ljubljane s svetom. Po izpadu Croatie (odprtje Koralmbahn) ÖBB ne bo mogel več dovažati svojih vagonov v Zagreb. Zakaj ne bi SŽ in HŽ skupaj prevzele Mimaro in jo vozile vsaj do Salzburga, če ne Münchna?
p.s. Mirotova varianta pa tudi ni slaba:
...iz tvojih ust v božja ušesa, Miro, tej vagoni so odlični.RitterVonGhega napisal/-a:nekaj sliša , SŽ bo kupi 20 vagon (rabljeni), pa ne novo ...
rabljeni 20 vagon iz nemški železnic bo prodal za SŽ, tip je 61 80 21-91 5xx-x Bvmmz188.1 in Avmmz ....
na žalosten ne bo novi vagon potniški vlak ...
to je še ni uradno , nekaj govori tam je povedal mi ...
lp,miro
Re: Novi potniški vagoni
Ti vagoni so res odlični ampak glede na pomanjkanje voznih sredstev pri mojem bivšem delodajalcu dvomim,da bi res prodali 20 komadov. Kar se pa tiče Hžja pa se mi zdi,da se hočejo rešiti mednarodnih povezav. Posebno nočnih, jim je po izjavah enega od šefov 28 spremljevalecev prevelik strošek. Priznam pa,da bi bilo lepo videti v Salzburgu ali pa Münchenu slovenske vagoneTGV Lyria napisal/-a:Iz druge teme:
Stadler kar se klasike tiče, dela preveč "butično" varianto. Pravi izdelovalci klasik so Cegielski, Astra in ŽOS Vrutky. Bolgari imajo trenutno razpis za 40 novih, in v finalu sta prav Cegielski in Astra.andre85 napisal/-a: OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.
Kar se uporabe tiče in "škode", glede na to da se vsi neklimatizirani poslovijo, drugih pač ne bo. Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:
- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.
- Nočni vlak za Beograd
- tudi EN 414/415 za Zürich ima SŽ vagone.
- Sava, v kolikor ostane do Vinkovcev.
Si lahko dovolim malo sanjati? Mimara je, vsaj po mojem mnenju, nenadomestljiv vlak za povezavo Zagreba in Ljubljane s svetom. Po izpadu Croatie (odprtje Koralmbahn) ÖBB ne bo mogel več dovažati svojih vagonov v Zagreb. Zakaj ne bi SŽ in HŽ skupaj prevzele Mimaro in jo vozile vsaj do Salzburga, če ne Münchna?
p.s. Mirotova varianta pa tudi ni slaba:
...iz tvojih ust v božja ušesa, Miro, tej vagoni so odlični.RitterVonGhega napisal/-a:nekaj sliša , SŽ bo kupi 20 vagon (rabljeni), pa ne novo ...
rabljeni 20 vagon iz nemški železnic bo prodal za SŽ, tip je 61 80 21-91 5xx-x Bvmmz188.1 in Avmmz ....
na žalosten ne bo novi vagon potniški vlak ...
to je še ni uradno , nekaj govori tam je povedal mi ...
lp,miro
Re: Novi potniški vagoni
Pozabljaš, da se Nemci hočejo rešiti IC1. Če ne prej, bodo 2023 prosti vagoni, ki zdaj vozijo Berlin - Amsterdam. Nadomestil jih bo ECx Talgo.andre85 napisal/-a: Ti vagoni so res odlični ampak glede na pomanjkanje voznih sredstev pri mojem bivšem delodajalcu dvomim,da bi res prodali 20 komadov. Kar se pa tiče Hžja pa se mi zdi,da se hočejo rešiti mednarodnih povezav. Posebno nočnih, jim je po izjavah enega od šefov 28 spremljevalecev prevelik strošek. Priznam pa,da bi bilo lepo videti v Salzburgu ali pa Münchenu slovenske vagone
Züriški nočni je zlata jama za HŽ. Za Lisinski sem govoril s spremljevalcem ležalnika, in je rekel da ne vidi razloga za dokončno ukinitev. Ves čas poln. Kam bodo pa dali vagone če ukinejo nočne oz. komu so jih predelovali? Čeprav ÖBB bi jih bil vesel.
Pri nas je treba gledati tudi to, da verjetno ne odletijo zgolj neklimatizirani vagoni, temveč tudi Mimare. Kljub udobju in vsemu so nezanesljive, pogosto se kvarijo in že praktično odkar obstajajo so delale težave. Defektni WCji, klime in vrata so na dnevnem redu. S samo 7 preostalimi vagoni ((A)Beelm) pa resen potniški prevoznik ne more obstajati.
Re: Novi potniški vagoni
Saj veš spremljevalec je eno. Ena od težjih živin na HŽ pa drugo in ravno težkokategorniki nimajo interesa. Kar se pa tiče DB vagonov to bomo videli ampak dokler sem delal na DB smo zaradi pomanjkanja čarali vsega vraga skupaj. V Mühldorf so na Regio šli ic vagoni in Regio vagoni potem pa iz Mühldorfa za Passau tam pa se je vlak iz Regio spremenil v IC za smer sever. Bomo videli kaj bo glede na to,da DB ne bo prodal arriveTGV Lyria napisal/-a:Pozabljaš, da se Nemci hočejo rešiti IC1. Če ne prej, bodo 2023 prosti vagoni, ki zdaj vozijo Berlin - Amsterdam. Nadomestil jih bo ECx Talgo.andre85 napisal/-a: Ti vagoni so res odlični ampak glede na pomanjkanje voznih sredstev pri mojem bivšem delodajalcu dvomim,da bi res prodali 20 komadov. Kar se pa tiče Hžja pa se mi zdi,da se hočejo rešiti mednarodnih povezav. Posebno nočnih, jim je po izjavah enega od šefov 28 spremljevalecev prevelik strošek. Priznam pa,da bi bilo lepo videti v Salzburgu ali pa Münchenu slovenske vagone
Züriški nočni je zlata jama za HŽ. Za Lisinski sem govoril s spremljevalcem ležalnika, in je rekel da ne vidi razloga za dokončno ukinitev. Ves čas poln. Kam bodo pa dali vagone če ukinejo nočne oz. komu so jih predelovali? Čeprav ÖBB bi jih bil vesel.
Pri nas je treba gledati tudi to, da verjetno ne odletijo zgolj neklimatizirani vagoni, temveč tudi Mimare. Kljub udobju in vsemu so nezanesljive, pogosto se kvarijo in že praktično odkar obstajajo so delale težave. Defektni WCji, klime in vrata so na dnevnem redu. S samo 7 preostalimi vagoni ((A)Beelm) pa resen potniški prevoznik ne more obstajati.
Re: Novi potniški vagoni
Smem vprašat zakaj ravno vagone za v tujino? Zakaj se potem pa ne bi kupilo prave IC garniture za povezavo v tujino? Ne vidim prednosti klasičnih vagonov (ok nisem ljubitelj kupejev) pred namenskimi garniturami za daljše razdalje. Pa treba upoštevati, da tudi mopedi ne bodo večno
Re: Novi potniški vagoni
Ker sta to dve različni obliki prevoza. Pri vagonskih kompozicijah, gre za delitev stroškov med več upravami. Vagonom se izbijajo kilometri. Kar pomeni, moj vagon prepelje točno toliko, kot tvoj vagon. Če ni, se omogoča ali onemogoča prodaja kart za te vagone v tujini. Dodatno še k temu prispevajo tarife, stroški vleke se pa delijo po prevoznikih. Če je neka država samo tranzitna, ima omejene pristojnosti pri pogajanjih v teh zadevah. In, ker imata OBB in MAV doma za razliko od SŽ sistem "klasik", ki so v notranjem prometu subvencionirane, samo spnejo par vagonov k svojim notranjim vlakom. Recimo MAV Citadello in vlake proti HR, uporablja na svojih lokalnih vlakih. OBB podobno, samo na IC nivoju zato imajo vsi vlaki proti Avstriji sestavljen vozni red tako, da se te vagone uporablja kot IC v notranjem prometu, ki je subvencioniran.dingo napisal/-a:Smem vprašat zakaj ravno vagone za v tujino? Zakaj se potem pa ne bi kupilo prave IC garniture za povezavo v tujino? Ne vidim prednosti klasičnih vagonov (ok nisem ljubitelj kupejev) pred namenskimi garniturami za daljše razdalje. Pa treba upoštevati, da tudi mopedi ne bodo večno
Pri IC garniturah pa se vse to obrne na glavo in se stroškovno deli drugače. V tujini se vlake, ki vozijo namenske garniture čez mejo (Trenitalia, SBB, DB, SNCF...) ne subvencionira, zato tukaj velja tržna zakonitost. Enako bi veljalo, če bi SŽ vozile brez sodelovanja z OBB, ali trenutno s FUC-om v Italijo. OBB bi zagotovo sprejel sodelovanje samo do Gradca, Beljaka, mogoče še do Celovca z novimi garniturami. Na IC pa ne, ker se poruši tudi obrat železniških vozil.
Re: Novi potniški vagoni
@Re 4/4 hvala za odgovor. Mi je zdaj veliko bolj jasno
Re: Novi potniški vagoni
Zgleda da bo nekaj na tem. Madžari bodo zamenjali vse Gigant in Silicij lokomotive. Namreč, odprt je razpis za 115 novih lokomotiv. 90 AC in 25 MS variant. Ta zadnje omenjena mora imeti varnosti paket tudi za Slovenijo in Slovaško. Torej kot kaže, bomo lahko imeli interoperabilnost tudi z Madžari.TGV Lyria napisal/-a:Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:
- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.
Re: Novi potniški vagoni
https://www.flixbus.hr/tvrtka/press/obj ... u-suradnji z tem je hž zgleda zapečatil usodo mednarodnih linijTGV Lyria napisal/-a:Iz druge teme:
Stadler kar se klasike tiče, dela preveč "butično" varianto. Pravi izdelovalci klasik so Cegielski, Astra in ŽOS Vrutky. Bolgari imajo trenutno razpis za 40 novih, in v finalu sta prav Cegielski in Astra.andre85 napisal/-a: OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.
Kar se uporabe tiče in "škode", glede na to da se vsi neklimatizirani poslovijo, drugih pač ne bo. Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:
- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.
- Nočni vlak za Beograd
- tudi EN 414/415 za Zürich ima SŽ vagone.
- Sava, v kolikor ostane do Vinkovcev.
Si lahko dovolim malo sanjati? Mimara je, vsaj po mojem mnenju, nenadomestljiv vlak za povezavo Zagreba in Ljubljane s svetom. Po izpadu Croatie (odprtje Koralmbahn) ÖBB ne bo mogel več dovažati svojih vagonov v Zagreb. Zakaj ne bi SŽ in HŽ skupaj prevzele Mimaro in jo vozile vsaj do Salzburga, če ne Münchna?
p.s. Mirotova varianta pa tudi ni slaba:
...iz tvojih ust v božja ušesa, Miro, tej vagoni so odlični.RitterVonGhega napisal/-a:nekaj sliša , SŽ bo kupi 20 vagon (rabljeni), pa ne novo ...
rabljeni 20 vagon iz nemški železnic bo prodal za SŽ, tip je 61 80 21-91 5xx-x Bvmmz188.1 in Avmmz ....
na žalosten ne bo novi vagon potniški vlak ...
to je še ni uradno , nekaj govori tam je povedal mi ...
lp,miro
Re: Novi potniški vagoni
Torej je HZPP povezal Avstrijo, Nemčijo in Francijo s "Siska, Bjelovara, Križevaca, Koprivnice, Zaboka, Krapine i Karlovca".
Ni kej ambiciozno
Ni kej ambiciozno
Re: Novi potniški vagoni
Z avtobusom. Saj so tudi arrivi nudili svoje mednarodne povezave. Glede na to,da ima Flix 14x dnevno Zagreb München in 8x dnevno Zagreb Dunaj bo zgleda HŽ počasi predal svoje mednarodne linije flixuurban120 napisal/-a:Torej je HZPP povezal Avstrijo, Nemčijo in Francijo s "Siska, Bjelovara, Križevaca, Koprivnice, Zaboka, Krapine i Karlovca".
Ni kej ambiciozno
Re: Novi potniški vagoni
Lahka bi tut mel take vagone kot jih imajo avstrici (vagoni 2. razreda, 1. razreda. 1. razreda s prtljažnikom za npr. kolesa), samo, da bi na njih digitalno pisalo prvo postajo, številko vagona, vmesne postaje in končno postajo. Ne bi bilo slabo, če bi imeli take tipe vagonov, kot so švicarski panoramski vagoni.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg