Iz druge teme:
andre85 napisal/-a:
OK citadela ja. Za kakšno Reko,Pulo, Beograd pa jih je škoda ( bi jih prehitro klientela uničila) kar se pa tiče Avstrije vprašanje kaj bo z emono,Savo itd Mogoče bi se bilo pametno začeti pogajati s stadlerjem glede teh vagonov,če je res interes.
Stadler kar se klasike tiče, dela preveč "butično" varianto. Pravi izdelovalci klasik so Cegielski, Astra in ŽOS Vrutky. Bolgari imajo trenutno razpis za 40 novih, in v finalu sta prav Cegielski in Astra.
Kar se uporabe tiče in "škode", glede na to da se vsi neklimatizirani poslovijo, drugih pač ne bo. Mislim da ostane kar nekaj linij, ki se jih ne da nadomestiti s Stadlerjem:
- Citadella (ravno danes 3x SŽ Bl na njej, lepše bi bilo videti kaj novega). Posledično poleti tudi IC 508/509 za Koper.
- Reka vsaj v poletni sezoni, zaradi direktnih spalnikov iz Budimpešte. Če se po prenovi karavanškega predora vrne Lisinski, pa celo leto (direktni vagoni München - Reka).
- "Kopalni vlak" MB - KP, prav tako zaradi spalnikov iz Budimpešte.
- Nočni vlak za Beograd
- tudi EN 414/415 za Zürich ima SŽ vagone.
- Sava, v kolikor ostane do Vinkovcev.
Si lahko dovolim malo sanjati? Mimara je, vsaj po mojem mnenju, nenadomestljiv vlak za povezavo Zagreba in Ljubljane s svetom. Po izpadu Croatie (odprtje Koralmbahn) ÖBB ne bo mogel več dovažati svojih vagonov v Zagreb. Zakaj ne bi SŽ in HŽ skupaj prevzele Mimaro in jo vozile vsaj do Salzburga, če ne Münchna?
p.s. Mirotova varianta pa tudi ni slaba:
RitterVonGhega napisal/-a:nekaj sliša , SŽ bo kupi 20 vagon (rabljeni), pa ne novo ...
rabljeni 20 vagon iz nemški železnic bo prodal za SŽ, tip je 61 80 21-91 5xx-x Bvmmz188.1 in Avmmz ....
na žalosten ne bo novi vagon potniški vlak ...
to je še ni uradno , nekaj govori tam je povedal mi ...
lp,miro
...iz tvojih ust v božja ušesa, Miro, tej vagoni so odlični.