CZLoko_SŽ 646
Re: CZLoko_SŽ 646
Živa je danes popoldan eno od Čehinj vlekla proti Kopru. Se morda obeta začetek premika?
Re: CZLoko_SŽ 646
Ja, včeraj je prva začela s premikom. Baje sicer še vedno samo "poskusno", ampak vendarle.
Re: CZLoko_SŽ 646
že kakšne izkušnje s 646?
Re: CZLoko_SŽ 646
Od 31.10 parkirane pod lopo...čaka papirje...verjetno letos nič...kvak napisal/-a:že kakšne izkušnje s 646?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: CZLoko_SŽ 646
samo pri nas...kupiš nove stroje zato da stojijo v garažiigor72 napisal/-a:Od 31.10 parkirane pod lopo...čaka papirje...verjetno letos nič...kvak napisal/-a:že kakšne izkušnje s 646?
Re: CZLoko_SŽ 646
Povsod po Evropi ... Recimo Škoda garniture za DB.kvak napisal/-a:samo pri nas...kupiš nove stroje zato da stojijo v garaži
In mesec ali tri, če je z vozili vse OK, ne bi smelo biti problematičnih. To je tako, kot bi cincal z nakupom avtomobila 12 let, ko ga pa končno dobiš pri lokalnem prodajalcu avtomobilov te pa moti, ker moraš prej do najbližjega urada za registracijo in tam postopek traja pol ure. Ampak pozor: pol ure traja samo zato, ker je (tipska) homologacija že urejena, pri železniških vozilih ni čisto tako. Del problema je tudi v tem, da nihče ne ve, v kakšnem stanju je (predpotopna) SVN oprema ob progah in je potrebno opraviti vsa testiranja glede vpliva vozila na te naprave. In to v vsakem železniškem omrežju posebej (kot bi konkretni avto, ki je že bil pri lokalnem prodajalcu avtomobilov, potem vozili po vseh semaforjih, števcih vozil in radarskih fotoaparatih, in preverjali ali vsi ti sistemi delujejo BP tudi s tem vozilom). Ko bodo vse Evropske "štreke" nadgrajene na ERTMS (tako ETCS kot GSM-R), bo tudi ta del bistveno skrajšan, končno bodo možne tipske homologacije za celo Evropo.
LP, Metod
Re: CZLoko_SŽ 646
ali bi bile 646 tudi primerne za avtovlak v Bohinju? Ali bi bile potrebne kakšne spremembe?
Re: CZLoko_SŽ 646
Ne. Prešibke.kvak napisal/-a:ali bi bile 646 tudi primerne za avtovlak v Bohinju? Ali bi bile potrebne kakšne spremembe?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: CZLoko_SŽ 646
Biti bi morale dve, na vsakem koncu ena. In vmes povezava za krmiljenje iz ene lokomotive.
preglednik
Re: CZLoko_SŽ 646
Najbrž serija 646 nima možnosti napajanja vagonov z elektriko (gretje/klima)?
LP, Metod
Re: CZLoko_SŽ 646
Glede na fotografije, nima.
Re: CZLoko_SŽ 646
se pravi da so samo za premik...mogoče čez 30 let pride na Jesenice zamenjat 643TGV Lyria napisal/-a:Ne. Prešibke.kvak napisal/-a:ali bi bile 646 tudi primerne za avtovlak v Bohinju? Ali bi bile potrebne kakšne spremembe?
Re: CZLoko_SŽ 646
Zakaj bi premikovalna lokomotiva sploh to imela? Raje daš en tank za zrak več da hitreje napolni vagone.mkx napisal/-a:Najbrž serija 646 nima možnosti napajanja vagonov z elektriko (gretje/klima)?
Re: CZLoko_SŽ 646
Seveda. Ampak ravno zaradi tega je neprimerna za vleko potniških vlakov (in avtovlak vendarle je potniški). Na kar se je moj komentar nanašal, debata je šla o tem ali bi bila 646 primerna za vleko avtovlaka.Matevz96 napisal/-a:Zakaj bi premikovalna lokomotiva sploh to imela? Raje daš en tank za zrak več da hitreje napolni vagone.mkx napisal/-a:Najbrž serija 646 nima možnosti napajanja vagonov z elektriko (gretje/klima)?
LP, Metod
Re: CZLoko_SŽ 646
Vidim da nisem prilimal nobene slikce iz poizkusnjih voženj, oziroma dela na premiku, in širše
LEP DAN
Igor
Igor