CZLoko_SŽ 646
CZLoko_SŽ 646
Na naše tire prihaja nova lokomotiva, zato je prav, da ji namenimo svojo polico v knjižnici Vlaki.info
4.lokomotive, te vrste, bojo namenjene izključno za premik Koper (štiri premikalne skupine), kjer bojo zamenjale (pre)utrujene Đure.
Lokomotiva, ki v domovini nosi oznako 744.1 prihaja iz Češke, firme https://www.czloko.cz/; pri nas jo bomo poznali, kot serijo 646:
Nekaj osnovnih podatkov:
Širina: 1 435 mm
Najvišja hitrost: 100 km/h
Nazivna teža tirnega vozila: 80 ton
Nazivna teža na os: 20 ton
Razporeditev kolesne dvojice: Bo´ Bo´
Število pogonskih kolesnih dvojic: 4
Maksimalna širina: 3 060 mm
Maksimalna višina: 4 280 mm
Dolžina preko odbojnikov: 16 400 mm
Medosna razdalja podstavnih vozičkov: 2 400 mm
Nazivni premer kolesa: 1 100 mm
Najmanjši polmer zavoja: 80 m
Prenos moči: električni AC/AC
Vlečna sila na kavelj pri stalni moči: 159,9 kN
Maksimalna vlečna sila na kavlju: 262,3 kN
Trenutno sta pri nas že 001 in 002, na katerih se opravlja poučevanje, v kratkem prideta še preostali dve.
Agregat je diesel motor, z notranjim izgorevanjem
Tip: C32
Proizvajalec: Caterpillar
Nazivna moč: 895 kW
Obrati prostega teka: 600 1/min
Delovni cikel: štiritakten
Število in razporeditev valjev: 12 V
Način hlajenja motorja: vodni
Emisije onesnaževal: EU Stage IIIB
Teža „suhega“ motorja: 3 004 kg
kontrola olja v DM:
Generator prihaja iz Siemensa usmernik je proizvod Alfa Union:
Vlečni pretvorniki so štirje, za vsak motor posebej, proizvod EVPÚ, Nová Dubnica
Vlečni motorji pa so last CZ LOKO; izmenični, asinhronski, 6 polni s kratko kotvo; Nazivna moč 366 kW....
motorji se vrtijo, zdej je treba še vlak premaknit ...zato skrbi (tudi) kraljevi čep:
..in vlečno odbojna naprava:
Na zgornji sliki se vidi tudi precej neposrečeno mesto vgraditve siren....namreč, pisk je zares močan, v luki je "miljon" prehodov, in na tem mestu se vozijo premikači
tele skrbijo da gotovo ne ostaneš neslišen....
Izvirni greh na Đurah, bo s tem odpravljen; namreč že od nekdaj poslušamo kako dolgo strojevodje pumpamo vlake ....da po skoraj pol stoletja ne bomo več glavni krivci za zastoje na TPK, bodo poskrbeli tile, lamelni kompresorji:
Če ostanemo še malo pod kiklo...V/A zavora je na vseh 8. kolesih
če zna naša Helga že sama pokazat da je V/A izločena, moramo tu za to poskbet sami....z četvorko
Je pa zato tale napravca gotovo boljša kot "kosmatenje"....
4.lokomotive, te vrste, bojo namenjene izključno za premik Koper (štiri premikalne skupine), kjer bojo zamenjale (pre)utrujene Đure.
Lokomotiva, ki v domovini nosi oznako 744.1 prihaja iz Češke, firme https://www.czloko.cz/; pri nas jo bomo poznali, kot serijo 646:
Nekaj osnovnih podatkov:
Širina: 1 435 mm
Najvišja hitrost: 100 km/h
Nazivna teža tirnega vozila: 80 ton
Nazivna teža na os: 20 ton
Razporeditev kolesne dvojice: Bo´ Bo´
Število pogonskih kolesnih dvojic: 4
Maksimalna širina: 3 060 mm
Maksimalna višina: 4 280 mm
Dolžina preko odbojnikov: 16 400 mm
Medosna razdalja podstavnih vozičkov: 2 400 mm
Nazivni premer kolesa: 1 100 mm
Najmanjši polmer zavoja: 80 m
Prenos moči: električni AC/AC
Vlečna sila na kavelj pri stalni moči: 159,9 kN
Maksimalna vlečna sila na kavlju: 262,3 kN
Trenutno sta pri nas že 001 in 002, na katerih se opravlja poučevanje, v kratkem prideta še preostali dve.
Agregat je diesel motor, z notranjim izgorevanjem
Tip: C32
Proizvajalec: Caterpillar
Nazivna moč: 895 kW
Obrati prostega teka: 600 1/min
Delovni cikel: štiritakten
Število in razporeditev valjev: 12 V
Način hlajenja motorja: vodni
Emisije onesnaževal: EU Stage IIIB
Teža „suhega“ motorja: 3 004 kg
kontrola olja v DM:
Generator prihaja iz Siemensa usmernik je proizvod Alfa Union:
Vlečni pretvorniki so štirje, za vsak motor posebej, proizvod EVPÚ, Nová Dubnica
Vlečni motorji pa so last CZ LOKO; izmenični, asinhronski, 6 polni s kratko kotvo; Nazivna moč 366 kW....
motorji se vrtijo, zdej je treba še vlak premaknit ...zato skrbi (tudi) kraljevi čep:
..in vlečno odbojna naprava:
Na zgornji sliki se vidi tudi precej neposrečeno mesto vgraditve siren....namreč, pisk je zares močan, v luki je "miljon" prehodov, in na tem mestu se vozijo premikači
tele skrbijo da gotovo ne ostaneš neslišen....
Izvirni greh na Đurah, bo s tem odpravljen; namreč že od nekdaj poslušamo kako dolgo strojevodje pumpamo vlake ....da po skoraj pol stoletja ne bomo več glavni krivci za zastoje na TPK, bodo poskrbeli tile, lamelni kompresorji:
Če ostanemo še malo pod kiklo...V/A zavora je na vseh 8. kolesih
če zna naša Helga že sama pokazat da je V/A izločena, moramo tu za to poskbet sami....z četvorko
Je pa zato tale napravca gotovo boljša kot "kosmatenje"....
LEP DAN
Igor
Igor
Re: CZLoko_SŽ 646
Pa pejmo počasi gor, na oni bolj zanimiv del, v kabino ....takoj pade v oči tale detajl...nisem še bil v kabini, kjer so dovoljene več kot 4
"baterijska plošča"...stikalo na ON
lok se počasi prebuja...
V kabini sta dva identična pulta, preklop med njima je enostaven. Stol pri nezasedenem pultu se elegantno pospravi:
Pult proti kratkemu koncu lok:
in pogled na dlajši konec:
Special edition ...mikro in hladilnik...vsaj slednji bo ZELOOO dobrodošel
Leva stran pulta, kjer je vgrajen radio, ki bo, mimogrede, samo GSMR, in pa tudi naša varnostna naprava + budnik....
Še pobližje...izdelek firme Altpro iz Zagreba in je dodatno vgrajena na lok....kar je na žalost tudi videt
fensi USB z modro lučko
Medtem pa čehinja že prede in lahko se malo peljemo
Lok lahko vozijo tudi v spregi in lahko izbereš celo vrsto kombinacij krmiljenja...tukaj je prva z ugasnjenim motorjem, vleko zagotavlja zadnja...
Kabel za povezavo je eden, za vožnjo v spregi se odpre ograja in spusti prehodnica...zelo lepo, a hkrati tudi popolnoma neuporabno, saj za premik bojo lokomotive natančno NIIKOLI v spregi
Toliko na kratko, verjamem da bo z časom postala tudi tale "polica" bogata. Dovoljenja za obratovanje se pričakuje v najboljšem primeru konec Avgusta, kar pa je potrebno jemati z veliko rezervo ...
Do takrat pa skrit u štalco...ena za drugo
"baterijska plošča"...stikalo na ON
lok se počasi prebuja...
V kabini sta dva identična pulta, preklop med njima je enostaven. Stol pri nezasedenem pultu se elegantno pospravi:
Pult proti kratkemu koncu lok:
in pogled na dlajši konec:
Special edition ...mikro in hladilnik...vsaj slednji bo ZELOOO dobrodošel
Leva stran pulta, kjer je vgrajen radio, ki bo, mimogrede, samo GSMR, in pa tudi naša varnostna naprava + budnik....
Še pobližje...izdelek firme Altpro iz Zagreba in je dodatno vgrajena na lok....kar je na žalost tudi videt
fensi USB z modro lučko
Medtem pa čehinja že prede in lahko se malo peljemo
Lok lahko vozijo tudi v spregi in lahko izbereš celo vrsto kombinacij krmiljenja...tukaj je prva z ugasnjenim motorjem, vleko zagotavlja zadnja...
Kabel za povezavo je eden, za vožnjo v spregi se odpre ograja in spusti prehodnica...zelo lepo, a hkrati tudi popolnoma neuporabno, saj za premik bojo lokomotive natančno NIIKOLI v spregi
Toliko na kratko, verjamem da bo z časom postala tudi tale "polica" bogata. Dovoljenja za obratovanje se pričakuje v najboljšem primeru konec Avgusta, kar pa je potrebno jemati z veliko rezervo ...
Do takrat pa skrit u štalco...ena za drugo
LEP DAN
Igor
Igor
Re: CZLoko_SŽ 646
Hvala Igor za, kot vedno zanimive, fotke in komentarje ter podatke. Naj vam dobro služi...pridem kdaj kot zunanji opazovalec.
Srečno vsem, ki boste končno opravljali delo v kvalitetnih pogojih.
Srečno vsem, ki boste končno opravljali delo v kvalitetnih pogojih.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: CZLoko_SŽ 646
Takrat prideta še ostali dve. Vsaj tako trdi proizvajalec.igor72 napisal/-a:Dovoljenja za obratovanje se pričakuje v najboljšem primeru konec Avgusta, kar pa je potrebno jemati z veliko rezervo ...
Re: CZLoko_SŽ 646
Lepo spisano in lepe slike
Re: CZLoko_SŽ 646
Zelo lepo in izčrpno predstavljena. Edino celotno ime modela si pozabil omeniti: CZ Loko Effishunter 1000.
Zanimiv primer firme, ki je vstopila v posel s predelavami starih belgijskih električnih lokomotiv, zdaj pa izjemno uspeva z zgoraj predstavljenim premikalnim modelom, pri čemer je že začela ogrožati primat Vossloha na tem področju. Ko so mašino pred par leti predstavili na Expoferroviaria v Milanu (takrat sem bil tudi sam na njej), je za CZ Loko komajda kdo slišal, sedaj pa naročila kar dežujejo.
Zanimiv primer firme, ki je vstopila v posel s predelavami starih belgijskih električnih lokomotiv, zdaj pa izjemno uspeva z zgoraj predstavljenim premikalnim modelom, pri čemer je že začela ogrožati primat Vossloha na tem področju. Ko so mašino pred par leti predstavili na Expoferroviaria v Milanu (takrat sem bil tudi sam na njej), je za CZ Loko komajda kdo slišal, sedaj pa naročila kar dežujejo.
Re: CZLoko_SŽ 646
Nekaj bi rad izvedel; glede na to da so nove lokomotive označene kot serija SŽ 646, zanima me kaj je s prethodno serijo 645? Ali slednja sploh obstaja na SŽ-ju?
Re: CZLoko_SŽ 646
Lepa predstavitev, se mi pa poraja par vprašanj, Ali morda lok lahko vozi v spregi z kakšnim elokom ali je sprega omejena le na lok istega tipa?
Na sliki je razvidno stikalo za izbiro luči, ni pa pozicije za vklop le ene čelne luči...so na to amatersko pozabili ali se zadeva vklopi kje drugje?
Na sliki je razvidno stikalo za izbiro luči, ni pa pozicije za vklop le ene čelne luči...so na to amatersko pozabili ali se zadeva vklopi kje drugje?
igor72 napisal/-a:
Leva stran pulta, kjer je vgrajen radio, ki bo, mimogrede, samo GSMR, in pa tudi naša varnostna naprava + budnik....
https://i963.photobucket.com/albums/ae117/leechen7/CZLoko_SZ646/2020_06_1808_44_385923.jpg
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: CZLoko_SŽ 646
Najeti Herculesi ...jž 363 napisal/-a:... zanima me kaj je s prethodno serijo 645?
LP, Metod
Re: CZLoko_SŽ 646
Samo z istim tipom. Z ustrezno nadgradnjo programske opreme, bi šlo tudi z e-lok, preko WTB sistema.desiro napisal/-a:Ali morda lok lahko vozi v spregi z kakšnim elokom ali je sprega omejena le na lok istega tipa?
Re: CZLoko_SŽ 646
Hvala, ker sem imel sreco bit zraven, delim se malo z vami
druge kombinacije luci se vklopi na monitorju
desiro napisal/-a:
Na sliki je razvidno stikalo za izbiro luči, ni pa pozicije za vklop le ene čelne luči...so na to amatersko pozabili ali se zadeva vklopi kje drugje?igor72 napisal/-a:
druge kombinacije luci se vklopi na monitorju
LEP DAN
Igor
Igor
Re: CZLoko_SŽ 646
V Koper pride 5 lokomotiv Effishunter 1000, eno je naročila tudi Luka.
Re: CZLoko_SŽ 646
igor72 napisal/-a:Pa pejmo počasi gor, na oni bolj zanimiv del, v kabino
. . .
Ali označen simbol na Igorjevi fotki signalizira delovanje EDZ
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: CZLoko_SŽ 646
če je izločena, je piktogram prečrtanSignal napisal/-a:igor72 napisal/-a: Ali označen simbol na Igorjevi fotki signalizira delovanje EDZ
LEP DAN
Igor
Igor
Re: CZLoko_SŽ 646
Kam pa gredo Đure? V rezervo ali razrez?igor72 napisal/-a:kjer bojo zamenjale (pre)utrujene Đure.