SŽ 610/615
Re: SŽ 610/615
V soboto sem se (šle zdaj ) prvič peljal z njim do Domžal.
Itak je super vlak. Fino je tudi, da je informacija o zamudi na ekranu.
Se mi pa zdi nenavadno, da pri odhodu s postaje napovejo naslednjo, pri prihodu pa ne ponovijo imena postaje. Nadalje je hecno, da so ekrani "enostranski", tako da ti pri vratih oba "kažeta hrbet". Pa fajn bi bilo, če bi bile na njih tudi informacije o prestopih na vlak (OK, to na kamniški pride v poštev samo v Ljubljani) in avtobus.
Itak je super vlak. Fino je tudi, da je informacija o zamudi na ekranu.
Se mi pa zdi nenavadno, da pri odhodu s postaje napovejo naslednjo, pri prihodu pa ne ponovijo imena postaje. Nadalje je hecno, da so ekrani "enostranski", tako da ti pri vratih oba "kažeta hrbet". Pa fajn bi bilo, če bi bile na njih tudi informacije o prestopih na vlak (OK, to na kamniški pride v poštev samo v Ljubljani) in avtobus.
Re: SŽ 610/615
To se zdi na kamniški progi, kjer so razdalje med postajališči majhne. Naslednjo postajo običajno napove približno minuto pred prihodom nanjo, to se lepo sliši na dolenjski in kočevski progi.
Re: SŽ 610/615
Še najbolj fajn bi pa bilo, če bi ekrani delali, danes ni, razen na začetku, delal noben, res pa je bil vlak električni sorodnik. Ali se mogoče SŽ sramujejo zamud, saj je je do Ljubljane nabral kar precej? Drugače je pa vtis dokaj dober, končno nekaj spodobnega, velja za DMU in EMU, za vtis o KISS-u pa še počakajmoSe mi pa zdi nenavadno, da pri odhodu s postaje napovejo naslednjo, pri prihodu pa ne ponovijo imena postaje. Nadalje je hecno, da so ekrani "enostranski", tako da ti pri vratih oba "kažeta hrbet". Pa fajn bi bilo, če bi bile na njih tudi informacije o prestopih na vlak (OK, to na kamniški pride v poštev samo v Ljubljani) in avtobus.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: SŽ 610/615
Če malo bolj pogledaš razpored garniture zapaziš, da so ekrani vidni gledena na sedeže, in da je "problem" samo za tistih par kjer so v klasično 4 razporeditev. Vsi ostali imajo pogled na ekrane.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: SŽ 610/615
No, saj sem napisal "pri vratih".
Re: SŽ 610/615
Včeraj je naš dizel Flirt prvič peljal na vlaku LP 4290/4291 za Novo Gorico!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: SŽ 610/615
V nedeljo 12. 12. je vozil dvojnik 610 kot vlak 3223 Ljubljana - Metlika. Opazil sem, da je druga garnitura - garnitura v spregi imela vklopljene prikazovalnike relacije in ugasnjene notranje luči. Kadar pa je vozil DMG 713 v spregi, pa je tista druga garnitura vedno imela prižgane notranje luči.
Zanima me, ali pri DMG 713 ni bilo moči ugasniti notranjih luči preko komandnega pulta prve garniture, ali pa so bile namenoma prižgane? Bi morale biti le-te tudi pri DMG 610 prižgane?
Lp
Zanima me, ali pri DMG 713 ni bilo moči ugasniti notranjih luči preko komandnega pulta prve garniture, ali pa so bile namenoma prižgane? Bi morale biti le-te tudi pri DMG 610 prižgane?
Lp
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: SŽ 610/615
Verjetno druga garnitura ni bila v službi in je bila pripeta vlaku le zaradi prevoza na drugo lokacijo, garniture stadlerja imajo za ta namen programsko opcjo vožnja izven službe, pri kateri se med drugim na zadnji garnituri izklopi razsvetljava ter ob podanem konsenzu odpiranja vrat le ta deluje zgolj na garnituri ki je v službi.sikos napisal/-a: ↑14.12.2021, 15:28 V nedeljo 12. 12. je vozil dvojnik 610 kot vlak 3223 Ljubljana - Metlika. Opazil sem, da je druga garnitura - garnitura v spregi imela vklopljene prikazovalnike relacije in ugasnjene notranje luči. Kadar pa je vozil DMG 713 v spregi, pa je tista druga garnitura vedno imela prižgane notranje luči.
Zanima me, ali pri DMG 713 ni bilo moči ugasniti notranjih luči preko komandnega pulta prve garniture, ali pa so bile namenoma prižgane? Bi morale biti le-te tudi pri DMG 610 prižgane?
Lp
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SŽ 610/615
Hvala za pojasnila!desiro napisal/-a: ↑14.12.2021, 18:00Verjetno druga garnitura ni bila v službi in je bila pripeta vlaku le zaradi prevoza na drugo lokacijo, garniture stadlerja imajo za ta namen programsko opcjo vožnja izven službe, pri kateri se med drugim na zadnji garnituri izklopi razsvetljava ter ob podanem konsenzu odpiranja vrat le ta deluje zgolj na garnituri ki je v službi.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: SŽ 610/615
desiro napisal/-a: ↑14.12.2021, 18:00Verjetno druga garnitura ni bila v službi in je bila pripeta vlaku le zaradi prevoza na drugo lokacijo, garniture stadlerja imajo za ta namen programsko opcjo vožnja izven službe, pri kateri se med drugim na zadnji garnituri izklopi razsvetljava ter ob podanem konsenzu odpiranja vrat le ta deluje zgolj na garnituri ki je v službi.sikos napisal/-a: ↑14.12.2021, 15:28 V nedeljo 12. 12. je vozil dvojnik 610 kot vlak 3223 Ljubljana - Metlika. Opazil sem, da je druga garnitura - garnitura v spregi imela vklopljene prikazovalnike relacije in ugasnjene notranje luči. Kadar pa je vozil DMG 713 v spregi, pa je tista druga garnitura vedno imela prižgane notranje luči.
Zanima me, ali pri DMG 713 ni bilo moči ugasniti notranjih luči preko komandnega pulta prve garniture, ali pa so bile namenoma prižgane? Bi morale biti le-te tudi pri DMG 610 prižgane?
Lp
Tudi na 713 se da ugasnit luči. Sam je treba znat. Pa mal več je treba hodit....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SŽ 610/615
Se mi je kar zdelo, ni tako enostavno kot pri novih Stadlerjih. Ali imate uzakonjeno oz. v navodilih ali morajo biti prižgane notranje luči v garnituri v spregi - garnitura ki ni v uporabi in gre samo pripeta zraven na drugo destinacijo, ali je to stvar strojevodje ali jih bo ugasnil ali ne?cokla napisal/-a: ↑15.12.2021, 13:17desiro napisal/-a: ↑14.12.2021, 18:00Verjetno druga garnitura ni bila v službi in je bila pripeta vlaku le zaradi prevoza na drugo lokacijo, garniture stadlerja imajo za ta namen programsko opcjo vožnja izven službe, pri kateri se med drugim na zadnji garnituri izklopi razsvetljava ter ob podanem konsenzu odpiranja vrat le ta deluje zgolj na garnituri ki je v službi.sikos napisal/-a: ↑14.12.2021, 15:28 V nedeljo 12. 12. je vozil dvojnik 610 kot vlak 3223 Ljubljana - Metlika. Opazil sem, da je druga garnitura - garnitura v spregi imela vklopljene prikazovalnike relacije in ugasnjene notranje luči. Kadar pa je vozil DMG 713 v spregi, pa je tista druga garnitura vedno imela prižgane notranje luči.
Zanima me, ali pri DMG 713 ni bilo moči ugasniti notranjih luči preko komandnega pulta prve garniture, ali pa so bile namenoma prižgane? Bi morale biti le-te tudi pri DMG 610 prižgane?
Lp
Tudi na 713 se da ugasnit luči. Sam je treba znat. Pa mal več je treba hodit....
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: SŽ 610/615
sikos napisal/-a: ↑16.12.2021, 12:22
Se mi je kar zdelo, ni tako enostavno kot pri novih Stadlerjih. Ali imate uzakonjeno oz. v navodilih ali morajo biti prižgane notranje luči v garnituri v spregi - garnitura ki ni v uporabi in gre samo pripeta zraven na drugo destinacijo, ali je to stvar strojevodje ali jih bo ugasnil ali ne?
Ne vem kako imajo. Jaz sem že eno leto out. Načeloma bi morale luči biti ugasnjene.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SŽ 610/615
Če se še spomnimo, se je na začetku obratovanja precej govorilo o tresenju dizelskih garnitur zaradi resonance z motorjem. Citirano:
Očitno je poročilo o tej hibi šlo k proizvajalcu, in je ta odpravljena pri garniturah 2. serije. Danes sem šel prvič z 013/014, in občutek je povsem drugačen kot pri prvih petih garniturah. V oddaljenem členu ni več čutiti tresljajev, v bližnjih pa so zreducirani na minimum.preglednik napisal/-a: ↑13.03.2021, 19:46 Vse lepo in prav, ampak tresenje garniture v mirovanju razumem kot hibo, ko bi jo bilo treba odpraviti.