SŽ 610/615

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4114
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a mkx »

Anzee napisal/-a: Pa se ena iz vecernega sprehoda.. 610-003/004
Je pa ravno še dovolj prostora med zaključkom tira in temle peš prehodom.
LP, Metod
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Ko sem se včeraj peljal z tem vlakom iz Ljubljane v Kamnik, je nastal tale video: https://www.youtube.com/watch?v=aS-xxMWNg-w
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a:Ko sem se včeraj peljal z tem vlakom iz Ljubljane v Kamnik, je nastal tale video:

Povezava na video

Odlično, samo še vstavil sem ti ga tako, da se ga vidi na forumu. :D Samo označiš povezavo in klikneš gumb "youtube".
Danes nas bo kar nekaj "lovcev". Upam, da obdrži turnus preteklih 2 dni.
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a MatejP »

vidkrt napisal/-a:Ko sem se včeraj peljal z tem vlakom iz Ljubljane v Kamnik, je nastal tale video: https://www.youtube.com/watch?v=aS-xxMWNg-w
A je res potrebno v dve temi objavit en in isti video? :roll:
Pa lep pozdrav
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

defy napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Drugače pa je danes peljal Stadler preko Tovorne postaje Celje. V mojem novem videoposnetku ga lahko najdete: viewtopic.php?f=19&t=9015&p=230843#p230843
spam
Brezveze pisati, vse kar objavi bi lahko dali pod spam. Žalostno da ni nobenih moderatorjev na tem forumu.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Glede na to, da grejo Zelenci kmalu v revizijo, se mi zdi, da bi potreboval naslednika. Pa sem si malce sem si zamislil Stadlerja v barvni shemi Zelenega vlaka:
Slika
In, kako se vam zdi?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Mi je zelo všeč, ampak hmm, malo presvetla za Zelenca. Me bolj na Trenord spominja - in glej ga zlomka kaj kupujejo, dizelski Flirt, le da z novim "gobčkom". :D

Sicer pa sem ga uspel sprobati tudi sam, prav na zadnji dan prekletega leta 2020. Ni kaj, dva nivoja nad vsem ostalim na SŽ. Celo v motornem prostoru se lahko pogovarjaš med speljevanjem, medtem ko se v 713 v osrednjem delu bolj težko. Sedeži udobni, kot sem pričakoval od FISA Lean modela. Edini problem je kamniška proga, ki je dobesedno uničena. Tako grobe vožnje v Flirtu še nisem doživel, pa sem že marsikje potoval z njim.
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a sikos »

Mimogrede, je ta garnitura, sedaj ko je v rednem prometu že peljala potniški vlak na relaciji Trebnje - Sevnica in obratno?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

design ta novega je res dosti boljši... najbrž sta bila čas in cena tista, da smo spet ostali....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

sikos napisal/-a:Mimogrede, je ta garnitura, sedaj ko je v rednem prometu že peljala potniški vlak na relaciji Trebnje - Sevnica in obratno?
Ni. Danes je sploh prvi dan, ko je vseh 5 hkrati v prometu. 001/002 in 009/010 pokrivata Kamnik, 007/008 Kočevje, 003/004 in 005/006 pa Dolenjsko, ampak tam so večinoma eni in isti vlaki, skoraj vedno sta para 3234/3235 in 602/603 na udaru.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Včeraj je Flirt prvič vozil na vlaku RG 1606/1607 Ljubljana - Podčetrtek - Ljubljana. Napovedi se očitno uresničujejo.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

TGV Lyria napisal/-a:Včeraj je Flirt prvič vozil na vlaku RG 1606/1607 Ljubljana - Podčetrtek - Ljubljana. Napovedi se očitno uresničujejo.
Misliš kot kopalnk vlak?

Drugače pa super. Bo tako zdaj vsakič vozil?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: Misliš kot kopalni vlak?

Drugače pa super. Bo tako zdaj vsakič vozil?
Upam. Smiselno bi bilo. Zakaj bi na relaciji, kjer vlak vozi 3/4 poti pod žicami, še naprej terali staro MBB ropotuljo z glasnim in potratnim OM motorjem, če imamo na razpolago sodobno in ekonomično rešitev?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4114
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a mkx »

TGV Lyria napisal/-a:Zakaj bi na relaciji, kjer vlak vozi 3/4 poti pod žicami, še naprej terali staro MBB ropotuljo ...
To, kolikšen del poti vozi pod žicami, ni noben kriterij za razporejanje DMG na posamezne trase. Kriterij je vlakovna hitrost in zadostni pospeški za držanje voznih časov ter sedežna kapaciteta primerna pričakovanemu številu potnikov. In seveda razpoložljivost garnitur. Ob tem je doseganje maksimalnega udobja za potnike sicer pomembno, ampak manj kot ostale stvari.
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

mkx napisal/-a: To, kolikšen del poti vozi pod žicami, ni noben kriterij za razporejanje DMG na posamezne trase. Kriterij je vlakovna hitrost in zadostni pospeški za držanje voznih časov ter sedežna kapaciteta primerna pričakovanemu številu potnikov. In seveda razpoložljivost garnitur. Ob tem je doseganje maksimalnega udobja za potnike sicer pomembno, ampak manj kot ostale stvari.
Mislim, da v tem primeru igra precejšnjo vlogo tudi ekonomičnost in "ekološki vtis" garniture. Oboje je pri 610 krepko boljše kot pri 713.
Odgovori