Je pa ravno še dovolj prostora med zaključkom tira in temle peš prehodom.Anzee napisal/-a: Pa se ena iz vecernega sprehoda.. 610-003/004
SŽ 610/615
Re: SŽ 610/615
LP, Metod
Re: SŽ 610/615
Ko sem se včeraj peljal z tem vlakom iz Ljubljane v Kamnik, je nastal tale video: https://www.youtube.com/watch?v=aS-xxMWNg-w
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: SŽ 610/615
Odlično, samo še vstavil sem ti ga tako, da se ga vidi na forumu. Samo označiš povezavo in klikneš gumb "youtube".vidkrt napisal/-a:Ko sem se včeraj peljal z tem vlakom iz Ljubljane v Kamnik, je nastal tale video:
Danes nas bo kar nekaj "lovcev". Upam, da obdrži turnus preteklih 2 dni.
Re: SŽ 610/615
A je res potrebno v dve temi objavit en in isti video?vidkrt napisal/-a:Ko sem se včeraj peljal z tem vlakom iz Ljubljane v Kamnik, je nastal tale video: https://www.youtube.com/watch?v=aS-xxMWNg-w
Pa lep pozdrav
Re: SŽ 610/615
Brezveze pisati, vse kar objavi bi lahko dali pod spam. Žalostno da ni nobenih moderatorjev na tem forumu.defy napisal/-a:spamvidkrt napisal/-a:Drugače pa je danes peljal Stadler preko Tovorne postaje Celje. V mojem novem videoposnetku ga lahko najdete: viewtopic.php?f=19&t=9015&p=230843#p230843
Re: SŽ 610/615
Glede na to, da grejo Zelenci kmalu v revizijo, se mi zdi, da bi potreboval naslednika. Pa sem si malce sem si zamislil Stadlerja v barvni shemi Zelenega vlaka:
In, kako se vam zdi?
In, kako se vam zdi?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: SŽ 610/615
Mi je zelo všeč, ampak hmm, malo presvetla za Zelenca. Me bolj na Trenord spominja - in glej ga zlomka kaj kupujejo, dizelski Flirt, le da z novim "gobčkom".
Sicer pa sem ga uspel sprobati tudi sam, prav na zadnji dan prekletega leta 2020. Ni kaj, dva nivoja nad vsem ostalim na SŽ. Celo v motornem prostoru se lahko pogovarjaš med speljevanjem, medtem ko se v 713 v osrednjem delu bolj težko. Sedeži udobni, kot sem pričakoval od FISA Lean modela. Edini problem je kamniška proga, ki je dobesedno uničena. Tako grobe vožnje v Flirtu še nisem doživel, pa sem že marsikje potoval z njim.
Sicer pa sem ga uspel sprobati tudi sam, prav na zadnji dan prekletega leta 2020. Ni kaj, dva nivoja nad vsem ostalim na SŽ. Celo v motornem prostoru se lahko pogovarjaš med speljevanjem, medtem ko se v 713 v osrednjem delu bolj težko. Sedeži udobni, kot sem pričakoval od FISA Lean modela. Edini problem je kamniška proga, ki je dobesedno uničena. Tako grobe vožnje v Flirtu še nisem doživel, pa sem že marsikje potoval z njim.
Re: SŽ 610/615
Mimogrede, je ta garnitura, sedaj ko je v rednem prometu že peljala potniški vlak na relaciji Trebnje - Sevnica in obratno?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: SŽ 610/615
design ta novega je res dosti boljši... najbrž sta bila čas in cena tista, da smo spet ostali....
Re: SŽ 610/615
Ni. Danes je sploh prvi dan, ko je vseh 5 hkrati v prometu. 001/002 in 009/010 pokrivata Kamnik, 007/008 Kočevje, 003/004 in 005/006 pa Dolenjsko, ampak tam so večinoma eni in isti vlaki, skoraj vedno sta para 3234/3235 in 602/603 na udaru.sikos napisal/-a:Mimogrede, je ta garnitura, sedaj ko je v rednem prometu že peljala potniški vlak na relaciji Trebnje - Sevnica in obratno?
Re: SŽ 610/615
Včeraj je Flirt prvič vozil na vlaku RG 1606/1607 Ljubljana - Podčetrtek - Ljubljana. Napovedi se očitno uresničujejo.
Re: SŽ 610/615
Misliš kot kopalnk vlak?TGV Lyria napisal/-a:Včeraj je Flirt prvič vozil na vlaku RG 1606/1607 Ljubljana - Podčetrtek - Ljubljana. Napovedi se očitno uresničujejo.
Drugače pa super. Bo tako zdaj vsakič vozil?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: SŽ 610/615
Upam. Smiselno bi bilo. Zakaj bi na relaciji, kjer vlak vozi 3/4 poti pod žicami, še naprej terali staro MBB ropotuljo z glasnim in potratnim OM motorjem, če imamo na razpolago sodobno in ekonomično rešitev?vidkrt napisal/-a: Misliš kot kopalni vlak?
Drugače pa super. Bo tako zdaj vsakič vozil?
Re: SŽ 610/615
To, kolikšen del poti vozi pod žicami, ni noben kriterij za razporejanje DMG na posamezne trase. Kriterij je vlakovna hitrost in zadostni pospeški za držanje voznih časov ter sedežna kapaciteta primerna pričakovanemu številu potnikov. In seveda razpoložljivost garnitur. Ob tem je doseganje maksimalnega udobja za potnike sicer pomembno, ampak manj kot ostale stvari.TGV Lyria napisal/-a:Zakaj bi na relaciji, kjer vlak vozi 3/4 poti pod žicami, še naprej terali staro MBB ropotuljo ...
LP, Metod
Re: SŽ 610/615
Mislim, da v tem primeru igra precejšnjo vlogo tudi ekonomičnost in "ekološki vtis" garniture. Oboje je pri 610 krepko boljše kot pri 713.mkx napisal/-a: To, kolikšen del poti vozi pod žicami, ni noben kriterij za razporejanje DMG na posamezne trase. Kriterij je vlakovna hitrost in zadostni pospeški za držanje voznih časov ter sedežna kapaciteta primerna pričakovanemu številu potnikov. In seveda razpoložljivost garnitur. Ob tem je doseganje maksimalnega udobja za potnike sicer pomembno, ampak manj kot ostale stvari.