SŽ 610/615

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Tin€ napisal/-a: 17.04.2021, 15:24 Nimaš prav, dva tedna že opažam da sta dva Stadlerja na dolenjki, zjutraj križata v Trebnjem 6203 in 602, v popoldanski špici sta dva en za drugim 3234 in 3216
Torej če prav razumem turnus, 602 obrača na 3235 do Metlike in 3234 nazaj v Ljubljano, 3203 pa po postanku v kurilnici NM obrača na 3216?
Garnitura za 602 pa pride v Metliko s 3223 ali 3227?
ŽAT32 napisal/-a: 17.04.2021, 18:43 Dobiva pa kočevska proga sloves uničevalke Stadlerjevih koles. Ko ga slišiš, kako brusi čez tiste dvestometrske loke, je jasno, zakaj.
Ampak potem bi morali Kanarčki še bolj nasrkati, ker imajo cele dolge vagone. Razen če so spet Jacobsi problem.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ampak potem bi morali Kanarčki še bolj nasrkati, ker imajo cele dolge vagone. Razen če so spet Jacobsi problem.
[/quote]

Kanarčki imajo medosno razdaljo na vozičku 1,9 metra, Stadler pa skoraj za polovico daljšo........
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kanarčki imajo medosno razdaljo na vozičku 1,9 metra, Stadler pa skoraj za polovico daljšo........
Poleg razmika osi na vozičku je pomembno še njihovo vpetje, verjetno najbolj, koliko se osi lahko prilagajajo krivini. In to umni človek vidi že pred nakupom in ne šele kasneje.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: 18.04.2021, 6:44
Poleg razmika osi na vozičku je pomembno še njihovo vpetje, verjetno najbolj, koliko se osi lahko prilagajajo krivini. In to umni človek vidi že pred nakupom in ne šele kasneje.
Kakšna pa bi bila tvoja alternativa za nakup?
(Kakršna koli je, ne izpolnjuje ostalih zahtev SŽPP ob nakupu novih garnitur.)
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a Anzee »

TGV Lyria napisal/-a: Kakšna pa bi bila tvoja alternativa za nakup?
(Kakršna koli je, ne izpolnjuje ostalih zahtev SŽPP ob nakupu novih garnitur.)
Predvsem je bolj butasto da imamo torej "na novo obnovljeno progo" z radiji ovinkov ki bolj nacenjajo kolesa sodobnih vlakov. Sej je nekako logicno da na trziscu ni vlakov za neke razdrapane proge.

Sem pa ravnokar videl izvoz 610 iz postaje Vodmat proti Lj, cca 50m po speljavi, ko je vlak ze imel nekaj hitrosti je kar naenkrat zabremzal in se grobo ustavil. Nato pa cez nekaj sekund mirno speljal naprej. Zanimivo.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Anzee napisal/-a: 18.04.2021, 7:26 Predvsem je bolj butasto da imamo torej "na novo obnovljeno progo" z radiji ovinkov ki bolj nacenjajo kolesa sodobnih vlakov. Sej je nekako logicno da na trziscu ni vlakov za neke razdrapane proge.
Kočevska proga ni razdrapana, je zelo lepo obnovljena. In ne drži, da vlakov za takšne proge ni na tržišču.
Konkretni motornik brez Jacobsovih podstavnih vozičkov, ki bi verjetno prišel prav za tovrstne proge, je Alstom Lint 54 ali v tričlenski verziji Lint 81. Štiriinpetdesetko npr. uporablja Bayerische Regiobahn na progah bivšega Oberlandbahna, ki so prav tako zelo ovinkaste in z majhnimi radiji, tam so prej vozili Integrali, ki imajo kolesno tehniko podobno Talgu.
Težava teh garnitur je nekompatibilnost s katerimi koli električnimi garniturami, kar je bila ena od zahtev razpisa SŽ. To kompatibilnost pravzaprav lahko zagotovi le Stadler ali morda Hitachi.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Včeraj kolikor vem, se je začela poletna sezona. In je zato Stadler zdaj peljal kot RG Ljubljana - Imeno, potem pa je peljal kot lokalni vlak Imeno - Stranje. Čez nekaj ur je spet peljal kot lokalni vlak, ki je šel samo do Podčetrtka in potem je čez kakšne 10 min. šel nazaj za Ljubljano. Drži?
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a Anzee »

TGV Lyria napisal/-a: 18.04.2021, 7:45 Kočevska proga ni razdrapana, je zelo lepo obnovljena. In ne drži, da vlakov za takšne proge ni na tržišču.
Nisem mislil da re razdrapana zares, saj je cisto ok, samo zadnje case je bilo slisat kar nekaj kritik (nezasedenost postaj, pocasne voznje, neukinjeni nivojski prehodi, nenazadnje ti radiji ovinkov).. pa hvala za razlago o ponudbi na trziscu!
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a mkx »

ŽAT32 napisal/-a: 17.04.2021, 19:54 Kanarčki imajo medosno razdaljo na vozičku 1,9 metra, Stadler pa skoraj za polovico daljšo........

To je razlika, ki omogoča višje max hitrosti (pri Flirtih do 200km/h ... ali imajo tisti Flirti morda drugačne podstavne vozičke?), ceno pa plačuje na ostrih ovinkih. Ni bolid F1 primeren za na gokart stezo ...
LP, Metod
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a sikos »

TGV Lyria napisal/-a: 17.04.2021, 19:13
Tin€ napisal/-a: 17.04.2021, 15:24 Nimaš prav, dva tedna že opažam da sta dva Stadlerja na dolenjki, zjutraj križata v Trebnjem 6203 in 602, v popoldanski špici sta dva en za drugim 3234 in 3216
Torej če prav razumem turnus, 602 obrača na 3235 do Metlike in 3234 nazaj v Ljubljano, 3203 pa po postanku v kurilnici NM obrača na 3216?
Garnitura za 602 pa pride v Metliko s 3223 ali 3227?
Danes videno, 3234 in 3316 vozita Stadlerja. Ali eden od teh obrača kot garnitura vlaka 3203 pa nebi vedel. Mislim pa da zna iti Stadler nazaj v Metliko kot vlak 3223, tako je vsaj med vikendi, v nedeljo pa celo tudi kot LP 3227.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

@Sikos, včeraj 3234 ni bil Stadler, ampak trojnik kanarčkov vsaj od Trebnjega naprej.

Očitno pa so danes kar trije Stadlerji na dolenjki, v dobre pol ure sem jih videl na 3204, 3203 in 602.
Tine
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a sikos »

Tin€ napisal/-a: 21.04.2021, 5:39 @Sikos, včeraj 3234 ni bil Stadler, ampak trojnik kanarčkov vsaj od Trebnjega naprej.

Očitno pa so danes kar trije Stadlerji na dolenjki, v dobre pol ure sem jih videl na 3204, 3203 in 602.
Včeraj sem bil v Novem mestu, ob cca 13:20 sta bila 2 Stadlerja istočasno na postaji, eden je šel strojno do začetne postaje da odpelje kot LP 3216, drugi pa očitno kot LP 3234 iz Novega mesta. 3211 pa je vozil Kanarček
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Oba imava prav. Tudi danes je trojnik kanarčkov od Trebnjega dalje, razlog pa zapora Mirna peč Trebnje, tako da je včeraj Stadler peljal le do Mirne peči, kako pa je danes pa ne vem.
Tine
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a sikos »

Tin€ napisal/-a: 21.04.2021, 13:34 Oba imava prav. Tudi danes je trojnik kanarčkov od Trebnjega dalje, razlog pa zapora Mirna peč Trebnje, tako da je včeraj Stadler peljal le do Mirne peči, kako pa je danes pa ne vem.
Tako je. Torej če prav razumem je očitno Stadler "obtičal" in v času zapore povezoval vlake med Mirno pečjo in Novim mestom/Metliko.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 610/615

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Tin€ napisal/-a: 17.04.2021, 15:24 Nimaš prav, dva tedna že opažam da sta dva Stadlerja na dolenjki, zjutraj križata v Trebnjem 3203 in 602, v popoldanski špici sta dva en za drugim 3234 in 3216
Na Dolenjki je izgleda ostal samo še par 3223/3227 - 602, znova pa vozi Stadler večino direktnih do Kočevja. Garnituri 602 in jutranjega iz Kočevja pa ostajata v Ljubljani parkirani do popoldneva (4483 in 610), čeprav bi komot ena oddelala tudi par 3235 - 3234.
Odgovori