Anzee napisal/-a: ↑18.04.2021, 7:26
Predvsem je bolj butasto da imamo torej "na novo obnovljeno progo" z radiji ovinkov ki bolj nacenjajo kolesa sodobnih vlakov. Sej je nekako logicno da na trziscu ni vlakov za neke razdrapane proge.
Kočevska proga ni razdrapana, je zelo lepo obnovljena. In ne drži, da vlakov za takšne proge ni na tržišču.
Konkretni motornik brez Jacobsovih podstavnih vozičkov, ki bi verjetno prišel prav za tovrstne proge, je
Alstom Lint 54 ali v tričlenski verziji
Lint 81. Štiriinpetdesetko npr. uporablja Bayerische Regiobahn na progah bivšega Oberlandbahna, ki so prav tako zelo ovinkaste in z majhnimi radiji, tam so prej vozili Integrali, ki imajo kolesno tehniko podobno Talgu.
Težava teh garnitur je nekompatibilnost s katerimi koli električnimi garniturami, kar je bila ena od zahtev razpisa SŽ. To kompatibilnost pravzaprav lahko zagotovi le Stadler ali morda Hitachi.