TGV Lyria napisal/-a: ↑12.02.2022, 20:07
Če se še spomnimo, se je na začetku obratovanja precej govorilo o tresenju dizelskih garnitur zaradi resonance z motorjem. Citirano:
preglednik napisal/-a: ↑13.03.2021, 19:46
Vse lepo in prav, ampak tresenje garniture v mirovanju razumem kot hibo, ko bi jo bilo treba odpraviti.
Očitno je poročilo o tej hibi šlo k proizvajalcu, in je ta odpravljena pri garniturah 2. serije. Danes sem šel prvič z 013/014, in občutek je povsem drugačen kot pri prvih petih garniturah. V oddaljenem členu ni več čutiti tresljajev, v bližnjih pa so zreducirani na minimum.
To si imel samo srečo....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria napisal/-a: ↑12.02.2022, 20:07
Očitno je poročilo o tej hibi šlo k proizvajalcu, in je ta odpravljena pri garniturah 2. serije. Danes sem šel prvič z 013/014, in občutek je povsem drugačen kot pri prvih petih garniturah. V oddaljenem členu ni več čutiti tresljajev, v bližnjih pa so zreducirani na minimum.
To si imel samo srečo....
Ne vem, v čem naj bi bila sreča, po skoraj enourni vožnji s 5 vmesnimi postanki. Prejšnjo nedeljo sem bil na 003/004 in je izgledalo precej drugače, še posebej ko je stal na mestu.
Predvidevam, da je tudi zvočna napoved v slovenskem in nemškem jeziku? Tako kot je naslednja postaja/next stop znotraj Slovenije oziroma naslednja postaja/sljedeća stanica na Hrvaškem?
A mi lahko nekdo razloži kdo je bil na SŽ tak pameten da dizelskega flirta fura na elektrificirani progi?
Kolikor vem je časov pomanjkanja garnitur mimo, tako da res ne vidim potrebe da v špilje, pa večkrat sem ga videl tudi na relaciji MB-Ormož (samo do Ormož ne do središče ali čakovec) pelje 610 namesto Desiro ali 510.
Olalala napisal/-a: ↑15.12.2022, 21:38
A mi lahko nekdo razloži kdo je bil na SŽ tak pameten da dizelskega flirta fura na elektrificirani progi?
Pri trenutnih cenah raznih energentov to sploh ni nujno tako "mimo". In trapasto bi bilo, da bi to traso vozili s 510 če je zaradi cene elektrike dizel cenejši. Seveda če je to čisto res in je v nekem trenutku na voljo višek dizelskih garnitur.
Olalala napisal/-a: ↑15.12.2022, 21:38
A mi lahko nekdo razloži kdo je bil na SŽ tak pameten da dizelskega flirta fura na elektrificirani progi?
Pri trenutnih cenah raznih energentov to sploh ni nujno tako "mimo". In trapasto bi bilo, da bi to traso vozili s 510 če je zaradi cene elektrike dizel cenejši. Seveda če je to čisto res in je v nekem trenutku na voljo višek dizelskih garnitur.
Sicer sem gledal bolj iz okoljskega vidika (ok nebi začel teme na to od kod elektrika pride), ter iz vidika da že imamo infrastrukturo za električne vlake, čemu potem dieselski, oz čemu potem sploh elektrifikacija če je pa ta infrastruktura neizkoriščena?
Kakšne so pa dejansko zaj računice za primerjavo dizla in elektrike dejansko?
Olalala napisal/-a: ↑15.12.2022, 21:38
A mi lahko nekdo razloži kdo je bil na SŽ tak pameten da dizelskega flirta fura na elektrificirani progi?
Kolikor vem je časov pomanjkanja garnitur mimo, tako da res ne vidim potrebe da v špilje, pa večkrat sem ga videl tudi na relaciji MB-Ormož (samo do Ormož ne do središče ali čakovec) pelje 610 namesto Desiro ali 510.
Point je v tem, da je to direktni vlak iz Avstrijske postaje Spielfeld - Straß proti Rušam. Iz Šentilja do Maribora je proga elektrificirana, dalje so Ruš pa ne. Zato vozi ta vlak dizelski Flirt, ki je namenjen predvsem Koroški progi.
Vse lepo in prav, če se ne bi hvalili, da z novim voznim redom na progi Maribor - Šentilj (Špilje) dizelske garniture ne vozijo več.
"med Mariborom in Špiljami/Spielfeld-Strass (A) ne vozijo več DMG (Dizelske motorne garniture); prilagodijo se številke vlakov in prestopi na železniški postaji Maribor,"
preglednik napisal/-a: ↑31.01.2023, 22:22
Ali obstaja kakšna shematska skica od Flirta 610 ? Mislim na razporeditev opreme na posameznih delih garniture.