Ali se na njih opazili kakšno tablico proizvajalca, pa naj bo locirana kjerkoli, na podstavnem vozičku ali pa v notranjosti?
Ali je na zunanjosti samo tale nalepka, na sliki, ki jo je posnel Aljaž?

Tablica je znotraj nad vhodnimi vrati. Ni pa zapisano v katerem Stadlerjevem obratu je narejen.
Peljal je kot LP 4208 do Jesenic in LP 4205/4223 nazaj v Sežano v četrtek 22.7., ker se je z njim peljala skupina evropskih visokih glav
V nasprotni smeri. Torej zjutraj v Ljubljano in popoldne nazaj. Pa nikoli ni bil IC, zgolj RG.
Imel si prav, za lokalni potniški promet se odpre šele 22.8.
Bo vozi v Pulj ??
Ja, pa upam, da iz Ljubljane (da se bi tam potem spel skupaj s električnim Flirtom, ki bi vozil kot kopalni vlak iz Maribora za Koper, in bi se potem odpela v Divači). Ali bo res mogoče kdaj tako, kot sem jaz v tem postu navedel?
Težko zaradi madžarskih vagonov, ki se peljejo v Koper in Reko. Tako da "kopalc" 1604/5 bo kar klasika ostal.
naslednji leto novo vozni red poletje, RG 1605/1604 bo vedno 5x vagon in .e.lok , seveda da bo 1246/1247 je enako novo vozni red za 2021/22.TGV Lyria napisal/-a: ↑30.07.2021, 16:59Težko zaradi madžarskih vagonov, ki se peljejo v Koper in Reko. Tako da "kopalc" 1604/5 bo kar klasika ostal.
Stadler v Pulj pa naj bi vozil že prihodnje leto, torej je zdaj "labodji spev" Zelenca na istrski progi. Mora pa seveda proizvajalec čez zimo urediti še homologacijo za Hrvaško.