SŽ 510/515

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 533
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a maxima »

Odpiram še temo o elektro Flirtu - SŽ 510/515
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 404
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Imam vprašanje. Ko bodo začele te garniture voziti, bodo za začetek začele voziti tudi do Dobove, pa do Maribora in Jesenic, pa do Sežane, dokler ne bodo prišli Kiss-i? Potem pa bi lahko vozile kot RG, pa kot LP na peogi Pragersko-Ormož.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1358
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a desiro »

vidkrt napisal/-a:Imam vprašanje. Ko bodo začele te garniture voziti, bodo za začetek začele voziti tudi do Dobove, pa do Maribora in Jesenic, pa do Sežane, dokler ne bodo prišli Kiss-i? Potem pa bi lahko vozile kot RG, pa kot LP na peogi Pragersko-Ormož.
Najverjetneje bodo prve ki bodo v prometu pokrile kak IC vlak ob izpadu 310 ter kakšnega katerega redno vozi 312 kot IC, ko bo garnitur več pa se bo kakšna verjetno znašla tudi na ostalih elektrificiranih progah kot LP ali pa RG vlak.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 404
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 404
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Zanima me, če ima kdo fotografijo, parkirane te garniture z Gomulko? Hecna fotografija bi to bila. :mrgreen:
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 348
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a kvak »

ali obstaja možnost da bi bila spojena s Siemnsom?
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 404
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

kvak napisal/-a:ali obstaja možnost da bi bila spojena s Siemnsom?
Ne. Zakaj? Ker imata SŽ 510 in SŽ 312 drugačni spojki.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 181
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

kvak napisal/-a:ali obstaja možnost da bi bila spojena s Siemnsom?
Seveda obstaja ampak ne bo nihče financiral razvoja adapterja. Ko bodo enkrat prišli vsi Staedlerji dvomim da bodo imeli Siemensi dolgo življensko dobo.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 404
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Matevz96 napisal/-a:
Seveda obstaja ampak ne bo nihče financiral razvoja adapterja. Ko bodo enkrat prišli vsi Staedlerji dvomim da bodo imeli Siemensi dolgo življensko dobo.
Seveda jo bodo morali imeti, za kakšne krajše razdalje ali pa za ne preveč potniško obremenjene proge (kot je npr. Pragersko - Hodoš, kar že hvalabogu zdaj vozi itd.) Za bolj potniško obremenjene proge (Dobova - Ljubljana - Jesenice, Ljubljana - Sežana ali Zidani Most - Maribor - Šentilj) pa obvezno Stadlerji.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 348
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a kvak »

vidkrt napisal/-a:
kvak napisal/-a:ali obstaja možnost da bi bila spojena s Siemnsom?
Ne. Zakaj? Ker imata SŽ 510 in SŽ 312 drugačni spojki.
mogoče bi kdaj prav prišlo...sem mislil da so te spojke standardizirane...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2077
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

kvak napisal/-a: mogoče bi kdaj prav prišlo...sem mislil da so te spojke standardizirane...
Tudi če bi bile, je programska oprema tako različna, da bi bilo spetje možno kvečjemu v kakšnem zasilnem primeru.
Matevz96 napisal/-a:Ko bodo enkrat prišli vsi Staedlerji dvomim da bodo imeli Siemensi dolgo življensko dobo.
To pa nikakor. Stadler ni mišljen kot menjava za Siemense, temveč za Gomulke in kupe klasike ter za dopolnitev flote. Vid je lepo napisal, da bodo Siemensi tam, kjer je potreba po kapaciteti manjša, čeprav vseh 30 hkrati gotovo ne bo na hodoški :) Kvečjemu bodo vozili neke vrste mešan promet.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 533
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a maxima »

kvak napisal/-a:ali obstaja možnost da bi bila spojena s Siemnsom?
Mehansko ja. Problem je v tem da je drugi proizvajalec, s tem pa drugačna programska oprema. Poleg tega je Desirova preveč zastarela v primerjavi s Flirtovo/Kissovo.
Če bi hoteli da gresta tudi v tandem, bi moral Stadler posodobiti Desiroje s svojo tehnologijo in spremeniti obliko kontaktov na spenjači.
Uporabniški avatar
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 225
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: ... na Goriškem

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a MatejP »

vidkrt napisal/-a:Zanima me, ko SŽ 510/515 dobi dovoljenje, bodo šle Glomulke takrat v razrez ali mu bodo še pomagale
S Flirti se bo dokončno izpolnilo namero izpred dobrih 20 let. :wink:
Pa lep pozdrav
Uporabniški avatar
parni_vlak
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 75
Pridružen: 25.11.2020, 17:03

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a parni_vlak »

Gomulke verjetno v razrez. A ni tako, da so že zdavnaj odpisane?
Zakaj ne gre nobena garnitura ali lokomotiva v muzej?? Potem pa se bo ponovila pesem iz 60ih...
LP
Parne lokomotive so zakon!
Fajn bod'te!, parni_vlak
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 529
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a dingo »

Realno če jim uspe postaviti npr. krmilni člen v muzej bo to veliko. Za celo garnituro pa ne verjamem, da imajo prostora.
Odgovori