SŽ 510/515
Re: SŽ 510/515
Lepa novica. Hvala!
Re: SŽ 510/515
Dva tanova sta oz sta bila parkirana v Zalogu...
Foto poslal kolega Tadej
Foto poslal kolega Tadej
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: SŽ 510/515
Danes gredo vsi trije 510 v trojniku proti Štajerski. So že na poti.
Re: SŽ 510/515
Vsi trije v Hajdini včeraj
SŽ 510/515 005/006, 009/010 & 011/012, Zgornja Hajdina by Trainspotter Slovenia, on Flickr
SŽ 510/515 005/006, 009/010 & 011/012, Zgornja Hajdina by Trainspotter Slovenia, on Flickr
Re: SŽ 510/515
Očitno so prioritetni dvig odjemnika toka zamenjali samo na 510-005/006.maxima napisal/-a: ↑18.03.2021, 17:42 Vsi trije v Hajdini včeraj
SŽ 510/515 005/006, 009/010 & 011/012, Zgornja Hajdina by Trainspotter Slovenia, on Flickr
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SŽ 510/515
Postavitev pantografov so spreminjali na Pragerskem. Če pogledaš v moji galeriji boš videl da niso vedno isti dvignjeni
Re: SŽ 510/515
Prihajata 510-013/014 in 510-015/016.
Re: SŽ 510/515
Kako je pa z "obratovalni dovoljenjem". Ali ni bilo rečeno v marcu?
Re: SŽ 510/515
Določene teste, je bilo potrebno ponoviti, zaradi nekaterih težav. Da se ne bo spet kaj omejevalo, kot so to morali narediti pri OBB, kjer delajo marsikateri test naknadno. Vsaj tako se govori.
Re: SŽ 510/515
Re: SŽ 510/515
Kako bo šele, ko se bodo začeli testi mešanih sestav. Tudi to je v planu že od naročila naprej...Re 4/4 napisal/-a: ↑16.04.2021, 7:54Na točno to ciljam, da. Bolje da se težave odkrijejo prej, kot kasneje. V kolikor nima tretji odjemnik ustrezni stik z vozno mrežo, potem bo hitrost nižja.
Re: SŽ 510/515
Danes sem po dolgem casu videl 510 na gorenjski progi. Se obeta koncno komercialno obratovanje?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: SŽ 510/515
Najverjetneje bo dovoljenje izdano kmalu, poteka namreč šolanje strojevodji in inštruktorjev strojevodji za upravljanje z 510.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER