Je pa žalostno to, da so serijo 510/515 tako na tiho spustili v promet. Pri seriji 610/615 je bil pomp z samim ministrom na čelu. A so se morda bali navala potnikov na prvo vožnjo, ter da potniki iz Kopra morali prestopiti na polno zaseden vlak kjer ne bi bilo več prostora
SŽ 510/515
Re: SŽ 510/515
Tine
Re: SŽ 510/515
Ja, res je, od Ljubljane dalje je pohorc v sestavi 2x 510 in sicer 001 in 005.
zaradi prestopa so bile pridelane +4 min zamude.
zaradi prestopa so bile pridelane +4 min zamude.
Re: SŽ 510/515
Mislim da je tudi odgovorne presenetilo da so vozila dobila uporabno dovoljenje ker tudi turnusi strojnega osebja so se spremenili iz danes na danes popoldan...Tin€ napisal/-a: ↑04.07.2021, 17:49Je pa žalostno to, da so serijo 510/515 tako na tiho spustili v promet. Pri seriji 610/615 je bil pomp z samim ministrom na čelu. A so se morda bali navala potnikov na prvo vožnjo, ter da potniki iz Kopra morali prestopiti na polno zaseden vlak kjer ne bi bilo več prostora
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SŽ 510/515
Začetek nove ere torej. Zapišimo si datum in uro prve vožnje, da se je bomo spominjali, ko se bomo čez xy let poslavljali od njih tako kot pred tednom in pol od Gomulk.
Re: SŽ 510/515
Glede na to da na IC Pohorje po novem vozita 2 garnituri 510/515 me zanima ali je realno mogoče, da bi na 503 ena garnitura začela v Mariboru, druga pa na Hodošu in se združili v Pragerskem ter skupaj nadaljevali proti kopru, Na vlaku 502 pa bi se garnituri ponovno razpeli na Pragerskem ter nadaljevali vsaka na svojo Končno postajo. Takšna kordinacija se mi zdi mogoča, saj poti na Hodoš ne nadaljuje toliko potnikov da bi bili potrebni 2 garnituri, potni za Maibor pa bi bili prikrajšani prestopa v Pragerskem. Edina težava se mi zdi obveščanje potnikov (predvsem upokojencev, ki ta vlak večinoma uporabljajo), na katero garnituro se vsesti, da bodo prišli na željeno destinacijo.
Re: SŽ 510/515
Seveda je mogoče, potreben je nekaj minutni postanek, vendar bo to mogoče ko bo več strojevodji opravilo licence za serijo 510.Sž510 napisal/-a: ↑04.07.2021, 21:25 Glede na to da na IC Pohorje po novem vozita 2 garnituri 510/515 me zanima ali je realno mogoče, da bi na 503 ena garnitura začela v Mariboru, druga pa na Hodošu in se združili v Pragerskem ter skupaj nadaljevali proti kopru, Na vlaku 502 pa bi se garnituri ponovno razpeli na Pragerskem ter nadaljevali vsaka na svojo Končno postajo. Takšna kordinacija se mi zdi mogoča, saj poti na Hodoš ne nadaljuje toliko potnikov da bi bili potrebni 2 garnituri, potni za Maibor pa bi bili prikrajšani prestopa v Pragerskem. Edina težava se mi zdi obveščanje potnikov (predvsem upokojencev, ki ta vlak večinoma uporabljajo), na katero garnituro se vsesti, da bodo prišli na željeno destinacijo.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SŽ 510/515
Ravnokar se vozim s temle in opažam, da zelo trese, ko zavira na postaji. Še kdo opaža podobno?
Re: SŽ 510/515
Menda je možno na ekrane dati pri vsaki garnituri svojo destinacijo? Čudilo bi me, če to ne bi bilo mogoče.
Re: SŽ 510/515
Siolovci so se potrudili in objavili prispevek o E-Flirtih https://siol.net/novice/slovenija/novi- ... ike-556196 žal z napako, včeraj je bil prvi redni in ne danes.
Tine
Re: SŽ 510/515
https://www.blog.uporabnastran.si/2021/ ... kov-flirt/
Samo 6, kaj pa ostalih 5? Ali so 510/515 odpeljali tudi kakšen drug vlak, ali samo 502/503?
Samo 6, kaj pa ostalih 5? Ali so 510/515 odpeljali tudi kakšen drug vlak, ali samo 502/503?
Re: SŽ 510/515
Moja izkušnja danes.
Super vlak za krajše razdalje. Tudi sam sem zaznal tresenje pri zaviranju, a se mi ne zdi moteče.
A ima po moji subjektivni oceni precej neudobne sedeže za daljšo pot recimo iz Maribora v Koper.
Super vlak za krajše razdalje. Tudi sam sem zaznal tresenje pri zaviranju, a se mi ne zdi moteče.
A ima po moji subjektivni oceni precej neudobne sedeže za daljšo pot recimo iz Maribora v Koper.
Re: SŽ 510/515
Ja, 6350/6353. Sem se peljal z njim od Divače do Sežane in nazaj.
Jaz nisem občutil nobenega tresenja pri zaviranju. Se strinjam, da so sedeži neudobni, pa odsotnost sredinskega naslonjala v 2r je zelo moteča. V glavnem ni primeren za daljše razdalje, sploh pa ne za IC vlake.
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: SŽ 510/515
Ja so, danes zjutraj sem ga videl na gorenjski progi, žal pa ga nisem uspel slikati. Mislim, da je šlo za vlak 2406.
lp
Timotej
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Re: SŽ 510/515
Tudi LP 6360 v Sežano je peljal.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: SŽ 510/515
Tisti ki opisujete tresenje pri zaviranju lahko prosim pojasnite to tresenje
ali gre za sunek ob popolni ustavitvi, sunek le ko se prične zaviranje, ali tresenje od začetka velikega pojemka do zaustavitve?
Za slednje bi bila lahko razlog protidrsna naprava, a le kadar so adhezijske razmere izjemno slabe.
ali gre za sunek ob popolni ustavitvi, sunek le ko se prične zaviranje, ali tresenje od začetka velikega pojemka do zaustavitve?
Za slednje bi bila lahko razlog protidrsna naprava, a le kadar so adhezijske razmere izjemno slabe.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER