SŽ 313/318
Re: SŽ 313/318
Tipičen primer, ko človek ob pomanjkanju časa slabo pogleda in analizira video. Dejansko sem zabluzil, da bolj nisem mogel.
Garnitura na posnetku ima že končni izgled. Siva streha je na našo barvno shemo žal zelo neposrečena, ni pa nič nenavadnega, primer ODEG.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: SŽ 313/318
TGV Lyria napisal/-a: ↑31.03.2021, 19:19Tipičen primer, ko človek ob pomanjkanju časa slabo pogleda in analizira video. Dejansko sem zabluzil, da bolj nisem mogel.
Garnitura na posnetku ima že končni izgled. Siva streha je na našo barvno shemo žal zelo neposrečena, ni pa nič nenavadnega, primer ODEG.
Ima vsaj streho, kot se spodobi. Le kje ima ta vso opremo, ki je na 610 spravljena kar na odkritem podstrešju?TGV Lyria napisal/-a: ↑31.03.2021, 19:19Tipičen primer, ko človek ob pomanjkanju časa slabo pogleda in analizira video. Dejansko sem zabluzil, da bolj nisem mogel.
Garnitura na posnetku ima že končni izgled. Siva streha je na našo barvno shemo žal zelo neposrečena, ni pa nič nenavadnega, primer ODEG.
preglednik
Re: SŽ 313/318
Nekaj v škatlah na strehi, klime pa so malce nižje, pred in za zgornjim nadstropjem. Točno v tistih "odprtih luknjah" s prvih slik.preglednik napisal/-a: ↑05.04.2021, 17:51 Ima vsaj streho, kot se spodobi. Le kje ima ta vso opremo, ki je na 610 spravljena kar na odkritem podstrešju?
Ti praviš da ima naš odkrito podstrešje? Kaj boš potem rekel za tegale, ki ima vse kar nametano po strehi. In to je značilnost vseh nemških Flirtov. 610 ima vsaj stranice na strehi vagona, ki gledano s perona pokrijejo te škatle.
Re: SŽ 313/318
Dvopodne garniture so malenkost višje od enopodnih in zaradi varnosti pred prebojem iz voznega voda na streho, imajo bolj zaščiteno opremo, ki je montirana na streho ali pa...preglednik napisal/-a: ↑05.04.2021, 17:51
Ima vsaj streho, kot se spodobi. Le kje ima ta vso opremo, ki je na 610 spravljena kar na odkritem podstrešju?
...na uho mi je prišlo, zakaj je vedno bolj popularno imeti nizkopodne krmilne člene in dvopodne vmesne člene, kar je ustvaril Siemens z Desiro HC. Namreč krmilni člen praktično vedno vsebuje poleg klimatske naprave in glavnega stikala, še transformator (pri AC sistemih) in ves elektronski sklop pogona. Ta zadnja stvar, ki je v omarah, po pravilu zavzame kar precej prostora in skupaj s stopnicami zmanjšuje kapaciteto sedežev v krmilnih členih dvopodnih garniturah. Ker je kupcem danes precej pomembna kapaciteta, se dvopodna garnitura (ki je brez jacobs podstavnih vozičkov), na krmilnih členih ustvari kot navadni nizkopodni člen in se podaljša v dolžino kolikor omogočajo fizikalni zakoni in tako pridobiš praktično enako kapaciteto krmilnih členov, kot če bi bil dvopodni krmilni člen. Elektroniko in ostale komponente pa priviješ lepo na in pod člen in jih zakriješ s stranicami, višina potniškega prostora pa ni manjša, kot pri dvopodnem. Na koncu glavno kapaciteto te mix enopodne in dvopodne garniture tako ustvarijo vmesni (praviloma) nepogonski členi. Je pa ta stvar odvisna, kako si razvil garnituro. Siemens je lahko samo vzel Desiro ML krmilna člena, dvopodne člene pa iz švicarskega DTZ, ki je bil skupni učni projekt Stadlerja in Siemensa, Stadler pa nadaljeval tradicijo vseh dvopodnih členov. In kaj je bolje? Odvisno iz katerega zornega kota gledaš, nenazadnje klobasa ima dva konca.
Re: SŽ 313/318
...narobe! Ta miks je ustvaril Bombardier z garnituro Omneo za francoski trg. Ki ima še eno omembe vredno posebnost...Re 4/4 napisal/-a: ↑06.04.2021, 8:19 Dvopodne garniture so malenkost višje od enopodnih in zaradi varnosti pred prebojem iz voznega voda na streho, imajo bolj zaščiteno opremo, ki je montirana na streho ali pa...
...na uho mi je prišlo, zakaj je vedno bolj popularno imeti nizkopodne krmilne člene in dvopodne vmesne člene, kar je ustvaril Siemens z Desiro HC.
...no, tole! Omneo ima namreč tudi Jacobsove podstavne vozičke, edini v svojem razredu. Poleg tega je tudi večina vstopnih vrat ter WC-jev premaknjena na enopodne člene, dvopodni so običajno v celoti namenjeni sedežem.
Druga skrajnost v primerjavi z Desiro ML pa je novi Alstom Coradia Stream HC, ki je nekako njegova obratna slika in je bolj podoben Omneu, a brez Jacobsovih vozičkov.
Pri Stadlerju je pa itak tako, da ima Flirt elektroniko običajno nameščeno za kabino, kar nekoliko zmanjša kapaciteto. Kiss jo ima na krmilnih členih ob prehodu v sredinski člen -> glejte sliko, lepo se vidi da tam ni potniški prostor.
Re: SŽ 313/318
Ja poudarek je za fracoski trg. Praviloma nobeno vozilo, ki je narejeno za francoski trg, ne uspe v ostali Evropi in seveda obratno, serijsko v Franciji. Razlog se skriva v tem, da so vozila narejena po meri monopolnega SNCF trga, po njegovih natančnih merilih in potrebah Francozov, s staro miselnostjo, kjer serijsko vozilo praktično ne more kandidirati. Že tisti Flirti, ki so želeli sprva na Leman Express, so bili ekspresno zavrnjeni s strani Francozov, brez testiranja in je šele druga generacija s staro masko dobila dovoljenje. Stara maska pa samo zato, da so se izognili ponovni zavrnitvi. Dejansko so francozi precej drugačni na železnici, nekakšen otok, čeprav zadnje čase tudi sami počasi posnemajo ostale trge. Vse kar je bil včasih sinonim za njih, odhaja v zgodovino. Znebili so se že reduktorja, volana, sedaj so že sprejeli digitalne lokomotive (Stadler Euro6000 za smer Španjia - Luksemburg za hčerinski Captrain), Traxx in Vectron že delata postopke za pridobitev dovoljenj...še SNCF si je že zaželel Duplex TGV-ja brez! krmilnih delov, torej s porazdeljenim pogonom po garnituri, nekakšni AGV Duplex, pa jih je Alstom zaradi zaostanka v razvoju (ker vlada prevelika ljubezen med Alstomom in zvestim SNCF) pustil hladne. Zaostanek v razvoju pa je precej opazen pri Primah. Te so narejen točno tako, kot so hoteli šefi na Fretu, pa so na koncu realno bolj na nivoju Siemens Smartornov, takratnim konkurentom Taurusom, ne sežejo niti do kolen, kar jasno povejo tudi tisti strojevodje, ki jih vozijo čez mejo, češ da so raje v Vectronu, ki tudi ne slovi ne po zanealjivosti, ne po ergonomiji, pa še zadnji update softwareja je še vse poslabšal...pač dobili so žilavo, ampak podhranjeno lokomotivo, ki je nepriljubljena tudi doma. Raje majo Traxxe, kot Primo...
Re: SŽ 313/318
Vseeno pa je Bombardierjev koncept zanimiv in mi je res čudno, zakaj Omnea niso ponudili tudi širšemu evropskemu trgu. Že samo zaradi Jacobsov in vseh prednosti, ki jih prinašajo.
Re: SŽ 313/318
Drugače pa mislim, da 20. 4. pride v Slovenijo prva KISS garnitura. Je to res?
P. S. Se oprqvičujem, ker sem narobe napisal.
P. S. Se oprqvičujem, ker sem narobe napisal.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
-
- Začetnik
- Prispevkov: 3
- Pridružen: 18.01.2021, 18:29
Re: SŽ 313/318
So žedali gor tote plošče, ker bodo konc meseca prišli v Slovenijo. Lp.
Re: SŽ 313/318
Velimski "dežurni snemalec" Tomaš Pelech je našega velikana ujel na preizkusnih vožnjah.
Re: SŽ 313/318
Ajajajaj Tole zna biti precejšnje razočaranje, saj na Velimu ne delajo amaterski strojevodje. Ga morda zaradi vse težav še ni pri nam? Enak problem ima kot Hitachi Rock in njegovimi obupno glasnimi zavorami. Pa upam da je tisti zdrs samo testni, da ne bo to postala kronična težava, kot je videno pri Alstom Primi.
Re: SŽ 313/318
upam, da zavore ne bodo v rednem prometu tako cvilile