Matevz96 napisal/-a: ↑29.05.2021, 16:06
IggyAUT napisal/-a: ↑27.05.2021, 21:53
Osebno menim, da bi pendolini morali biti uporabljeni za poslovne hitre vlake. hitre toliko kolikor vse renovacije in stanje infrastrukture dopuščajo in ne za krpanje IC vlakov. škoda ker atraktivnost povezav s tem pač pade.
In kje boš vozil te poslovne potnike? V Sloveniji nimaš dveh dovolj velikih mest, da bi se ju splačalo povezat s hitrim dragim vlakom.
ICS Ljubljana - Celje - Maribor. Brez drugih postankov. Tako, kot je bilo na začetku.
Matevz96 napisal/-a: ↑29.05.2021, 16:06
Smisel v tem pa je? Glavna relacija zanje bo Kranj - Litija (Zidani Most) in občasno še do Borovnice. Torej tam kjer je veliko potnikov drugače ta vlak nima smisla.
Samo za Kranj - Litija in Ljubljana - Borovnica 10 novih garnitur? To lahko pokriješ z 2-3. Bodo še marsikje drugje vozile. Malo pomisli, kje vse srečaš dvočlenske Siemense, ki jih je prav tako "samo" 10. Celotno primorsko progo držijo pokonci.
Kissi bodo zagotovo najpogostejši na gorenjski progi vse do Jesenic. V smeri Zidanega Mosta pa bodo podaljšali do Dobove, saj le redkokateri LP vlak iz Ljubljane konča pot v Zidanem Mostu. Verjetno se bo tam vzpostavil mešan promet 312/313/510.
Prav tako kot je Vid napisal, pa bo 313 vskočil na pomoč kamorkoli, kjer se ga bo rabilo. Tudi ideja z dvojnikom na Pohorcu poleti ni napačna.