Pa si ziher, da ne delajo tega nalašč? Konec koncev je to testiranje, kjer gredo verjetno v vse najbolj skrajne situacije.Re 4/4 napisal/-a: ↑27.04.2021, 8:05 Ajajajaj Tole zna biti precejšnje razočaranje, saj na Velimu ne delajo amaterski strojevodje. Ga morda zaradi vse težav še ni pri nam? Enak problem ima kot Hitachi Rock in njegovimi obupno glasnimi zavorami. Pa upam da je tisti zdrs samo testni, da ne bo to postala kronična težava, kot je videno pri Alstom Primi.
SŽ 313/318
Re: SŽ 313/318
Re: SŽ 313/318
na posnetku se vidi da po prvem groznem cviljenju pri speljavi drsa... najverjetneje gre za test z milnico na tirih, da simulirajo mastne tire v npr. jesenskih razmerah, poleg tega grem stavit da kjer cvili je uporabljena hitra zavora...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SŽ 313/318
Tudi 001/002 in 003/004 sta na testiranjih
https://kolejowyportal.pl/testy-skladow ... owenskich/
https://kolejowyportal.pl/testy-skladow ... owenskich/
Zadnjič spremenil sikos, dne 07.05.2021, 12:42, skupaj popravljeno 2 krat.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: SŽ 313/318
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
- andrazspan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 07.05.2012, 17:09
- Kraj: Rimske Toplice
- Kontakt:
Re: SŽ 313/318
Nima jih.sikos napisal/-a: ↑07.05.2021, 12:56Mislim da jih ima...
https://www.stadlerrail.com/media/pdf/kisssz0320e.pdf
Lep pozdrav, Andaž.
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
Re: SŽ 313/318
V Slovenijo je včeraj zvečer prišel prvi Stadler KISS
Re: SŽ 313/318
Sem malce gledal druge Stadlerje KISS(e) in me zanima kakšno konfiguracijo so vzel SŽ. Z avtomati za pijačo in kavo? Ter v prvem razredu sedeže 1-2 ali 2-2?
Najlepšo konfiguracijo Stadelerja imasta DB (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_4110.php) in Westbahn (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4110.php) ter (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4010.php).
By InterCity Express
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: SŽ 313/318
DB in Westbahn imata iste garniture, saj je DB kupil rabljene od Westbahn-a. Enake dobijo oktobra tudi Železnice Srbije za novo progo Beograd - Novi Sad, pravzaprav so jih "snedli" s proizvodne linije za Westbahn, zato tudi dobava tako hitro. V vseh teh primerih pa gre za izvedbo KISS 200 za promet na dolge proge z najvišjo dovoljeno hitrostjo 200 km/h.ICE napisal/-a: ↑26.05.2021, 7:57Sem malce gledal druge Stadlerje KISS(e) in me zanima kakšno konfiguracijo so vzel SŽ. Z avtomati za pijačo in kavo? Ter v prvem razredu sedeže 1-2 ali 2-2?
Najlepšo konfiguracijo Stadelerja imasta DB (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_4110.php) in Westbahn (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4110.php) ter (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4010.php).
Naš spada med regionalne, namenjen je predvsem dnevnim migrantom v Ljubljano.
Re: SŽ 313/318
Škoda , sem mislil da bodo nadomestili Simense na daljših program (Ljubljana - Maribor, Ljubljana - Koper, ...) z vlaki ranga IC. Potem so naši vzeli verjetno nekaj podobnega kot ima SBB.TGV Lyria napisal/-a: ↑26.05.2021, 15:39DB in Westbahn imata iste garniture, saj je DB kupil rabljene od Westbahn-a. Enake dobijo oktobra tudi Železnice Srbije za novo progo Beograd - Novi Sad, pravzaprav so jih "snedli" s proizvodne linije za Westbahn, zato tudi dobava tako hitro. V vseh teh primerih pa gre za izvedbo KISS 200 za promet na dolge proge z najvišjo dovoljeno hitrostjo 200 km/h.ICE napisal/-a: ↑26.05.2021, 7:57Sem malce gledal druge Stadlerje KISS(e) in me zanima kakšno konfiguracijo so vzel SŽ. Z avtomati za pijačo in kavo? Ter v prvem razredu sedeže 1-2 ali 2-2?
Najlepšo konfiguracijo Stadelerja imasta DB (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_4110.php) in Westbahn (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4110.php) ter (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4010.php).
Naš spada med regionalne, namenjen je predvsem dnevnim migrantom v Ljubljano.
By InterCity Express
Re: SŽ 313/318
Prvi razred na garnituri 510 je kar udoben, za neko regionalno vožnjo Lj - Mb dokaj prijeten.ICE napisal/-a: ↑26.05.2021, 16:09Škoda , sem mislil da bodo nadomestili Simense na daljših program (Ljubljana - Maribor, Ljubljana - Koper, ...) z vlaki ranga IC. Potem so naši vzeli verjetno nekaj podobnega kot ima SBB.TGV Lyria napisal/-a: ↑26.05.2021, 15:39DB in Westbahn imata iste garniture, saj je DB kupil rabljene od Westbahn-a. Enake dobijo oktobra tudi Železnice Srbije za novo progo Beograd - Novi Sad, pravzaprav so jih "snedli" s proizvodne linije za Westbahn, zato tudi dobava tako hitro. V vseh teh primerih pa gre za izvedbo KISS 200 za promet na dolge proge z najvišjo dovoljeno hitrostjo 200 km/h.ICE napisal/-a: ↑26.05.2021, 7:57
Sem malce gledal druge Stadlerje KISS(e) in me zanima kakšno konfiguracijo so vzel SŽ. Z avtomati za pijačo in kavo? Ter v prvem razredu sedeže 1-2 ali 2-2?
Najlepšo konfiguracijo Stadelerja imasta DB (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_4110.php) in Westbahn (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4110.php) ter (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4010.php).
Naš spada med regionalne, namenjen je predvsem dnevnim migrantom v Ljubljano.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SŽ 313/318
Za naše "IC" so tudi Stadlerji povsem dovolj. Razen Pohorca, ki ga pa itak vozi Pendolino.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska