Re: SŽ 313/318
Objavljeno: 30.03.2021, 12:39
Ta je na poti v Slovenijo?
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Tipičen primer, ko človek ob pomanjkanju časa slabo pogleda in analizira video. Dejansko sem zabluzil, da bolj nisem mogel.
TGV Lyria napisal/-a: ↑31.03.2021, 19:19Tipičen primer, ko človek ob pomanjkanju časa slabo pogleda in analizira video. Dejansko sem zabluzil, da bolj nisem mogel.
Garnitura na posnetku ima že končni izgled. Siva streha je na našo barvno shemo žal zelo neposrečena, ni pa nič nenavadnega, primer ODEG.
Ima vsaj streho, kot se spodobi. Le kje ima ta vso opremo, ki je na 610 spravljena kar na odkritem podstrešju?TGV Lyria napisal/-a: ↑31.03.2021, 19:19Tipičen primer, ko človek ob pomanjkanju časa slabo pogleda in analizira video. Dejansko sem zabluzil, da bolj nisem mogel.
Garnitura na posnetku ima že končni izgled. Siva streha je na našo barvno shemo žal zelo neposrečena, ni pa nič nenavadnega, primer ODEG.
Nekaj v škatlah na strehi, klime pa so malce nižje, pred in za zgornjim nadstropjem. Točno v tistih "odprtih luknjah" s prvih slik.preglednik napisal/-a: ↑05.04.2021, 17:51 Ima vsaj streho, kot se spodobi. Le kje ima ta vso opremo, ki je na 610 spravljena kar na odkritem podstrešju?
Dvopodne garniture so malenkost višje od enopodnih in zaradi varnosti pred prebojem iz voznega voda na streho, imajo bolj zaščiteno opremo, ki je montirana na streho ali pa...preglednik napisal/-a: ↑05.04.2021, 17:51
Ima vsaj streho, kot se spodobi. Le kje ima ta vso opremo, ki je na 610 spravljena kar na odkritem podstrešju?
...narobe! Ta miks je ustvaril Bombardier z garnituro Omneo za francoski trg. Ki ima še eno omembe vredno posebnost...Re 4/4 napisal/-a: ↑06.04.2021, 8:19 Dvopodne garniture so malenkost višje od enopodnih in zaradi varnosti pred prebojem iz voznega voda na streho, imajo bolj zaščiteno opremo, ki je montirana na streho ali pa...
...na uho mi je prišlo, zakaj je vedno bolj popularno imeti nizkopodne krmilne člene in dvopodne vmesne člene, kar je ustvaril Siemens z Desiro HC.
...no, tole! Omneo ima namreč tudi Jacobsove podstavne vozičke, edini v svojem razredu. Poleg tega je tudi večina vstopnih vrat ter WC-jev premaknjena na enopodne člene, dvopodni so običajno v celoti namenjeni sedežem.
Ja poudarek je za fracoski trg. Praviloma nobeno vozilo, ki je narejeno za francoski trg, ne uspe v ostali Evropi in seveda obratno, serijsko v Franciji. Razlog se skriva v tem, da so vozila narejena po meri monopolnega SNCF trga, po njegovih natančnih merilih in potrebah Francozov, s staro miselnostjo, kjer serijsko vozilo praktično ne more kandidirati. Že tisti Flirti, ki so želeli sprva na Leman Express, so bili ekspresno zavrnjeni s strani Francozov, brez testiranja in je šele druga generacija s staro masko dobila dovoljenje. Stara maska pa samo zato, da so se izognili ponovni zavrnitvi. Dejansko so francozi precej drugačni na železnici, nekakšen otok, čeprav zadnje čase tudi sami počasi posnemajo ostale trge. Vse kar je bil včasih sinonim za njih, odhaja v zgodovino. Znebili so se že reduktorja, volana, sedaj so že sprejeli digitalne lokomotive (Stadler Euro6000 za smer Španjia - Luksemburg za hčerinski Captrain), Traxx in Vectron že delata postopke za pridobitev dovoljenj...še SNCF si je že zaželel Duplex TGV-ja brez! krmilnih delov, torej s porazdeljenim pogonom po garnituri, nekakšni AGV Duplex, pa jih je Alstom zaradi zaostanka v razvoju (ker vlada prevelika ljubezen med Alstomom in zvestim SNCF) pustil hladne. Zaostanek v razvoju pa je precej opazen pri Primah. Te so narejen točno tako, kot so hoteli šefi na Fretu, pa so na koncu realno bolj na nivoju Siemens Smartornov, takratnim konkurentom Taurusom, ne sežejo niti do kolen, kar jasno povejo tudi tisti strojevodje, ki jih vozijo čez mejo, češ da so raje v Vectronu, ki tudi ne slovi ne po zanealjivosti, ne po ergonomiji, pa še zadnji update softwareja je še vse poslabšal...pač dobili so žilavo, ampak podhranjeno lokomotivo, ki je nepriljubljena tudi doma. Raje majo Traxxe, kot Primo...
Vseeno pa je Bombardierjev koncept zanimiv in mi je res čudno, zakaj Omnea niso ponudili tudi širšemu evropskemu trgu. Že samo zaradi Jacobsov in vseh prednosti, ki jih prinašajo.