Priklopi
-
- Vajenec
- Prispevkov: 39
- Pridružen: 28.01.2021, 22:58
- Kraj: Bohinj
Priklopi
Živijo!
Imam vprašanje glede priklopov- Zakaj imajo nekateri vlaki 2 priklopa (npr. sž 661, 664, 642/643), nekateri pa 4 (npr. sž 813/814, sž 645...).
Hvala
Lp
Imam vprašanje glede priklopov- Zakaj imajo nekateri vlaki 2 priklopa (npr. sž 661, 664, 642/643), nekateri pa 4 (npr. sž 813/814, sž 645...).
Hvala
Lp
M. S.
Re: Priklopi
Kaj točno je mišljeno s "priklopi"?Slovenc1997 napisal/-a: ↑01.02.2021, 18:54 Živijo!
Imam vprašanje glede priklopov- Zakaj imajo nekateri vlaki 2 priklopa (npr. sž 661, 664, 642/643), nekateri pa 4 (npr. sž 813/814, sž 645...).
Hvala
Lp
-
- Vajenec
- Prispevkov: 39
- Pridružen: 28.01.2021, 22:58
- Kraj: Bohinj
Re: Priklopi
To je mišljeno kot npr. cevi za zavopre in tisto, ki je zraven....
Zadnjič spremenil Slovenc1997, dne 01.02.2021, 19:14, skupaj popravljeno 2 krat.
M. S.
Re: Priklopi
Aha, zračni in pnevmatski vod.Slovenc1997 napisal/-a: ↑01.02.2021, 19:08 To je mišljeno kot npr. cevi za zavopre in tisto, ki je zraven....
Bi rekel, da je pri večini vozil podvojeno iz čistega ziheraštva "če en crkne, drugi dela". Potniški vagoni imajo vedno podvojeno, prav tako večina sodobnejših lokomotiv. Zakaj ima Regan drugače, ne vem. Đura je itak premikalna mašina in se večinoma spenja samo s tovornimi vagoni, kateri se spenjajo samo z zračnim vodom.
Fiat ima poleg vsega tega še analogni kabel za vožnjo dvojnika iz ene kabine. Nekatere starejše lokomotive pa tudi lokomotivski kabel za gretje. Bom dal dodatno vprašanje, če kdo ve: zakaj pri sodobnih lokomotivah ni lokomotivskega kabla, temveč le vtičnica?
p.s. Tole bi bolj sodilo v kategorijo "splošno".
-
- Vajenec
- Prispevkov: 39
- Pridružen: 28.01.2021, 22:58
- Kraj: Bohinj
Re: Priklopi
Zavorni in pnevmatski. Zračni=pnevmatski
Za odpiranje vrat na potniških vagonih in odpiranje loput na vagonih serije F recimo
Re: Priklopi
Uff, sploh nisem pazil kaj pišem
Skratka @Slovenc1997, če si kdaj ogledaš spenjanje "klasik" boš videl, koliko kablov in cevi je za priklopiti. Krepko več kot pri AV, kjer se spenja le zavorni vod.
Ti priporočam enkrat "Emono" v Ljubljani, sploh zdaj ko bo imela direktne vagone do Trsta.
Zavorni vod (GZV), pnevmatski vod (GPV), spenjača, visokonapetostni kabel, to je vse spodaj. Potem po odprtju prehoda med vagoni pa še UIC kabel, ki "domuje" znotraj prehoda. Na lokomotivi je vtičnica zanj ponavadi pod okni strojevodske kabine, razen pri Mopedu je še malce višje, med okni
-
- Vajenec
- Prispevkov: 39
- Pridružen: 28.01.2021, 22:58
- Kraj: Bohinj
Re: Priklopi
No, še eno vprašanje se mi je porajalo v glavi. Ko se vod spne in odpre pipo, je v ceveh že določen tlak ali ne?
M. S.
Re: Priklopi
Ja. Če je vse vredu.Slovenc1997 napisal/-a: ↑28.10.2021, 12:41 Ko se vod spne in odpre pipo, je v ceveh že določen tlak ali ne?
LP, Metod