Pozdravljeni,
če koga slučajno zanima, zakaj prihaja do oscilacij in vibracij na slovenskih železnicah in širše, si lahko prebere diplomsko nalogo:
RASPOR, Jure, 2013, Oscilacije in vibracije v železniškem prometu : diplomska naloga [na spletu]. Univerza v Ljubljani, Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
dostop do diplomske naloge: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGrad ... v&id=28288
pozdrav
Darko
Oscilacije in vibracije v železniškem prometu
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Oscilacije in vibracije v železniškem prometu
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Oscilacije in vibracije v železniškem prometu
Zanimivo branje, problem je le ta, da se vedenje o oscilaciah (in hrupu) na progah ne uporablja v praksi.... Se peljem včeraj iz Jevnice proti Lazam in vidim na novo vgrajenih pragih star tog pritrdilni material na enih švohotnih tirnicah 49E1 aliE54E1, ki se "ojačajo" na prehodu an višino kakršna je na sosednjem tiru, nedvomno 60E1..... Na istem odseku različna sistema tirnic za vsak tir? V 8 let stari diplomski nalogi je govora tudi o "poli...?" podplatih na betonskih tirnicah, pri nas bi bili zelo uporabni, saj bi močno zmanjšali drobljenje neustreznega materiala tirne grede pod betonskimi pragovi (razširjeno je menje, da so betonski pragovi pri nas neustrezni ker drobe tolčenec, problem je namreč v materialu tirne grede). Pa tega pri nas ni videti.... Vidi se pa, da se dokaj novi betonski pragi zamenjujejo za lesene....!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Oscilacije in vibracije v železniškem prometu
Ljubitelj, pozdravljen,
dobro veš, da je potrebno za diplomsko nalogo pogledati tudi čez hribe (v našem primeru Karavanke), kaj se dogaja tam in kaj je "State of the art"/"Stand der Technik"....
Ja, je vprašanje, če je kdo od tistih, ki odločajo na SŽ, prebral diplomsko nalogo in še kakšen članek v strokovnih revijah
Sem zadovoljen, da je diplomsko delo pozorno prebral vsaj eden
Za drugih 99, ki so si ogledali post, ne morem dati izjave
Kot da jih nič ne "trese", ko se vozijo s SŽ...
Ena slovenska firma (ki se ukvarja z merjenji vibracij in analizo - ne morem delati reklame za njih v medijih), pa se pohvali, da:
"Ko odidemo, bo vibriralo le tisto, kar boste sami želeli"
pozdrav
Darko
dobro veš, da je potrebno za diplomsko nalogo pogledati tudi čez hribe (v našem primeru Karavanke), kaj se dogaja tam in kaj je "State of the art"/"Stand der Technik"....
Ja, je vprašanje, če je kdo od tistih, ki odločajo na SŽ, prebral diplomsko nalogo in še kakšen članek v strokovnih revijah
Sem zadovoljen, da je diplomsko delo pozorno prebral vsaj eden
Za drugih 99, ki so si ogledali post, ne morem dati izjave
Kot da jih nič ne "trese", ko se vozijo s SŽ...
Ena slovenska firma (ki se ukvarja z merjenji vibracij in analizo - ne morem delati reklame za njih v medijih), pa se pohvali, da:
"Ko odidemo, bo vibriralo le tisto, kar boste sami želeli"
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers